The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

[Total: 85    Average: 4/5]
51 Comments - View/Add
Hits: 24401
Rating: 4
Category: Entertainment
Date: 10/01/07 02:05 AM

51 Responses to Bendy Circus Girls

  1. Profile photo of buddy
    buddy Male 30-39
    10116 posts
    October 1, 2007 at 12:28 am
    Link: Bendy Circus Girls - I can`t even touch my toes without bending my legs.
  2. Profile photo of Ant0n
    Ant0n Male 18-29
    761 posts
    October 1, 2007 at 1:00 am
    so is this like WTF of the day? as in, wtf is so special about it and wtf is it doing here? you can go to circus to see all that...
  3. Profile photo of LarsMikki
    LarsMikki Male 18-29
    28 posts
    October 1, 2007 at 2:18 am
    *Grabs a Karma sutra and heads over there*
  4. Profile photo of explode
    explode Male 13-17
    73 posts
    October 1, 2007 at 2:21 am
    whats with the porn music
  5. Profile photo of Ant0n
    Ant0n Male 18-29
    761 posts
    October 1, 2007 at 2:28 am
    On 10/1/2007 2:21:09 AM explode wrote: whats with the porn music
    to set you in the right mood...
  6. Profile photo of Ianislevi
    Ianislevi Male 18-29
    209 posts
    October 1, 2007 at 2:37 am
    Contortionists freak me out. Seriously. Only those old Jack-in-the-Box kids meal toys should bend like that
  7. Profile photo of Ant0n
    Ant0n Male 18-29
    761 posts
    October 1, 2007 at 2:39 am
    On 10/1/2007 2:37:05 AM Ianislevi wrote: Contortionists
    how do you say that word...it gives me headache
  8. Profile photo of skypirate
    skypirate Male 18-29
    2422 posts
    October 1, 2007 at 2:40 am
    yes please!!
  9. Profile photo of dellara
    dellara Female 13-17
    148 posts
    October 1, 2007 at 4:59 am
    haha wow. too bad they`re butterfaces, huh.


    ew i`m a girl!

    -shudders-

  10. Profile photo of derangedingo
    derangedingo Male 13-17
    810 posts
    October 1, 2007 at 5:06 am
    Freaky. in a sort of amazing way.

    Yeah.
    They`re gonna regret bending like that 40 years from now, fo sho.

  11. Profile photo of extreamh
    extreamh Female 13-17
    251 posts
    October 1, 2007 at 5:16 am
    it got boring.....realy fast and the one who spoke english,looked like debbie from nepolion dynimite,
  12. Profile photo of catapilrgirl
    catapilrgirl Female 30-39
    150 posts
    October 1, 2007 at 5:27 am
    yeah they were ugly but it is cool to be that bendy
  13. Profile photo of R_U_Kidding
    R_U_Kidding Male 18-29
    4246 posts
    October 1, 2007 at 6:02 am
    <ahem> So, the brunette said something about college, so they`re both over 18, right? I mean, seriously. Somebody, please for the sake of my sanity, tell me these young women are over 18.

    "They`re gonna regret bending like that 40 years from now, fo sho."
    Uh....why, derangedingo? )-|

  14. Profile photo of Toonoisy
    Toonoisy Female 18-29
    102 posts
    October 1, 2007 at 9:13 am
    All I could think of was how deeply embarrasing it would be for the one in the white suit to suddenly get her period...
  15. Profile photo of Oks
    Oks Male 18-29
    189 posts
    October 1, 2007 at 9:21 am
    can someone say hottest sex on earth?
  16. Profile photo of rook187
    rook187 Male 30-39
    210 posts
    October 1, 2007 at 10:19 am
    "I`ll be in my bunk."
  17. Profile photo of Joolz200
    Joolz200 Female 18-29
    129 posts
    October 1, 2007 at 11:25 am
    I`m sure that is a lot more fun to watch it you`re a guy
  18. Profile photo of gibsonsga73
    gibsonsga73 Male 13-17
    268 posts
    October 1, 2007 at 11:28 am
    i can definatly see this as some type of lesbian porn....with the music and the facial expressions and last but not least, their positions....cmon, you all had to see it
  19. Profile photo of notsoevil
    notsoevil Female 18-29
    101 posts
    October 1, 2007 at 12:42 pm
    "They`re gonna regret bending like that 40 years from now, fo sho."
    Sitting infront of a computer for elongated periods of time will screw you up a hell of alot more than having an incredibly well structured and toned muscle support that these girls do.

    Notice how some old people develop a hump and vulture neck and some don`t? These girls probably wont.

  20. Profile photo of MelEE34
    MelEE34 Female 13-17
    75 posts
    October 1, 2007 at 1:37 pm
    Toonoisy, these girls don`t even get their periods until they`re gone thirty.
  21. Profile photo of Naz14
    Naz14 Female 18-29
    1520 posts
    October 1, 2007 at 1:40 pm
    id LOVE to be a contortionist *sp?*
    but not doing duo things with another
    chick, i dont want to be pointed out
    as a bendy lesbian...
  22. Profile photo of kairobert
    kairobert Male 18-29
    1623 posts
    October 1, 2007 at 1:50 pm
    NASTYa lol
  23. Profile photo of AmyNicoleduh
    AmyNicoleduh Female 18-29
    1158 posts
    October 1, 2007 at 2:20 pm
    I was thinking the brunette looked like Debbie from Napolean Dynamite, too. Glad I wasn`t the only one who noticed. =]

    I didn`t like the blonde chick. I dunno why.

  24. Profile photo of uuaschbaer
    uuaschbaer Male 13-17
    197 posts
    October 1, 2007 at 2:27 pm
    I thought splines used to break at that point :/ doesn`t look very comfy.
  25. Profile photo of Jaiantopanda
    Jaiantopanda Female 18-29
    76 posts
    October 1, 2007 at 2:44 pm
    the whole time i was thinking; omg the guy/girl who f*cks them is friggin lucky? am i a pervert now?
  26. Profile photo of c4md1zzl3
    c4md1zzl3 Male 13-17
    4 posts
    October 1, 2007 at 4:17 pm
    I really hope i get to date someone that can bend like that.
  27. Profile photo of smartbomb314
    smartbomb314 Male 13-17
    1220 posts
    October 1, 2007 at 4:30 pm
    um...... i can take both of my legs... put them behind my head... and be a pretzel..... oh and im a boy
  28. Profile photo of LazyMe484
    LazyMe484 Male 18-29
    10441 posts
    October 1, 2007 at 4:58 pm
    that was unexpectedly sexy
  29. Profile photo of Kragoth
    Kragoth Male 13-17
    154 posts
    October 1, 2007 at 5:02 pm
    If she can bend her body like that, imagine all the fun you could have with her.
  30. Profile photo of mal_BB
    mal_BB Male 18-29
    1231 posts
    October 1, 2007 at 6:00 pm
    Yeah, like playing twister!
    I bet they`re complete filth!
  31. Profile photo of koonak
    koonak Male 50-59
    33 posts
    October 1, 2007 at 6:01 pm
    I want one! LOL!!!... No Really....
  32. Profile photo of Queen_Jay
    Queen_Jay Female 18-29
    241 posts
    October 1, 2007 at 6:06 pm
    they are a bit creepy...
  33. Profile photo of slinky0
    slinky0 Female 30-39
    1468 posts
    October 1, 2007 at 6:14 pm
    It`s not good for your body as you are forcing your joints to go past a point that is normal/good for you. It`s like many professional athletes, you body gets used up faster.
  34. Profile photo of Foob
    Foob Male 40-49
    382 posts
    October 1, 2007 at 7:17 pm
    Amazingly limber and obviously strong. What beautiful girls as well. My eyes have been given a treat with this.
  35. Profile photo of epimetheus
    epimetheus Male 18-29
    157 posts
    October 1, 2007 at 7:28 pm
    I felt like a stranger in a bush.

    Sitting here in the dark, with that "bom chicka wah wah" music on, and two underage girls contorting on my pc.

    That`s the kinda dirty a hot shower doesn`t fix.

  36. Profile photo of omgitssam
    omgitssam Male 13-17
    384 posts
    October 1, 2007 at 8:13 pm
    lol dellara awkward moment eh?
    i was thinking wow i wish i could do that then i thought wait, no i don`t that`s just disgusting
  37. Profile photo of BlueAdept
    BlueAdept Male 18-29
    75 posts
    October 1, 2007 at 9:31 pm
    Did they say circus college?! That`s what I should have run away to when I was little! lol


    Plus, I don`t know why guys think that`s so hot. That`s wayyy to flexible for my tastes.

  38. Profile photo of jhonmayer1
    jhonmayer1 Male 18-29
    1289 posts
    October 1, 2007 at 9:32 pm
    /drool
  39. Profile photo of Rufifi
    Rufifi Male 13-17
    480 posts
    October 1, 2007 at 9:46 pm
    rofl NASTYa great name for a christian girl
    lol
  40. Profile photo of SilentxEm
    SilentxEm Female 60-69
    670 posts
    October 1, 2007 at 10:06 pm
    " you can go to circus to see all that..."
    Ah, but now those of us who hate crowds, clowns and elephants can do without those, and just see the bendy girls.
    Btw, the whole time, I was either thinking "Her bones are gonna pop out" or "Man, I wonder what she could do with THAT in bed."
  41. Profile photo of notsoevil
    notsoevil Female 18-29
    101 posts
    October 1, 2007 at 10:18 pm
    "I thought splines used to break at that point :/ doesn`t look very comfy."

    Well yeah, if you have spinal issues to begin with.

    .. which most of us seem too :(

  42. Profile photo of tinky10675
    tinky10675 Male 30-39
    170 posts
    October 1, 2007 at 10:28 pm
    I would soo Hit that!
  43. Profile photo of Woot45
    Woot45 Female 13-17
    1398 posts
    October 1, 2007 at 10:50 pm
    Aw man... I wanted it to say near the end,"That was just the practice, here comes the REAL sh*t."
  44. Profile photo of NOFX14
    NOFX14 Male 18-29
    1141 posts
    October 1, 2007 at 11:12 pm
    nastya haha....ouch
  45. Profile photo of BroadwayLove
    BroadwayLove Female 18-29
    187 posts
    October 2, 2007 at 12:06 am
    I`d actually guess late 20`s and not muenstrating.
  46. Profile photo of dyar_dragons
    dyar_dragons Female 18-29
    1 post
    October 2, 2007 at 12:59 am
    *tear* I want the brunettes number
  47. Profile photo of CASSEROLE
    CASSEROLE Male 18-29
    211 posts
    October 4, 2007 at 7:08 pm
    i had a foriegn exchange student from mongolia that can do that. even more than that. hehe she would do it all the time on tables and on the balconies n i would come in n be like holy crap!!!! lol
  48. Profile photo of Karybear19
    Karybear19 Female 13-17
    2 posts
    October 10, 2007 at 12:43 am
    wow that looked like a bad porno.
  49. Profile photo of chillywhack
    chillywhack Male 40-49
    161 posts
    October 20, 2007 at 6:49 am
    Damn that`s hot!
  50. Profile photo of felixbuzz
    felixbuzz Male 60-69
    126 posts
    April 7, 2009 at 1:21 pm
    eeeeeeewwwwwwwwwww.............
  51. Profile photo of iluvpink13
    iluvpink13 Female 18-29
    1414 posts
    August 24, 2009 at 12:39 am
    omg thats just painful to watch

Leave a Reply