Soulja Kids

Submitted by: hawkeye52 9 years ago in Funny
/media/9515_SouljaBoyKids.flv
Kids these days.
There are 135 comments:
Female 143
they suck :p
0
Reply
Male 244
wha a bunch of C.o.C.k.S
0
Reply
Female 1,070
hate the song.

stupid kids...

0
Reply
Male 51
to many comments to read i just hope im the first to point out did you see the girl in the back who turned and started to shake her but thus the kids act out super man that hoe! lol
and come on considering the cop killing, drug using, women degrading music out there this one is alright!
0
Reply
Female 251
tayreed
Male, 13-17, S. America

ahhhhhh this is madness!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

0
Reply
Male 7
wow i hate this but they were very very coordinated
0
Reply
Male 2
What are you doing in life homo!!!!!!!!!!!!!!
GET A LIFE FAGGET!!!!!!!!!!!
0
Reply
Female 3
lol props to the kid in front
0
Reply
Male 563
.... the kid in front.... is on crack..... lulz
I have yet to hear the entire song, but I`ve seen the dance a bunch of times >>
it`s weird :o!
0
Reply
Male 277
Please not anymore.
0
Reply
Male 157
haha luv ur pic^^
0
Reply
Male 2
faggets, get a life and hawkeye who plays hal o2 when there`s halo 3. FAGGETS
0
Reply
Female 2,695
i liked the kid at the front.
0
Reply
Female 26
Not working for me... anyone know the Youtube Link ?
0
Reply
Male 98
wow.

did that seem a little fast?

0
Reply
Male 1,029
HEARD THIS F*CKING SONG TOO MANY TIMES ALREADY. They played it for a softball game recollection (On tv, with pictures) THIS IS SUCH SH*T
llamaseacow, agreed.
0
Reply
Male 374
I... Liked it. >.<
0
Reply
Male 55
Little do they know that they are dancing to a song about someone who "Supermaned dat ho" - Which is when a male ejaculates on a blanket and sticks it on a female`s back, creating a cape like superman. oO
0
Reply
Male 30
I HATE THAT SONG!!!
0
Reply
Female 27
fifth graders in my school r dancing to this it is sooo freaking stoopid i mean most of them r 10 some 11 so they shouldnt be freaking doing that
0
Reply
Male 157
omg shanir ur so lame. crank dat robocop and jockin it r dances and tight is slang 4 cool.
0
Reply
Female 1,596
Wow...
0
Reply
Male 4,393
1. there was doing the same thing in my high school
today...
2. what would happen if they dancing to chicken noodle soup ???
0
Reply
Female 106
Okay people need to stop taking things to seriously. Its a dance school. Soulja boy is a popular dance. These kids did it, and they were pretty good too.
0
Reply
Female 6
While it is a little played out (and the song is lame...just my opinion) it is obviously a dance class.
0
Reply
Female 364
what the hell is a soulja boy?

wtf i dont get it.

0
Reply
Male 117
What...did i just watch....
0
Reply
Female 32
I`m sure it`s not the kids fault their dance instructor chose that song, or that their parents pay for this.
0
Reply
Male 128
actually those kids where much better and natural compared to this idiot...chk it out

http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm...

0
Reply
Female 606
The kid in front, oh my God! I just died laughing!
0
Reply
Female 245
you dont have to be black to dance to this song, or any song at that.
0
Reply
Female 663
Superman Dat Ho ---> [Spoiler]Butt Sex[Spoiler]
0
Reply
Male 3,619
wow, thiss should give them an awesome body control when they grow up!
0
Reply
Female 4
im jealous
i wish i could do the soulja boy like that
i just looks like a dumb white girl when i do it lol
0
Reply
Male 1,275
How the f*ck was this posted
0
Reply
Male 46
wow, they must be putting drugs in the water to make white people think they are black.
0
Reply
Female 251
LOL!
0
Reply
Female 90
Heh their pretty awesome kids.
0
Reply
Male 1,072
"they were ok until the end where he cranked that robocop even though he was really jockin it. that part was tight."

WTH are you talking about robocop ?? jockin?? tight??????????????

0
Reply
Female 648
`BlablablaWHOAAAAAAAAAAAAADoodoodooWHOAAAAAAA`

yup :D

0
Reply
Female 416
NOOOOOOOOOOOO!

i must destroy this song!!!!!

my friends sing it all the time and one of them knows the dance. i may murder the next person who even mentions it.

0
Reply
Male 437
*yawn*
0
Reply
Male 756
An appeal to IAB:

STOP WITH THE SOULJA BOY VIDEOS!!!! It`s dead already, no one cares anymore, and they never did in the first place. Please stop feeding the trolls by showing them that they can actually suggest this stuff and get it posted. Unless you all have some type of fetish for this sh*t, just stop it. I`m sure there have been tons of cool links rejected for this garbage, and that in itself is bullsh*t.

Stop!

Thank You

0
Reply
Male 455
The kids were at least 8...please, stop the child abuse. Kill the song artists.
0
Reply
Female 29
ok everyone needs to chillaxe!! these are 6 and 7 year olds....they did not pick the song! the dance instructor picked it. further more who ever said give them ritalin is a jerk!!! they are dancing and having fun.....is this what our world has come down to, insult anything u don`t think is normal?! i agree the song choice could have been better but why would you insult young kids for being kids?
0
Reply
Male 1,837
crackheads
0
Reply
Female 441
wow they were really gud :)...do it better than i can
0
Reply
Female 221
Hate the song and hate rap, but I thought it was cute and that the kids were excellent dancers, but at that age they need to be dancing to other songs. I am shocked at what kids are like now days. I was at a football game and an elementary school kid told someone to f off. When I was his age everyone I knew thought shut up was a bad word and would ooh and tell on anyone who said it. Now days kids don`t care. Oh well, with the way that obesity is going we`ll need more people to work at Mcdonalds anyways. Still, congrats to the kids, they were really good.
0
Reply
Male 221
messed up
0
Reply
Female 354
ok first of all people need to shut up.
the dance is a type of breakdancing
and why are you complaining about kids actually being acitve?
my god, people, you complain cuz theyre fat asses, then u complain cuz theyre dancing
0
Reply
Male 69
To the present, from the future:
We are doomed.
0
Reply
Male 18
Terrible song....4 notes now thats music!
0
Reply
Female 943
why did the song play so fast?
ps- the kid in front was amazing
0
Reply
Male 2,616
They`re just dancing...
0
Reply
Male 814
That was sheer greatness. Never get enough of this stuff.
0
Reply
Female 63
if only they knew what it meant
it`s a good song
but a sadly disgusting meaning
0
Reply
Female 2,074
This is disturbing. Deeply, deeply disturbing.
0
Reply
Female 215
heyyyyy! i LUV soulja boy!!! i no that dancee !

;-)

0
Reply
Male 693
Are you fu*king kidding me? Not the kids too... :-( Slightly cute, though. :-)
0
Reply
Male 7
These are talented kids. If I were the instructor I would have played the instrumental.
0
Reply
Female 1,652
I want to make a soulja boy vid now...but I can`t quite jump like those kids O_o;;

They must be on springboards.

0
Reply
Male 372
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OBVIOUSLY NO ONE KNOWS WHAT "SUPERMAN DAT HO" MEANS
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0
Reply
Female 1,228
OMG!!
Look @ those crazy kids dancing, wish I had that much bloody rythum!
0
Reply
Male 154
KILL THEM ALL. THE LITTLE AGIHDSIGNOSDNGOISNDGO.
0
Reply
Female 53
Their parents paid to send them to dance lessons. And this is what they learned.
0
Reply
Male 43
Its stuff like that, that makes me weep for our future as a race haha
0
Reply
Male 1,371
wierd, the scary part is...I think I know the kid in front!
0
Reply
Male 157
Female 239
God... WHY! I weep for the generation of kids who thinks this is "music". These kids can dance but their talent is wasted on this huge turd of a song. Please someone show them what good music is!
0
Reply
Female 1,407
......)-|
and I thought The Macarena was bad.
0
Reply
Female 139
they were really talented dancers but i think they should have picked a better song or at least cut out the words
i love the music to it but i hate the words and i hate soulja boy
0
Reply
Female 295
The kids obviously don`t know what the lyrics mean.....
0
Reply
Female 3
WHYYYYYYYYYY and wtf does YUAHHHH mean?! lol
0
Reply
Female 428
Oh dear lord...
0
Reply
Male 91
although seriously aside from the lyrics, that song is well done, i think. i also like the dance. sue me.
0
Reply
Male 1,497
WTF..i mean.. them dancing THAT song, at THAT age? at a dance stuido of some sort (ballerina or otherwise) they shouldnt even know the word hoe exists!
0
Reply
Male 313
wow. also, i hate rap. i especially hate solja boy.
0
Reply
Male 157
LOLOLOL OMG I LOVE SOULJA BOY!!! getting nerds pissed off like that. i love reading these comments. im gonna try 2 post soooo much soulja boy on iab.

they were ok until the end where he cranked that robocop even though he was really jockin it. that part was tight.

YOOOOOOUAAAAAA!!!!!!!!

0
Reply
Male 74
soulja boi is not hip hop. He has been comsumed by big puns zombie. Damn kids
0
Reply
Male 1,141
please.. god no...no more soulja boy
0
Reply
Male 179
someone posted before exactly what will happen. These kids will be mad ignant.
0
Reply
Female 444
That kid in the front kinda scaring me..TAKE IT DOWN A NOCH KIDDO!
0
Reply
Male 350
boys in ballet classes suck... I like turtles
0
Reply
Male 108
Dude, a lot of people are missing the idea. The kids are great. They are awesome dancers...
0
Reply
Male 1,023
they should make soulja boy sniper where we shoot those who play and/or dance to it.
0
Reply
Male 907
I think that was funny ^_^. They were actually pretty good!
0
Reply
Female 77
I think I just died a little bit inside
0
Reply
Male 1,378
found it a wile go
0
Reply
Female 393
first of all soulja boy is old and second of all THEY WERE DOING IT WRONG!!!
0
Reply
Female 359
As much as I hate this music and all to do with it, I LOVED watching that erratic little kid in the front. Seriously, who put drugs in this kids Cheerios this morning? F*cking awesome.
0
Reply
Female 330
Death to this song.
But honestly, I agree, they are talented dancers.
0
Reply
Female 130
looks like someone needs a refund for the dance classes.
0
Reply
Female 663
I`m not going to hate on the kiddies, because it`s obvious that they`re talented. It`s just that their choice of music sucks big time. I love hip hop, but mainstream rap is total garbage.
0
Reply
Female 1,306
"Send them all to India to work for GapKids. I`m sure they`d have a great time there."

HAHA YES! that`ll teach `em.

i tried to learn the dance to this song, and when i finally did....well...my friends had a good laugh. : )

0
Reply
Male 578
I think a generous beating is in order here.
0
Reply
Female 152
HAHAHA,wow that is hilarious...and terribly sad at the same time.
0
Reply
Female 19
Some people on here need to chill out.

These kids are having fun, and being a dance teacher I know that having fun is what dancing is all about. Sure the song may be inappropriate for children, but do they really look like they care about the lyrics?

I enjoyed watching it and it made me giggle. :)

0
Reply
Female 272
Ok, hate the song, not wild about the dance, but it was quite cute when the kids did it...:D
0
Reply
Male 197
That was f cking great! That kid in the front is so expressive :]!
0
Reply
Female 32
OK ... teaching the kids the dance ... fine. But what is going to happen when they go home and download the song to practice ... "mommy what does hoe mean?" ... these kids are a bit young for that.
On a side note ... this song forced me to turn off the radio for over 3 weeks now...someone please let me know when they quit playing it ... so I can listen to it again !!!!
0
Reply
Male 916
The girl in the middle and the boy in the front were not bad at all!
0
Reply
Female 20
They`re not even doing it right.
Failures. At. Life.
0
Reply
Male 2,160
all i can say when i see soulja boy stuff is quote the US Navy SEALs:"There is no problem that can not be solved with the proper application of high explosives."
0
Reply
Male 1,289
AHAHA!!! niccce!
0
Reply
Male 48
Most Fascinating.....

Now if it were some Blues Bros music....
Hell, with Elwood`s leg dancing, it`d be the same aerobic workout!

0
Reply
Female 78
I laughed so hard I think I cried a little.

This junk is getting rather sad...

0
Reply
Male 292
am i the only person here who hasn`t heard of this soulja boy, i was looking at the name for an age before i watched the video trying to work it out, is it a clever pun on soul and ja or is it just someone who can`t spell soldier.

also i haven`t listened to it yet just watched it, they looked like kids on crack, but thats not to say kids don`t normally look like they are on crack to me, even as a child myself i think i was rather boring in comparisson to my peers.

so why do we all hate this crap?

0
Reply
Female 4
IF these parents knew what this song was really about!
0
Reply
Female 55
Ok, from now on, I will not click on or comment on anything having to do with Soulja Boy. I suggest you guys do the same, maybe then people will stop posting this crap.
0
Reply
Male 1,072
yay more Soulja poo
0
Reply
Male 572
STOP POSTING SOULJA BOY VIDEOS!!!!! THEY SUCK!!!!
0
Reply
Male 91
AT THE VERY LEAST WRITE GOOD LYRICS TO THIS SONG!!!!!! THE TUNE IS ACTUALLY GOOD!!!!!!!!
0
Reply
Male 243
ahhhhhh this is madness!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Female 1,470
wtf
0
Reply
Female 56
the guy in the front needs some help... but theres a little girl in the far back who looks completely lost... thank god.
0
Reply
Male 317
Send them all to India to work for GapKids. I`m sure they`d have a great time there.
0
Reply
Female 345
And that ladies and gentlemen is why you should not reproduce.
0
Reply
Male 965
Get that one in front some Ritalin lmao :P
0
Reply
Male 888
all this soulja boy crap is boring me..
0
Reply
Female 184
and to PreoSmo:
"And yes, please, let our children dance to music! Not to `BlablablaWHOAAAAAAAAAAAAADoodoodooWHOAAAAAAA`"

THAT WAS FREAKIN HILARIOUS! i was cracking up when i read that. love the interpretation. BWAAAHAAHAAAAA!!!

0
Reply
Female 184
what are these kids smoking???
0
Reply
Female 299
vid didn`t work...
0
Reply
Male 4,246
Bleah. :-P Next.
0
Reply
Male 411
I`m not gonna say anything about this anymore,
I would only fuel this...
madness
0
Reply
Female 296
omg if i hear soulja boy one more time.....**twitch**
0
Reply
Male 300
"Stop soulja Boy. . .save the world"
0
Reply
Female 326
Cute but... why is it on here? =/
0
Reply
Female 192
This is the last straw. Soulja Boy needs to die because of what he`s doing to the youth.

Or we could just go back in time and STOP him from ever writing this stupid song. =)

0
Reply
Male 810
That`s pathetic.

stupid ass kids.
those children are going to grow into such ignorant people

0
Reply
Male 559
I still don`t even know what that was.
0
Reply
Male 103
I`m utterly speechless...
0
Reply
Female 472
WOW to the kid in black and white.

And yes, please, let our children dance to music! Not to `BlablablaWHOAAAAAAAAAAAAADoodoodooWHOAAAAAAA`

0
Reply
Male 411
Please someone end
this MADNESS!! AAHH!
0
Reply
Female 235
Meh. seen it before. bit weird
0
Reply
Male 60
Link: Soulja Kids [Rate Link] - Kids these days.
0
Reply