The 12 Best Homeless Guy Signs

Submitted by: littlemissqt 9 years ago in Funny
http://www.linkinn.com/_12_of_the_Best_Homeless_Signs

To be honest, my neighborhood homeless guys won"t be getting my money unless they come up with funny signs like these.
There are 75 comments:
Female 89
Haha I like the "Betcha cant hit me with a quarter"
0
Reply
Female 46
LOL i like the wizard although he might be a little too creepy for me to want to go up to him and give him a dollor
0
Reply
Male 38
I would like to see one of these.
0
Reply
Male 833
The most honest one ive seen was a guy holding one saying "NEED MONEY FOR PROSTITUTE"
....i gave him a dollar
0
Reply
Male 259
Lulz @ homless jedi guy. I never see homeless people here :S
0
Reply
Female 469
Shickawow:

Saw that ninja sign in Seattle too, but it was a younger guy holdin it :P

0
Reply
Male 1,725
i liked the time traveller and ninja ones best
0
Reply
Female 90
BET YOU CAN`T HIT ME WITH A QUARTER!!!
0
Reply
Female 11
Pretty good. xD
0
Reply
Male 308
The spanish guy`s signs say: (Left to right) For beer, For wine, For whiskey,For hangover. LMAO
0
Reply
Male 10,440
that was somewhat amusing! well done lilmissgt.
0
Reply
Male 988
hey, if they`re creative or honest about it, then they probably deserve the money!
0
Reply
Female 137
This reminds me of a couple of Halloweens ago when my best friend ran around with a sign that said "Nudist on Strike".

I`d give the Homeless Jedi some cash. Just for being a Jedi.

0
Reply
Female 88
I`ve seen a guy with a sign that said "Ninja`s killed my family" in Seattle. I can`t remember if it`s the same guy but the sign is memorable.
0
Reply
Female 101
AAAAAAAAAAAAAhahahahaha
0
Reply
Female 101
OH MY GOD... "betchya can`t hit me with a quarter" is a very close friend of mine.. that smelly kid.. i just about had a heart attack when i saw that! must have been in alberta somewhere haha.. aaahahaaahahaha
0
Reply
Male 122
LOLS THAT WAS SO RANDOM any way that was awesome
tho the HTML codeing one was kinda weird and the blind dude how could he of written that if he was blind I WONDER IF HE ACTUALLY DID GET TO DO WHAT HE WANTED XD XD XD XD
0
Reply
Male 122
Where the heck is Akappy to comment on this awesomeness??
0
Reply
Female 81
the "will take verbal abuse for a dollar" one is pretty sad..
best one "betcha cant hit me with a quarter" LOL
0
Reply
Female 68
Tooo funny.. i doubt the beer guy got any money... why would i give HIM MY beer money?
0
Reply
Male 128
I saw the "Try to hit me with a quarter" guy in downtown portland, i laughed when i saw ti so i gave him $5
0
Reply
Male 150
Family killed by ninjas.
Huh.
He deserves a dollar.
0
Reply
Female 157
That got me to giggle a bit
0
Reply
Male 146
They were all funny, with the hobos smiling. Just except for the one coding HTML for food, he looked sad and there was no jokes in the picture at all. :S
0
Reply
Female 1,470
Dont cha love hobos
I see em everyday here
0
Reply
Female 49
Where I used to live, I saw one "Homeless, need cash, I take Visa & Mastercard."

which I thought was funny.

0
Reply
Male 1,590
LOL @ the `blind` guy.
0
Reply
Male 203
My personal favorite: "God is a sock"
0
Reply
Female 579
`WATCH THIS SPACE I MIGHT DO SOMETHING AMAZING
$10 to watch this space.`
0
Reply
Male 986
Betcha can`t him me with a quarter is teh suxxorz becuz he shoulda said

Betcha cant hit my with a 5$ bill paper plane!

lol jk hes the best one

0
Reply
Male 165
betcha cant hit me with a quarter is the best one.
0
Reply
Female 1,407
Lol @ drunk Dumbledore ^_~
0
Reply
Male 2
There is this homless man that I see all the time and he is very rich and it was on the news once that he died but when i walked past his spot he was still ther :O
0
Reply
Female 1,244
I like the one with "I bet you can`t hit me with a quarter"

And the cold beer one..especially since he`s dressed up like a wizard haha

0
Reply
Female 364
novem006, no, that was on here, and no, that was fake
0
Reply
Male 442
"I`m blind can i feel your tits?"

Should try that in a bar

0
Reply
Male 1,347
ah man i`ve seen the guy w para vino, etc. in barcelona
0
Reply
Male 521
quite fuuny signs tbh
0
Reply
Male 1,204
looks like we got a grammar nazi here

betcha can`t hit me with a quarter was awesome

0
Reply
Female 700
I saw this thing on tv where this guy does this for a living and he makes like $70,000 a year, tax free... hobos got it made
0
Reply
Female 2,695
haha :D
0
Reply
Female 93
"I think we found the scabs for the writer`s strike."


roflmao.

0
Reply
Female 1,299
lmao, betcha cant hit me with a quarter, and out of luck, need a buck
0
Reply
Male 39
^^RelaxEnjoy - "pity for him that your such a cnut then, isnt it?"

It`s "you`re"; and what`s a cnut?

0
Reply
Male 1,270
I would SO make a better homeless person than these guys.
0
Reply
Female 235
couldn`t the homeless jedi just use the jedi mind trick and trick people into giving him stuff?
..............
.............
HE`S NOT A REAL JEDI! :O
0
Reply
Female 66
a guy near my school has

"visions of a cheeseburger"

but then another guy took his idea


and he can draw a goood lookin cheeseburger

0
Reply
Female 679
Lmaoo loved thaa `bet you can`t hit mee with a quarter` onee :D
0
Reply
Male 64
It`s a shame that I never caught a picture of this one bum I saw up in Seattle. Although now I don`t quite remember what his sign said, his was the most original, folding downward to reveal more of his sign to those nearby.
0
Reply
Male 1,365
I blame their situation on the writers strike.
0
Reply
Male 125
Is the guy who needs a beer wearing a wizard hat or something? I`d give him one for that. Betcha can`t hit me with a quarter and the kung-fu lessons are the best though. <3
0
Reply
Male 391
lulz the ninja and wife ransom ones were the best, i also kinda liked the I am blind one.
0
Reply
Female 913
I would totally give that one guy a beer too just for being honest.
0
Reply
Male 1,275
Meh
0
Reply
Male 205
pity for him that your such a cnut then, isnt it?
0
Reply
Female 243
Honest truth: I actually saw the "Ninjas killed my family give me money for kung-fu lessons" guy with that very sign about two weeks ago. At the time I felt more like kicking him than giving him money. But there`s another homeless guy who ticks me off more, and he`s not on here because his sign isn`t clever - that one says "Give me money because I`m Jewish," and I experience rage every time I pass him by.
0
Reply
Female 695
Eh. My neighborhood bum has one that says, "I`m not gonna lie. I need money for booze." I see that a lot.

Homeless Jedi was sorta funny. But I feel sorta bad for laughing at hobos. : /

0
Reply
Female 322
I was in Albuquerque one time and there was a guy standing on the corner holding a sign that said, "Need money for bullets to rob bank", haha.
0
Reply
Male 646
^^ yeah, my favourite too.
0
Reply
Male 4,012
"Betcha can`t hit me with a quarter". Smart!

0
Reply
Male 96
the ninja`s killed my family one and wife ransom one FTW.
0
Reply
Male 623
Hahaha awesome! The wife kidnapped, Time Traveler and Need Kung-Foo lessons were the best ones
0
Reply
Male 308
I think we found the scabs for the writer`s strike.
0
Reply
Female 296
HAHAHA i like the "betcha cant hit me with a quarter" one i wonder how much he made with that.
0
Reply
Female 1,158
pinkflyd25 - Oh, hah. Nice guess, though. :D

tomsfox- Ya nastyyyy. I thought of it first!

0
Reply
Female 252
Some of those were good I liked the time traveler 1
0
Reply
Male 732
pinkflyd25, YOU said that!
What have I won?
0
Reply
Male 991
Kind of funny.
0
Reply
Male 158
AmyNicole - I may have botched it but I believe it was Chris Rock form "No SEx in the Champagne Room"
0
Reply
Female 1,158
pinkflyd25 - Er, you?
0
Reply
Female 263
Not bad lol
0
Reply
Female 1,158
Bahahahah!

Hilarious.

0
Reply
Male 158
haha. if a homeless guys sign is funny, they arent poor. real homeless people are too hungry to be funny.

Name the person who said that and win!

0
Reply
Male 2,576
Hahahahaha
Yeah, really good.

"Why Lie, need beer" Seems popular

0
Reply
Female 1,338
Link: The 12 Best Homeless Guy Signs [Rate Link] - To be honest, my neighborhood homeless guys won`t be getting my money unless they come up with funny signs like these.
0
Reply