Grip

Submitted by: fancylad 9 years ago in Entertainment

A one-shot video simulating modern clips by using people on a trampoline.
There are 35 comments:
Male 741
Did someone actually get the video? kus id love and explanation. I lvoed it though. oh and JustKikz34 SPAMMED SOMEONE BOOT HIM!
0
Reply
Male 1,289
AWESOME.
but....i don`t get it =]
0
Reply
Female 1
kinda makes me wanna throw up.....
0
Reply
Female 2,695
cool.
0
Reply
Female 1,063
Bitchin`
0
Reply
Male 1,704
couldnt be bothered to watch all of it.
but im liking the idea of it.. summit new i suppose.
0
Reply
Male 1,111
JustKikz34 = dumbass


same for anyone that follows his link

0
Reply
Male 4,012
Gingernut, yes, sort of. They`re all names of stage transitions or stage effects.
0
Reply
Female 70
Confused...
0
Reply
Female 1,071
Um... yeah didn`t really get that...

Do you need to have some sort of video editing knowledge to understand this? Or am I just stupid...?

0
Reply
Male 64
not esactly sure what it was about but it looks cool
0
Reply
Male 198
POST
0
Reply
Male 198
wtf is this?
0
Reply
Male 340
I agree with evil smurf...
WFT?
0
Reply
Male 2,720
sounds like joy division.
0
Reply
Male 42
Watch this video to see the news report on this site as well as G4 talking about the free offer...it really does work and you really get your Xbox 360 for FREE.


http://www.youtube.com/watch?v=DFKYVE__M...


Step 1: Click on this link: http://www.360Elite4free.com/index.php?r...


Step 2: Sign up and chose an account type (Referral is the easiest and best).

Step 3: Complete just 1 offer (Stamps.com is the best/easiest and free) and refer 9 people to do the same.

Step 4: Receive your Xbox 360 (Even The Shipping Is Free !!! )

Recommended Offer : Stamps.com


The STAMPS.COM offer is completely free. All you have to do is go in, sign up, download the software, print off 1 envelope (you don`t even have to print it on an envelope, just print it on regular paper then throw it away) and you get credit. Then, after 22 days, d

0
Reply
Male 1,361
i liked it pretty impressive.......jumping
0
Reply
Male 716
WFT?
0
Reply
Female 72
wickid clip...
0
Reply
Male 295
Classy video. Got to apreciate the effort and rehearsing gone into making it in one shot.
0
Reply
Male 288
Cool concept, got old fast though - lovin the creepy/relaxing music though.
0
Reply
Male 1,275
..........
0
Reply
Male 4,012
That
Was
AWESOME!

best video today! I enjoyed watching it and doing it looked so fun. I miss playing on a trampoline :( The concept was great as well, and I liked the timer bar.

Though if anyone makes a video using that much `pulse` I`m gonna punch you.

0
Reply
Male 93
They could`ve done some pretty cool stuff with that technique.
Still, some self-referential signs are better than nothing.
0
Reply
Male 259
laughing out loud @ kirby`s comment.
0
Reply
Male 103
I saw a trampoline collapse with 3 of my fat relatives on it once.

Funniest thing I`ve ever seen...

On a side note: WTF was this video about again?

0
Reply
Female 345
Yay, cool.
0
Reply
Male 10,440
Haha! that was cool. I liked it cause I took a video animating class. Way to go Fancylad, all the other posts today sucked.
0
Reply
Male 411
haha yeah, I always hated tattletellers or however you spell it.
0
Reply
Male 991
^ Ugh...I hate when kids do that.
0
Reply
Male 411
I kicked some kid of the trampoline one time. It was funny but he then started crying and I was like "I"m sorry, please don`t tell, please no, don`t tell your parents I`m sorry" but ended up telling his parents anyway.
0
Reply
Male 991
Hmm..I`ve never jumped on a trampoline..
0
Reply
Female 761
I`m so confused. Modern clips? Of what?

On a side note, I`m still scared to do any kind of flip on a trampoline.

0
Reply
Male 45
first! :D
0
Reply
Male 20,111
Link: Grip [Rate Link] - A one-shot video simulating modern clips by using people on a trampoline.
0
Reply