Internet Commenter Business Meeting

Submitted by: Devin88 9 years ago Funny
/media/66569_InternetCommenterBusinessMeeting.flv
How an I-A-B business meeting would go down in real life if we were all stuck in a conference room. Also, NSFW language.
There are 95 comments:
Male 1,114
OK, FFS, THIS ISN`T A REPOST, SOMETHING VERY SIMILAR TO IT WAS POSTED A WHILE BACK YES, BUT IT`S DIFFERENT, NUBS!
0
Reply
Female 83
I love the ending so much.
0
Reply
Female 1,407
Some reposts are worth the shot. Good Times. ^_^
0
Reply
Female 691
that was so funny.
"read it"
"AAAAHHHH" *boom*
i wish the people that made so many comment pages, all saying repost would go boom.
you just reposted the word repost!!
ahh.
*dies*
0
Reply
Male 426
hahaha, that was amazing
0
Reply
Female 352
they should`ve had half the people calling out repost
0
Reply
Male 292
the last two seconds made it worth it
0
Reply
Male 10,440
NO ONE CAN HEAR MY COMMENTS!!!
0
Reply
Male 299
somhow i got the feeling like every noob on the planet just got... pwned.
0
Reply
Male 4,012
Koala is in the wrong thread.

They should have put that thing in the video too.

0
Reply
Female 458
Haha that was hilarious.
0
Reply
Female 1,652
We used to go out to the country in this canoe and the stars were sparkling so bright and...
0
Reply
Male 1,882
Nice.
0
Reply
Male 791
wrong post koala, but i get your point.
0
Reply
Female 263
Male 1,141
repost, not as funny
0
Reply
Male 2,576
This is just another example at how everyone is getting dumber.

Seriosuly, WTF, you`re dilvering the news, who the Fu¢k cares if you`re dancing? Who the hell is your target audience? Four year olds?

Look around you fools. you know we`re surrounded by Morons when shows like "Seasame Street babies" comes on.

0
Reply
Female 280
"pwned"
That was funny.
0
Reply
Male 81
i love how everyone feels it necessary to say "repost" when we all figured that out by the fifth time it was said.
0
Reply
Male 437
PHOTOSHOPED! i can tell by the pixels, and by haaving seen many shops in my time
0
Reply
Male 329
repost lol
0
Reply
Female 2,064
FIRST! lol! They should`ve mentioned "repost" because that`s said much more often....thus being more annoying. T__T Besides, I haven`t seen this before, so it doesn`t matter anyway.
0
Reply
Male 693
LMAO. Instead of the guy just saying "Photoshopped!" He should`ve said after, "I could tell by the pixels and by seeing alot of them in my time."
0
Reply
Male 12,138
They need to do a remake of this with 3 pages of retards saying "REPOST!"

We get it. It`s a repost. So what, it`s still funny.

0
Reply
Female 246
oh i do wish that ipod nano woman will go to hell. i hate that thing
0
Reply
Female 45
Lol that`s hilarious.
"Congratulations! You have been selected to receive two ipod nanos."
"Read it."
"Aaaahhh!" *explodes*
0
Reply
Male 179
repost, cmon people.
0
Reply
Female 4
Classic...absolouty classic. The iPod girl blowing up with the Captcha thing was GREAT :).
0
Reply
Male 1,204
this crap is pretty darn hilarious, but repost!
and photoshop!
0
Reply
Male 157
awww comeon,no vulger language?
was supposed to be last line of vid....
damn you IAB anti-vulgarity peepz...
0
Reply
Male 157
drat!
0
Reply
Female 2,695
repost. still funny, though.
0
Reply
Female 1,492
repost, but still funny as hell
0
Reply
Female 186
Rofl.
0
Reply
Male 9,306
Yeah, that`s internets for you. Loved the Nano girl.
0
Reply
Male 136
I am amazed at how quickly people jump on reposts. Believe it or not, not everyone comes to this site to watch every video every day. Remember this is a "site for when you`re bored". So if you are here all the time, and bored all the time...maybe you should begin looking for something else to do.
0
Reply
Female 364
REPOOOOOOOOOOOOOOOST.

also.
*screams*
also.
*roflmao*

0
Reply
Female 220
still hilarious!
0
Reply
Male 444
this video is photoshopped

i know this having seen a lot of photoshops in my time.

0
Reply
Female 2,084
yea. i remember seeing this. it was hilarious. still is.
0
Reply
Female 263
I LOVE this vid prob one of the best those guys do! A Good repost! I was looking for this vid and couldnt find it.
0
Reply
Female 1,832
Yes even though its a repost, on this one it doesn`t matter because that sh.it was funny! That guy in the video saying `FIRST` was cracking me up! When peeps do that here its so irritating, roflizer.
0
Reply
Male 392
second time here.
second time hilarious.
0
Reply
Male 68
hilarious, nice 1
0
Reply
Male 10,440
^wtf

NO ONE CAN HEAR MY COMMENTS!

0
Reply
Male 126
Umm yeah repost
0
Reply
Male 191
This repost was photoshopped... FTW!!!! I`m SPILLGIN (BEVERAGE) ON (HIGH PERFORMANCE GAMING MACHIEN)!!!! LOLCATSCATSCASTCATS!!!! Sadly, all my years of trolling have caught up to me and I catch myself talking like I would post on a message board sometimes... but what can I say? I still play the circle game.
0
Reply
Male 901
That made me laugh out loud. Internet never make me laugh out loud. lol.
0
Reply
Male 1,455
Goddamn repost.
0
Reply
Female 245
never seen it either, but lol it does sound like us
0
Reply
Female 4,447
Well, I`d never seen it and I thought it was hilarious. So there.
0
Reply
Male 791
sorry for the repost guys... but it was the first time i saw it and i thought it was hilarious.
0
Reply
Male 64
This was posted not even six months ago. I hate to have to quote the video itself, but: LAME!
0
Reply
Male 970
photoshopped!!!!
0
Reply
Female 1,299
lmao pabasa
0
Reply
Female 1,299
SHOPPED
0
Reply
Female 179
REEEEFCKINGPOSTTTT

Seriously man, I submit at least three good NOT REPOST links a week, and they repost this stuff and ignore me. What the heck? D:

0
Reply
Male 122
I think they`re right about the chart being photoshopped. I can see the pixels.
0
Reply
Male 102
hahahaha, reposted but funny as hell still, "first!!!!", "Fu<k!!!"
0
Reply
Female 1,441
SUPER Repost!

But this one was waaay better than part two.

0
Reply
Female 14
Oh God, it`s so funny. Can`t stop laughing hahaha.

0
Reply
Male 30
REpost but still funny
0
Reply
Male 125
Hahaha pabasa thats awesome! and so is this video. I hadn`t gotten to see it I`m behind. Yay for reposts!
0
Reply
Male 416
OMG OMG OMG OMG A REPOST ! REPOOOOST ! REPOST !

But I still ike the `` Wow... wow, nobobody gives poo...`` ``PWNT`` moment.

0
Reply
Female 1,244
I have seen this before somewhere else..and things just need to stop being reposted cause it`s annoying to see it again and it`s annoying when everyone comments says repost so many times
0
Reply
Male 1,275
Repost for the 4th time
0
Reply
Male 835
IAB..land of reposts.
0
Reply
Female 1,071
^^ Lmao @ Pabasa =)

Yeah like everyone`s said it`s a repost:
First time it was posted...

But still a great clip, search for number 2 on here aswell!

0
Reply
Male 4,012
Cheeseboy:


0
Reply
Male 896
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!
0
Reply
Male 3,619
reeeposT! but always funny!
0
Reply
Male 452
not that theres anything wrong with that
0
Reply
Male 452
no pabasa ur gay.

like literally

0
Reply
Male 210
the simpsons did it!
0
Reply
Male 4,012
I`ve seen this on another website!!!11!

OMG You are so gayyyyyy

0
Reply
Male 4,004
Nineteenth!!!!
0
Reply
Male 397
corperate dude: "read this."
spam chick: "AAAAAAHHHHH" *explodes*
haha loved it, even thought it was a repost.
0
Reply
Male 4,246
Some pretty familiar characters there.

Just sayin`.

0
Reply
Female 39
Yeah, I can see how that could get annoying real quick.

I laughed though, it was funny.

0
Reply
Male 3,301
ZOMG FIRST!!!!!!!111!1oneone111one
0
Reply
Male 516
REPOST!
0
Reply
Male 308
seen it, but love it.
0
Reply
Male 3,310
It`s a...dare I say it...classic. But please, stop posting it!
0
Reply
Female 650
lmfao i`m glad it got reposted, i never seen it. this made my laugh like nothing else on IAB ever has done.
0
Reply
Male 227
Repost...Repost...Repost...Repost...Repost...Repost...Repost...Repost...Repost...Repost...Repost...

But still kinda funny :D

0
Reply
Male 124
roflcoptah
0
Reply
Male 42
simpsons did it
0
Reply
Male 1,347
twas funny, damn was hoping someone said first. does it hurt you that much that something might have been reposted? poo, its not like we pay for this
0
Reply
Male 365
Third time this was posted here. GOOD dratING JOB!
0
Reply
Male 270
hmm... interesting?
i don`t see any similarities.
0
Reply
Male 46
yeah, it`s been here before, but it`s so funny
0
Reply
Male 169
That was great. I liked people calling out first and photoshop
0
Reply
Male 452
yeh seen this before but still funny
0
Reply
Male 732
Er... repost?
0
Reply
Male 791
Link: Internet Commenter Business Meeting [Rate Link] - How an I-A-B business meeting would go down in real life if we were all stuck in a conference room. Also, NSFW language.
0
Reply