Dark Cut 2

Submitted by: antdow3 9 years ago in Games

Gory sequel to the makeshift surgery game.
Credits: Armor Games
There are 54 comments:
Female 71
surgery three.
scraping off the skin.
what the hell do you use?
0
Reply
Female 73
music wasnt as bad as the first one..
0
Reply
Female 46
I cant even get it past the loading screen
0
Reply
Female 41
Beat it. It was pretty cool. :) Got all the awards except one.
0
Reply
Male 366
what a crappy game... sounds were so annoying
0
Reply
Female 228
the saw glitched on me too. i just went through the game again and it worked. idk why it does that, but it worked. it might be kind of randomized... but like i said, idk. can only get 6 achievements too.
0
Reply
Male 117
Stupid saw glitching... now I`ll never learn how to saw off my own leg...
0
Reply
Male 226
Loved this game. In the saw part you just have to go back and forth back and forth a lot of times. It will work
0
Reply
Female 1,172
My saw in the "chop your own leg off level" was having a seizure or something when I clicked on it. Not enough time either..
0
Reply
Male 1,287
yay! A winner is me! kinda anticlimactic. I kinda hoped to operate on Lincoln or something.
0
Reply
Female 33
These games always get my panties wet.
I mean.
0
Reply
Female 47
Whoa.Apparently even I have the will to live my saw just glitched I cant cut any further. BOOO!
0
Reply
Male 1,072
PayN8tention
Male, 13-17, Eastern US
5148 Posts Friday, November 16, 2007 4:16:30 PM
I NEED AN ADULT !
It siaz Iz neads tub b at lest 17, and Iz donts turn 17 unteel Januwary.
Times to pley Penguin Izland!!!!!

Think you need more than a adult

0
Reply
Male 888
dude...wtf?
0
Reply
Male 192
actually, really good twist :)
0
Reply
Female 39
the two games are tooooooo scary for me:( i know i am such a scardycat!
0
Reply
Male 130
XD i actually got all of the achievements after playing through once.... it was a fun game, and also i like this kinda stuff
0
Reply
Male 1,287
I think I`ll go kill myself...apparently I just don`t have the will to live. drating space bar piece of poo
0
Reply
Male 1,029
Wow I`ve been waiting for this for a while.
0
Reply
Female 344
I think my game glitched around when I needed to cut off my own leg (what`s the reasoning behind that level, anyway?). The saw wouldn`t cut any further no matter what I did, and no other tools worked. Sigh.
0
Reply
Male 1,343
to get the easter egg click the 2 on the main menu.
0
Reply
Male 148
lol i got bored and fast...
0
Reply
Male 121
anyone know how to get the easter egg reward???
0
Reply
Female 31
Okay...ew.
0
Reply
Male 121
yeah, where`s the excess skin?
0
Reply
Female 12
I cant snip the excess skin in mission 3
0
Reply
Male 907
Grag....you no be playing scery game niether. Youz is even youngerer.
0
Reply
Male 907
I NEED AN ADULT :-O!
It siaz Iz neads tub b at lest 17, and Iz donts turn 17 unteel Januwary. :-(
Times to pley Penguin Izland!!!!!:-D
0
Reply
Male 1,497
the part where i have to cut my own leg off with the saw is glitched, the saw doesnt do anyhting
0
Reply
Male 1,078
duh i couldnt get the bandages to work.
0
Reply
Male 876
I suggested this... F*ck you IAB!
0
Reply
Female 1,018
Arghh number 2 is so hard. I always die after the sewing!
0
Reply
Female 78
if the dang bandages would work this would be a much funnier game....
0
Reply
Male 149
This is drating hard, and fast. D:
And drating long when they die D:<
0
Reply
Female 1,398
To get an achivement, use the saw on the guys neck in mission #2.
0
Reply
Male 944
not so fun if you ask me...meh
0
Reply
Male 3,619
yeah i playd this at armorgames weeks ago -.-
i like it but there should realy be more vlv :-D
0
Reply
Male 167
I finished the game, but there is no way I`m going back to try and figure out the acheivements, it was boring the first time round.
0
Reply
Female 189
2. lv, guy with wood-thing in his head.. Everything going just swell until I`m supposed to wrap the bandages around the head and it won`t work. Yeah, I see the spool in the top right corner, but no matter how much I rotate it, nothing happens.. 2. time now that it won`t work..
0
Reply
Male 2,216
The guy died because I didnt get a bullet out of his arm in time? riiight...
0
Reply
Male 458
finished it long ago in newgrounds,
you know if you just keep him 100% drunk he`ll be invincible and you could win with 90 health
0
Reply
Male 572
ooooh... I LOVE GORE!!!
0
Reply
Male 641
Good thing I changed my course of study from the medical field to business because I f****** suck at this game.
0
Reply
Female 159
Ooh this game is so challenging that I am going to study these procedures and use them! *gets up* Ahh I broke my leg time to saw it off! *saws it off like in the game* ONLY IF THEY HAD A DISCLAIMER I WOULDNT BE SO STUPID!!!

seriously folks. If you are smart enough to read a disclaimer I think you are smart enough not to use these "procedures" in real life. It`s someting called common sense. lol.

0
Reply
Female 340
I just kept pouring the whisky and watched the f e c k e r die Whaaa haaa haaaaaaaaaaaaaaaaa }-)
0
Reply
Male 290
im stuck at the one where you cut off your own leg
0
Reply
Male 2,616
"Guys..the bandages..see the spool on the top right corner? rotate that. Yea its stupid but meh."

Oh... I`d like to subscribe to your newsletter.

0
Reply
Male 9,306
Yeesh...
0
Reply
Male 429
Guys..the bandages..see the spool on the top right corner? rotate that. Yea its stupid but meh.
0
Reply
Male 2,616
The bandage didn`t work, so I thought the saw was a reasonable alternative. I lost.
0
Reply
Male 429
Trauma Center anyone?
0
Reply
Male 24
LAME... just like the first one. It is more luck than skill. Couldn`t even get past the first level, stupid bandages wouldn`t work.
0
Reply
Male 2,616
Damn disclaimers! I was looking forward to attempting all of the medical procedures on myself.
0
Reply
Male 946
Link: Dark Cut 2 [Rate Link] - Gory sequel to the makeshift surgery game.
0
Reply