Cover The Spot

Submitted by: Slugger1973 9 years ago in Games
http://www.smart-kit.com/games/game2/

Cover 100 percent of the red circle with the five smaller gray circles. Anything less than 100 percent coverage fails.
There are 46 comments:
Male 38
To: Full_of_Rage <---- hit me up sum time ;)

otherwise: this game sucked sum serious ass

0
Reply
Female 11
99.69%
damn.
i stood there waiting for the grey circles as well until i noticed username.
lol, im so dumb.
0
Reply
Male 40
Impossible! I coudan`t do it!
0
Reply
Female 415
BLAH.......
0
Reply
Female 68
poofer2612 you`re a freaking genius. "it`s not that hard once you know where to put the first couple."

Here`s your DUH award!

0
Reply
Male 2,121
woot, 14 seconds :D
0
Reply
Female 56
man ive been on it 4 20minz....99.9% just can`t! waaa.....!
0
Reply
Male 223
AAAARRRRRRRGGGGGHHHHH!!!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 20
I take that back.

9s

0
Reply
Male 20
Take THAT!

15 seconds

0
Reply
Male 29
Sweet! Third on the listing for now.
0
Reply
Female 498
yeah im not good enough to do your fancy cricle game....
0
Reply
Male 444
99.99


GRAAAAAAGH!!

0
Reply
Male 83
ha got it. stupid game
0
Reply
Male 83
one pixel!!!
0
Reply
Male 199
URGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NINTY NINE POINT NINE NINE AWWWWWWWWWW so close *cries uncontrolably* 5 pixels left*drowns in tears*
0
Reply
Male 646
Woot! I`m on the TOP TEN LIST!
0
Reply
Female 283
99.97%, I`m not a perfectionist, I quit. =)
0
Reply
Male 838
I think 3 pixels away is enough to call it a win and move on, especially on a laptop track pad.
0
Reply
Female 21
Eh.. It was okay.
0
Reply
Female 509
saokdjflksda

99.99%

0
Reply
Male 1,053
ONE PIXEL OUT OMG!!!!
NO WAY!!!!!
0
Reply
Female 691
bikerteen, do you acutally click the links before posting? cos you have a lot of first posts.
anyway this game is really difficult. cured boredom for a bit though.
0
Reply
Male 431
tough
0
Reply
Male 28
I got it to within 2 freaking pixels..
0
Reply
Male 610
No grey circles appear on mine.. :-(
0
Reply
Male 174
Gah 9 pixels left >_<
0
Reply
Female 48
Ahh! I`ve tried this before, couldn`t get it then, can`t get it now. What`s the secret?
0
Reply
Male 125
Gah I do not have patiences for this.
0
Reply
Male 944
ooo a logic game, this is fun!
0
Reply
Male 124
you have to enter a name and hit try before the game actually starts
0
Reply
Male 3,631
Thank you for the link, sqdp!
0
Reply
Male 646
I can`t stop trying!!!
0
Reply
Male 555
Boring. And the stupid dot moves when I scroll, so I can even enter my name half the time.
0
Reply
Female 553
The Real Hustle

Shows how it works.

0
Reply
Male 959
sooooooooooooo dull
0
Reply
Female 781
I don`t see any gray circles... Maybe it doesn`t work with Firefox?
0
Reply
Female 2,249
99.99% dammit
0
Reply
Male 602


Best I can do.
0
Reply
Female 299
Meh. Didn`t work for me. But I guess I`m not missing much. I`m kind of sick of playing with balls lately.
0
Reply
Male 2,616
I got a sloppy 99.8%. thought I was cool before I left 0.2% of a circle exposed... now I`m just not sure.
0
Reply
Male 270
i sucked... what`s up with games these days?
they have balls or circles... no squares!
0
Reply
Male 645
Fail, But I`m not that suprised.
0
Reply
Female 347
didnt work for me
0
Reply
Male 2,113
meh boring
0
Reply
Male 15
Link: Cover The Spot [Rate Link] - Cover 100 percent of the red circle with the five smaller gray circles. Anything less than 100 percent coverage fails.
0
Reply