Tokyo Dance Trooper

Submitted by: fancylad 9 years ago in Funny

It"s as if millions of voices suddenly cried out in terror...
There are 58 comments:
Male 695
this music sucks!!!
0
Reply
Female 4
different... very different...

though i must say i agree with many above.. this is probably normal over there.

0
Reply
Male 38
Japanese people are amazing...
Look at what are they on Halloween!:
http://www.linkinn.com/_Halloween_in_Jap...
0
Reply
Female 14
ahahah i thought that was pretty funny ! it was one of them things thats so not funny but it is sumhow !
0
Reply
Male 25
That.. was awesome.

Btw, Traps... I had to think twice about your post. Almost made me not want to touch the keyboard...

0
Reply
Male 34
Probably the most productive thing I`ve done all day...

p.s. i`m writing this useing my wii : )

0
Reply
Female 239
The sad thing is that this is probably a normal in Japan.
0
Reply
Female 136
I love how the people started dancing with him and then up and left real quick!
0
Reply
Male 1,023
lol, every one dancing near him just stop and go away.
0
Reply
Male 9,305
I like especially how random people would join in, have fun, then be over it within a few seconds. XD
0
Reply
Male 59
^^ LOLZ
0
Reply
Male 4,246
TK-421, why aren`t you at your post?!? TK-421, Respond!! >-(
0
Reply
Male 22
Haha oh man, that was just totally awesome.
0
Reply
Male 1,059
I would of done that same exact thing if i had that costume ^^. I did that at Whataburger (a restuaraunt) in a Jack Sparrow (Johnny Depp) costume. XD. People were staring, it was so fun and funny. Ijust dont give a crap about what people think of me, as long as what im doing is fun. Lolz
0
Reply
Female 700
DO THE DANCE DO THE DANCE!!! OH YEAH!!!! now walk away....

LMAO

0
Reply
Female 2,695
this made me smile, i liked how no one was making fun of him/her or throwing things and whatnot. i liked the people who joined in (:
0
Reply
Female 221
Nice, but I would expect more looks from people. When I and 8 other american students were walking down the street we got many more stares than this guy did and he was in full out costume.
0
Reply
Male 270
This is the definition of freedom. Dancing where you want, when you want, with whomever you want, in whatever you want. This guy`s awesome.
0
Reply
Female 442
Alrighty then...
0
Reply
Male 57
I did this in a Darth Vader costume in San Diego once. I got a lot of weird looks then had to leave when the cops showed up and started circling the parking lot ever five minutes...
0
Reply
Male 317
Oh man, the Jedis are gunna feel this one...
0
Reply
Female 296
he dances like Ellen.
0
Reply
Male 22
@ SUPERSALLY - I AM THE ORIGINAL SALLY FEELS AG YOU C U N T!
0
Reply
Male 22
JAPS ARE NEEDS TO BE RE NUKED! THE FIRST 2 WAS NOT ENOUGH!!!! F U C K YOU JAPANESE AND WHAT YOU DID IN WWII!!!!!!!!
0
Reply
Male 572
um......i don`t understand the point of this??
0
Reply
Female 12
hmmm... it kind of makes me sad that all we have in our country is the naked cowboy...
0
Reply
Male 1,853
and i thought i told you, macedonpimp, thats MY avatar! grrrr.....
0
Reply
Male 1,853
did anyone else see this in the credits?
`do, do not there is no try
0
Reply
Male 1,141
i dont find it funny at all
0
Reply
Male 297
@the windy
the description is a reference to a line in star wars...the only reason i know this is becuz i happened to watch it last night, haha
0
Reply
Male 157
lol he was breakin out da c-walk n da beginning
0
Reply
Female 244
i think it`s pretty awesome.. that guy can boogie !!! and the music ROCKED!!! and it was cute how some people joined him too !!!
0
Reply
Male 2,616
Most of the IAB posts make me hate people, but this one makes me love them.
0
Reply
Female 1,589
Awww, this made me smile. =)I really love how people were joining in the dancing. XD

I don`t understand the description...

0
Reply
Male 418
This is just the start...soon we will see dancing trooper videos in New York, London, Paris, Vancouver...the dancing empire will soon rule the world
0
Reply
Male 349
This further proves my point that Japanese people are weird.
0
Reply
Male 946
made me think of the lego star wars games...
0
Reply
Female 296
That. was. CLASS. XD
0
Reply
Male 284
We need to get a whole squad of them to dance together all synchronized and whatnot.
0
Reply
Female 3,001
lame.
0
Reply
Male 197
It probably is Ellen Degeneres :].
0
Reply
Female 718
acesXwild thats what i did i loved it, crazy Japanese people rawk
0
Reply
Male 1,162
best part was when other dudes started dancing with him.
0
Reply
Male 217
This storm trooper likes to thrust his crotch about a lot considering he`s an asexual clone..
0
Reply
Female 1,470
meh
0
Reply
Male 16
For some odd reason, I found this funnier then most other vids I see on IAB. I couldn`t help but watch the entire video and dance along with the mediocre music.
0
Reply
Male 888
lolol
look at all the mobile phones!
0
Reply
Male 2,076
This is satisfying.
0
Reply
Male 2,576
lol, thats brilliant
0
Reply
Female 674
I like how people would randomly dance with him and then walk away. Like, "Yes! Yes! Dancing! And now I`m done."
0
Reply
Male 572
Yeah i agree with ManilaRose the music could have been better...
0
Reply
Female 192
It wasn`t as bad as I thought it`d be. The music was the only crappy part of it.
0
Reply
Male 411
Looks like fun. I wish I could dance...
0
Reply
Male 153
oh and that was pretty sh*tty music btw

0
Reply
Female 307
They should have had this guy in the original movies.
0
Reply
Male 153
lol at least he can dance wayyy better then most people

0
Reply
Male 28
okay....er very scary stuff....i guess...not
0
Reply
Male 20,816
Link: Tokyo Dance Trooper [Rate Link] - It`s as if millions of voices suddenly cried out in terror...
0
Reply