Burning Man Festival

Submitted by: Snoogans 9 years ago in
http://static.iftk.com.br/mt/2007/09/burning_man_festival_49_pics.html

I"ve got to check this out one of these years.
There are 37 comments:
Female 5
Burning Man Festival is an annual event held in the Black Rock Desert in northern Nevada, in the United States. The event starts on the Monday before, and ends on the day of, the American Labor Day holiday.
http://www.travelamerica360.com
0
Reply
Female 241
i sooo wanna go...
looks like fun...
and shut your faces all you haters...
0
Reply
Male 4,246
TheWood, I gather you didn`t bother visiting the website I linked. No need to be ashamed (well, maybe a little), fear of the unknown is a perfectly fine reason to not bother learning anything new and broadening your horizons.
0
Reply
Female 493
Dude, I`m going to Burning Man, someday. I totally will.
0
Reply
Male 130
PAAAAAAAARRRRRRRTTTAAAAAAAAAYYYYYYY

0
Reply
Female 1,397
All that stuff looks really cool on shrooms and acid, it`s worth the $200 trust me.
0
Reply
Female 67
It`s been around since 1986; I`m older than Burning Man is.
0
Reply
Male 308
stop badmouthing hippies you non-nice individuals. Anyway, burning man has been going on for like, ever. Where have you guys been?!
0
Reply
Male 1,289
and yet another thing to add to my list of things to do before i die.
0
Reply
Male 1,825
WakeToWood, its a bomb, and its true, our goverment is almost destroyed by a couple pigs. anyway these kind of people seem kinda like the people im around. its kinda sad though, but still cool
0
Reply
Female 67
"whoa was there a model of the whitehouse in tehre with a plane stickin out of teh top??"

No, it`s the U.S. Capitol Building with a plane sticking out of it.

0
Reply
Female 441
thats on the top of my list for things 2 do b4 i die... sounds funn 2 me...ive heard sum really freaky stuff goes on out there... but that isnt stopping me :)
0
Reply
Male 1,704
whoa was there a model of the whitehouse in tehre with a plane stickin out of teh top??
0
Reply
Male 384
^^could delete your first post maybe?
looks fun
0
Reply
Female 1,158
citrustpinman, shut the hell up.

Quit trying to act superior just because you know a little more about the event than others do.

0
Reply
Female 1,158
citrustpinman, shut the hell up.

Quit trying to act superior just because you know a little about the event.

0
Reply
Male 1,023
interesting......
0
Reply
Male 169
None of you asšholes even have the skills to do any of this, you try building a f*cking motorcycle out of 10 gauge wires and then you can hold up an argument.

I want to go to one of these so bad, and you don`t burned anything afterwards, they have a massive fireworks show and then they burn a massive sculpture.

And to TheWood who is a complete idiot, they have tents everywhere, and more then half of them are tents that you have sex in, they also have bondage, porn, bars and so much other adult shıt I can`t think of it all. They also have a Thunderdome where you beat the shıt out of each other for free.

So, its not just for "hippies", you dumbasses

0
Reply
Male 340
looks kinda cool i remember reading about that six legged walking spider mobile type thing a while back
0
Reply
Female 690
That looks really cool, I`d love to go one day. I remember seeing it on Malcom in the Middle but I never thought it was real.
0
Reply
Male 756
They could have spent all of that money providing water to those 35 million jug-toting thirsty africans...

Now join hands and have a sing-a-long, you freaks!

0
Reply
Male 1,550
I saw this on Malcom in the Middle lol
0
Reply
Female 1,412
That looks imense ! I wanna go see it =]
0
Reply
Female 67
Looks more like the Capitol Building, unless they added a new dome to the White House since last I looked.

Damn good symbolism, in my opinion. It would have been better if both party logos had been on it, though.

0
Reply
Male 205
A plane with the republican symbol on the tail crashing into the White house? Thats not art. Hope that burned real good.
0
Reply
Female 67
Burning Man isn`t just for ex-hippies or hippie wannabes. It`s a very fun event, and, for the most part, the Burning community is filled with great people.

Give me a festival with artists, dancing, music, and an attitude of free (safe, clean) love over any other event, any day of the week.

0
Reply
Female 525
omg tuba blowing out fire= AWESOMENESS!!! :->
0
Reply
Male 1,497
those were cool looking pictures... i wont say which :D
0
Reply
Male 211
R U Kidding: You look even more pathetic than the guy sepnding their time and money at this kind of events. If you need this to diverse your life... then I suggest you get laid. Burning man is just a hippie convention where so called artists pretend they are in a common stream of thought. In other words, these are people away from reality who have to much money to realize they are just pathetic.
0
Reply
Male 211
Take a shower! hippie!
0
Reply
Male 4,246
The Truly Unfortunate Part: People are already displaying their ignorance regarding the event. How Very Sad.

I recommend checking out the official Burning Man website. It`ll tell you all you need to know, and more. Assuming, of course, that anybody here WANTS to learn about something different from their everyday life.

0
Reply
Male 265
The best was the pictures of the "bikiniwoman-record"-link in the bottom. Click and enjoy.
0
Reply
Male 4,012
I don`t see any particular similarities or theme between the pictures.

And I still don`t know what the burning man festival is. Looks fun tho.

0
Reply
Female 150
yuck. bunch of hippies.
0
Reply
Male 319
Burning man: also known as garbage in the desert.
0
Reply
Male 162
sooooo its like a convention where people build stuff and then burn it?
0
Reply
Male 869
Link: Burning Man Festival [Rate Link] - I`ve got to check this out one of these years.
0
Reply