Chinese Toilet Enema

Submitted by: JosephineHMS 9 years ago in Funny
/media/19070_ChineseToiletEnema.flv
Infomercial for customized toilet seat. Technically NSFW due to some pretty cool CG simulations.
There are 76 comments:
Female 1
...
Did i see them wiping poo off there hands?!
whats what toilet roll is for D;
Thats scary... creepy may i add...
0
Reply
Male 61
lol what if it like had a mind of its own and if you pissed it off it would shoot that stuff a you
0
Reply
Male 76
First,
"4 billion chinese 1 cup" - serious LOL
Second,
from what I could understand, it is designed for the elderly and for those with constipation problems and that the stream `stimulates the anus to relax and expand`.

genius.

0
Reply
Male 778
Interesting... Though i guess it makes sense. Medically helpful toilet seat that rinses out the bowels and helps you pass the waste easier after continuous use... hm.. I always wondered if that spray thing invented by the Japanese Toilet industry was for cleaning or more...
0
Reply
Female 122
Ok...so, I don`t speak a word of Chinese, but the hand motions led me to believe that it clears up acne, made one thinner (although, that could have been a constipation thing) and is better for the environment?

Um, ok. I`m not quite that brave, but let me know how it goes. K?

0
Reply
Male 174
Doubles as a douche
0
Reply
Female 700
ok the...... >.>
0
Reply
Male 238
I beleive that was a lot worse because I understood it. maybe not but how would I know
0
Reply
Male 430
Ill stick with wiping my as s. I dont want a jet of water up it
0
Reply
Male 9,306
Interesting. I`d probably like to have that kind of toilet seat in my house. A douching with every sit would probably be better for the colon.
0
Reply
Male 2,160
lmfao,watched the whole thing cause i´m bored to drat as EVE is down and quite litterally fell off my chair,your supposed to use TP on your ass,not your hand then the TP to wipe it off,LOL
0
Reply
Female 80
Hmm. they used a tissue to wipe the crap of their hand that they could have used to wipe their butt in the first place. Retarded.

Also...if you are off by an inch, you`ll get poo-water squirting up like a fountain.

0
Reply
Female 1,172
Does it make me weird that I want one?
0
Reply
Female 681
oh my god
ahaha
i can just imagine what they are saying

im wearing a face mask right now
& i just cracked if from laughing so much (=

0
Reply
Male 385
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
0
Reply
Male 418
4 billion chinese 1 cup
0
Reply
Female 252
Maybe it gives them pleasure. (sarcastic)
0
Reply
Female 687
LOL MY GRANDMA HAS THAT AT HER HOUSE LMAO
0
Reply
Female 288
1. how is this NSFW?
2. What is asian fascination with toliets?
0
Reply
Male 410
ba li ba ling ling ooh ooh
0
Reply
Male 62
On the website it says it has a remote control.....wtf? When would ever need to use that? Wtf is with this toilet?
0
Reply
Male 12
haha i googled lotus909 and that sumbitch comes with its own anal drier! ebay here i come!!
0
Reply
Male 1,079
Prevent Hemroids.

...

OK. Good enough.

0
Reply
Female 1,007
WOW coffee machine ass.
0
Reply
Female 38
or comfortable.
0
Reply
Female 38
i found the english version of the website. they explained the benefits of using it and it sounded like it was true... but i don`t think it would be too much fun to use it.
0
Reply
Male 350
Also the cheapest version is $529USD
0
Reply
Male 350
...oh....my....god.... and who poos all over themselves like that?!
0
Reply
Male 516
How gay. HA-HA! You have been raped by your toilet!
0
Reply
Female 136
That`s uncomfortable.
0
Reply
Female 364
im so confused. first off: ewww poopalms >.<

then..ok, yes we`ve established that water up your arse might be uncomfortable, but....what is the purpose of it in this product? what is it MEANT to do???

0
Reply
Female 1,397
Your random Asian link of the day.
0
Reply
Female 2
"Oh, yeah... this would be great to have. I`m always getting my hands full of crap too when I stick them up there to scoop myself clean."

i wonder what the people from two girls one cup are thinking right now...

and what if that jet of water doesnt go into your ass and hits somewhere else?
OOOWWWW!!!

0
Reply
Male 954
Ok, now all they need to do is add an ipod dock to it
0
Reply
Male 223
I....er....um....no, nevermind....
0
Reply
Male 756
What`s with all the dooky and dooky-poo themes on IAB lately?
0
Reply
Male 944
man....hehe poop
0
Reply
Male 716
Imagine the pain of that jet hitting your balls in stead.
0
Reply
Male 737
wow.
0
Reply
Male 1,072
i tried something like that it was pretty painful
0
Reply
Male 122
god the chinese are so stupid.
0
Reply
Male 2,160
def the wtf of the day
0
Reply
Female 137
Noo way, who would let that toilet violate them like that? Also, what prevents you from releasing it right onto that little squirter? Noooothinggg. That might get a little gross very quickly. Ug.
0
Reply
Male 152

0
Reply
Female 17
LOL Ftw?? weird!
0
Reply
Male 695
This thing...it squirts water up your ass?! Who the hell made that up?!
0
Reply
Male 459
here`s the page where you can buy one:
http://www.advancedtoilets.com/lang_english/features.html
0
Reply
Male 5,620
If you go to the website.. they also have a "dryer" function on the seats. I bet the air jet feels just as good as the water jet!
0
Reply
Male 357
it even has a remote control...

hmm...wonder what that is for....surprising your guests when they are on your toilet and you push the button in the living room waiting for the screaming?

0
Reply
Male 944
ewwww...
0
Reply
Male 66
"Before i found out about the Smart Seat, i always had to plug a hose in my butt and suck the crap out...Now, a water spray does that for me!" Seriously, how unconfortable must that be?
0
Reply
Male 4,393
o wow that was.... ooooookkkkkkkkkk?????? :(
0
Reply
Female 583
"Oh, yeah... this would be great to have. I`m always getting my hands full of crap too when I stick them up there to scoop myself clean."

LOL

0
Reply
Male 513
The company`s name was Lotus... I guess they didn`t have the balls to call it what everyone else was thinking... TULIP!!!

Oh, yeah... this would be great to have. I`m always getting my hands full of crap too when I stick them up there to scoop myself clean.

0
Reply
Female 63
So much for wiping away from the vagina... Let`s just spray poo-water all over our genitals, shall we? Yeast infection, anyone?

Crude, I know. But you could get away with saying just about anything after a video like that...

Really, nothing beats fiber and wet wipes.

0
Reply
Female 299
Isn`t that just a fancy bidet?
0
Reply
Male 480
bright ideas from taiwan (not chinese) again
i was wondering how the water can line up perfectly..
0
Reply
Male 4,004
My toilet does that, but differently... It`s a japanese model... It shoves a large phallic item in your bum, and thrusts in and out, then it sends the water and retracts after the fact and doesn`t even call you.
0
Reply
Male 2,616
This is basically just a bidet.
0
Reply
Male 307
haha she got poo on her hand!!!
they need to move that part to the front so we dont have to watch it all to crack toilet humor. im sure that will be the most-commented part.
0
Reply
Male 1,348
I wonder if that super soaker guy is going to invest in one of these.
0
Reply
Male 265
That was alot of poo on one place. Chines are strange people...
0
Reply
Male 376
wow. i have *several* questions. not the least of which is: how does the robot arm target your anus and not some other nearby tender part?

do you void the warranty if you`re unable to relax?

ok, i`ll stop.

0
Reply
Male 2,616
Cool drinking fountain.
0
Reply
Male 164
why were the last like 3 about weird things in asia?
0
Reply
Female 183
Ooh, testimonies.
And that one woman was giggling somethin` awful.
0
Reply
Female 469
That whole dirty hand thing was pretty nasty :P
0
Reply
Male 420
that must be quite a powerful jet of water to penetrate your anus from that distance
0
Reply
Male 32
ihart, no.
0
Reply
Female 458
Why did I watch that whole thing 0.o
0
Reply
Male 272
wtf was up with the "poo hands" lol.
i dont think ur motor skills would be that f**cked up to miss ur ass with paper. lol
0
Reply
Male 377
very odd...
0
Reply
Male 174
I don`t know what you`re talking about ilikeggs, I got all hot and bothered just thinking about it
0
Reply
Male 2,005
oooookeeeee... that gave me a WTF expression
0
Reply
Male 49
Eww? that musn`t feel comfortable at all..
0
Reply
Female 585
Link: Chinese Toilet Enema [Rate Link] - Infomercial for customized toilet seat. Technically NSFW due to some pretty cool CG simulations.
0
Reply