The Jenkem Song

Submitted by: miakauisan 9 years ago Funny
/media/44936_Jenkemsong.flv
Still wondering if yesterday"s ""huffing Jenkem"" post was a myth? Well, if there"s a song about it, it must be legit.
There are 26 comments:
Male 1,556
wow i thought i saw this in Edmonton whne i was going to the mall (biggest mall in the world...yes bigger than mall of America...by four stores all which have two levels) i say four kids with balloons and a bottle with some brown crap in it. i dunno maybe it was
0
Reply
Male 1,837
^yeah it is but only the bottom half of the cup :( XD
0
Reply
Male 602
Did anyone notice 2 girls one cup while they were in hell? It`s in the background. The actual pooting in a cup.
0
Reply
Male 91
WOW that godmother is a great actor
0
Reply
Female 1,299
^WTF??

lol "thousands of teenagers huff their own poo-gas every day" i dont get how he did that witha straight face

0
Reply
Female 76
lol "sew their a$$ wholes shut" is the best part!
...i think this video would be more entertaining if i were on jenkem lol...hmmmm... ><
0
Reply
Male 377
^^ ball dogg let that die please its annoying.
0
Reply
Male 615
^oh yea. forgot censors.
0
Reply
Male 615
LMAO. hilarious stuff.

"Sew their non-nice individuals shut."

0
Reply
Female 761
It doesn`t even need to be a water bottle, we did it with the teacher`s pencil cup in study hall last year.
0
Reply
Male 444
our new, and more popular, alternative of 2girls1cup!
0
Reply
Female 2,196
they post them for our enjoyment i thought it was quite obvious anyway i found it funny and annoyin
0
Reply
Male 559
^why do people have to post worthless comments like this
0
Reply
Female 354
why do people have to post dumb ass videos like this
0
Reply
Female 2,084
hahaha. man. that was disgusting. but funny.
i can`t wait to see the video of someone trying it.
0
Reply
Female 302
Gorgeousplan, all you have to do is put a water bottle on your head, and of course, use a hair tie and put your hair around the bottle so you can`t see it.
I remember some kids did that for Halloween a few years back.
0
Reply
Male 221
suck all the gas from your poooooooooooooo
0
Reply
Female 285
I think I threw up a little in my mouth while laughing my ass off...
0
Reply
Female 26
why don`t they try capturing farts?cow farts would work better if they want methane.

*shakes head*some people are so stupid

0
Reply
Male 4,004
I read up on this stuff on Wikipedia yesterday (Reports of it dating back to 1995 so it is probably legit) and I quote this fun fact:

"It has been noted that Jenkem usage will leave a taste of sewage in the mouth lasting for several days."

Yum.

0
Reply
Female 146
how do i get my hair like hers?
0
Reply
Male 559
I really wish that this were real and kids were doing this, it would be funnier (if that`s even possible)
0
Reply
Male 186
kinda loud and annoying, but great punchline at the end of the trip
0
Reply
Male 19,861
And here`s the post from yesterday. Even if it`s a hoax, you know some dumb kid tried it.
0
Reply
Female 157
Link: The Jenkem Song [Rate Link] - Still wondering if yesterday`s ``huffing Jenkem`` post was a myth? Well, if there`s a song about it, it must be legit.
0
Reply