Dramatic Lemur

Submitted by: SilentFray 9 years ago Weird

The dramatic lemur throws his hat into the ring. Does he beat out the dramatic chipmunk, dramatic baby and dramatic cat?
There are 104 comments:
Male 2,788
It stole my soul.
0
Reply
Male 358
the lemurs have eyes
0
Reply
Male 411
I know i`m a bit... ok alot late, but still...
:->:-O:->:-O:->:-O:->:-O:->
0
Reply
Female 943
hahah what noise is that?
isnt it the THX soundsystem noise?
0
Reply
Female 1,470
The dramatic chipmunk was funny
this ones just scary
0
Reply
Male 646
That made me smile :)
0
Reply
Female 245
Haha, that was one freaky lemur...
0
Reply
Female 178
Weird.
0
Reply
Male 1,162
now watch it with the lights off, sound up, and on mushrooms/acid. You would probably freak the drat out
0
Reply
Female 9
That has its own catagory: creepiest stare-down by so ugly its cute animal. i`m still laughing. ooohhh boy.
0
Reply
Female 381
that thing was starin` into my frickin` soul
0
Reply
Male 79
That was pure craziness! But seriously... the chipmunk was the first of its class!
0
Reply
Female 53
Hahaha...that had me laughing for like 5 minutes straight..I had to watch it sooo many times
0
Reply
Male 54
This is brilliant! lol
0
Reply
Male 60
Absolutely hilarious! =D
0
Reply
Male 944
Chipmunk is funny,this is just creepy...so wondefully creepy hehe
0
Reply
Male 222
I still cannot stop laughing.
0
Reply
Male 189
haha thereforiam i noticed the same thing

(I`m not proud of this fact)

0
Reply
Male 656
OMG that was TOTALLY EPIC
0
Reply
Male 1,263
Epic.
0
Reply
Male 37
I just pissed myself. O_O
0
Reply
Female 1,492
CREEPPYY!!!
0
Reply
Male 258
zee alienzz!!
0
Reply
Female 665
hahaha that was so cool
0
Reply
Female 2,084
lol. that gave me a giggle.
0
Reply
Male 455
It`s a tarsier, not a lemur. But, that`s hardly the poster`s fault...
0
Reply
Female 109
Glad to know im not the only one who thought it was creepy. im gonna have nightmares about that thing.
0
Reply
Female 275
AH!
the music wasn`t dramatic enough, considering how freakish the stare was
0
Reply
Male 326
attention all I-A-B members...we have a new winner
0
Reply
Female 226
I`m gonna have nightmares now. That actually freaked me out!
0
Reply
Male 329
second only to the dramatic chipmunk or w.e lol
0
Reply
Male 2,076
aaahaha ROLFMAO
0
Reply
Female 1,407
Wow, those eyes....~hypnotized~ *_*
0
Reply
Female 2,064
Creepy.....

....but EPIC WIN!!! ^-^

0
Reply
Female 855
too bad it`s a tarsier, and not a lemur.
0
Reply
Female 348
noo dramatic chipmunk is #1
but this gave me some lols and some ahhhs!
0
Reply
Male 9,306
HAH! XD
0
Reply
Female 344
ALL GLORY TO THE HYPNOLEMUR
0
Reply
Male 39
Just my opinion, the theme to "2001 - A Space Odyssey" would have been a better fit.

And I agree with gustavoserra - only Chuck Norris can withstand that stare.
0
Reply
Female 31
YES.

0
Reply
Male 2,199
ahaha! i laughed so hard....
0
Reply
Male 17
chipmunk would die if it stared to dramatic lemur (I don`t care what it really is). Everyone except Chuck Norris would die if stared directly to dramatic lemur.
0
Reply
Male 548
chipmunks better
0
Reply
Male 686
oh my f-ing god that is amazing
0
Reply
Female 8
HAHAHA OMG THIS IS THE BEST
0
Reply
Female 2,695
ehehehehehehehehe. that made me giggle so much
0
Reply
Male 970
he definetly beat him!!!!
ROFLMAO!!!
0
Reply
Female 1,397
I was afraid...
0
Reply
Male 1
Haha, I didn`t even expect it to open its eyes that wide. I don`t understand why its so scary or intimidating. they`re cute.
0
Reply
Female 119
OMFG IT`S SO CUTE I WANNA EAT EET!!!!!!!!! XD [email protected]*E&C*QO$O*!VO*!^@$LUYBDKDYUC^FQ*&#FR$Q&
0
Reply
Female 363
Creepy..
0
Reply
Female 322
You know, the fact that the music went along with it perfectly makes this link a win. Awesome.
0
Reply
Female 700
ok, that was awesome
0
Reply
Female 15
Okay, now we need to pit the chipmunk against the lemur...
0
Reply
Male 944
I think a part of my soul died from the piercing gaze...
0
Reply
Female 42
THX lemur ftw!!!
0
Reply
Female 1,299
^ damn censors
0
Reply
Female 1,299
LMAO, that is now an internet legend, right there. (scary as poo tho:-/
0
Reply
Male 516
Scary beast... But LMAO
0
Reply
Female 1,299
LMAO, that is now an internet legend, right there. (scary as poo tho:-/
0
Reply
Female 241
i peed myself a little...
=P
0
Reply
Male 576
Didn`t anyone learn from Dr. DRE. George Lucas is gonna sue someone.
0
Reply
Male 2,159
Wha? No "dun DUN Duuuuuuuuunnnn!!" music?

It`s just not the same...

Btw. THX Lemur will be in your nightmares tonight!!!!

0
Reply
Female 2,220
BRILLIANT.
Best editing. Although it`s not a lemur
0
Reply
Female 345
I loved it haha!
0
Reply
Female 455
That thing scared the sh_t out of me before I even started the video. Made me absolutely LMAO though...
0
Reply
Female 208
LOL. I really did, I really did.
0
Reply
Male 870
Answer: no.
0
Reply
Female 55
That was completely awesome!
0
Reply
Female 216
omg..that thing looked seriously pissed until it opened it`s eyes.. then it was just scary looking..

I have to agree.. freaking creepy mofo..

0
Reply
Male 944
That gace me shivers down my spine...it was amazing
0
Reply
Male 411
COOLEST VIDEO EVER!
Damn that`s creepy, though.
0
Reply
Male 17
I was SO scared. VERY creepy. Now we must have the horrifying Chipmunk
0
Reply
Female 289
I would love to have about five of those little suckers around my room at night. How fun would it be to invite friends over to see. (unsuspecting, naive, easily scared friends, that is) Muahaha
0
Reply
Female 2,074
That was a sabotage in itself..haha
0
Reply
Female 193
LMAO! really had me going, almost had to look away!!;) awesome..
0
Reply
Female 1,007
It`s not even 8:00 and my day is ruined.
0
Reply
Male 4,746
Best one yet, IMO.
0
Reply
Male 80
>bamboozled

get back in the kitchen

0
Reply
Female 313
GAHHH
OK OK!!! YOU WIN THE STARING CONTEST!!!
That creeped me out.. a lot!
0
Reply
Female 8
i actually had to look away, creeped me out a bit 2 much
0
Reply
Male 4,246
OK, good. Now MY eyes feel like they`re about to fall out of my head. That`s....good.
0
Reply
Female 241
I lol`d at the THX sound effect. I was expecting the usual sound clip...
0
Reply
Female 73
lol dramatic platypus
0
Reply
Female 73
AAAAAAAAA!!! im scared
0
Reply
Male 217
This must be what chewing on coca leaves does to a lemur
0
Reply
Male 1,275
The mexican staring frog of southan shri lankar would be worse tho. Just look at Ned
0
Reply
Male 1,275
That was legititamatly intimidating
0
Reply
Male 568
It tried to steal my soul.
0
Reply
Male 4,012
An eye opening experience.
0
Reply
Female 27
There`s nothing dramatic about it.
I don`t get it. Who thought this was worthy of submission at all? Should have left out the caption - it doesn`t live up to anything close to the dramatic prairie dog.
0
Reply
Male 2,113
chipmunk wins btw nightmares till i`m 30 thanks
0
Reply
Male 637
Yes, and the dramatic chipmunk isn`t a chipmunk, it`s a prairie dog. Chipmunk is just more common to people, as is a lemur.
0
Reply
Male 959
Oh for the love of christ.

THATS NOT A LEMUR. IT IS A TARSIER.

0
Reply
Male 551
I STAREZ U TO OBLIVION!!! EPIC WIN!!!
0
Reply
Male 267
Tune in tomorrow for Dramatic Platypus.
0
Reply
Male 317
Wow, new internet fad here we come!!
0
Reply
Male 268
Meh.. Doesn`t even come close to the dramatic chipmunk
0
Reply
Male 300
Oh my GOD!! I felt sheer intimidation and creepiness!! YIKES!
0
Reply
Male 777
Lemurs have got to be the coolest creepy animals in existence. Epic as f*ck!
0
Reply
Female 469
Felt like a movie was startin`
0
Reply
Male 637
Holy crap, that honestly creeped me out a little, but it`s thoroughly epic, in my book.
0
Reply
Male 645
Epic success.
0
Reply
Female 678
Link: Dramatic Lemur [Rate Link] - The dramatic lemur throws his hat into the ring. Does he beat out the dramatic chipmunk, dramatic baby and dramatic cat?
0
Reply