The Bull Rage

Submitted by: fancylad 9 years ago Games
Play More Games at Games2win.com
Help Antonio survive all 10 levels in The Rage.
Credits: Games2Win.com
There are 25 comments:
Female 31
Uh...no.
0
Reply
Male 148
got too level 3 and bordom kicked in, but yeah good idea but needs work.
0
Reply
Female 1,890
game sucked and how are you sapposed to do the 2nd level? i went off the end and nothing happend it didnt end i didnt die....nothing...just kep going
0
Reply
Male 788
That thirs level is BULLcrap
0
Reply
Male 608
i saw the title thing and i could bring myself to click play.
0
Reply
Female 1,158
Fail.
0
Reply
Female 1,007
Worst controls EVER.
0
Reply
Male 10,440
touch a bull and its instant death
0
Reply
Female 2,196
^ hahahahah lol omg rofl how funny!!!!!! -_-

stupid game and its stupid controls

0
Reply
Male 2,720
this game was BULL. get it? cuz of the bulls.
0
Reply
Female 58
controls were too hard
0
Reply
Female 215
WHY DO U SPIN... just use normal arrows god

101ST COMENT!!!!!

0
Reply
Male 542
Woo I won! Controls could have been better but not as bad as some I`ve used!
0
Reply
Male 211
NOOOOO!!!!!!!!!!JUST PLEASE STOP THE ASS-FLOSSING!!!NOOOOOOOOOO!!!!!!!AAAAAHHHHHHHH!!!!!!
0
Reply
Male 946
assflossing monkey!
poor controls
0
Reply
Male 385
Shame on you, Ryan. Yeah, this game sucked balls, but only by putting out crappy games first can anyone start putting out good games. It`s called practice, and it improves people. Try it sometime. You could use some improving.
0
Reply
Male 3,619
i dont think the controls where bad, just more chalklanging than the normal ones.

what the hell is up with the load monkey?

0
Reply
Male 2,486
Wow.. this game is absolutely horrible.

Shame on whoever put this together.. never ever attempt another game ever again.

0
Reply
Female 299
The controls sucked...the whole game sucked.
0
Reply
Male 650
Yea the controls were exactly like an Indian 7-11 clerk... who would have guessed.
0
Reply
Female 192
The controls were awkward for me. =/
0
Reply
Male 543
yeah... funs the wrong word for it. it just gets boring after haf of the 1st level
0
Reply
Male 458
controls more awkward than an Indian 7-11 clerk, i didnt even finish the first level(i am Indian btw)
0
Reply
Female 199
not all that great, but its ok
0
Reply
Male 19,835
Link: The Bull Rage [Rate Link] - Help Antonio survive all 10 levels in The Rage.
0
Reply