The Mean Kitty song

Submitted by: Joey11y 10 years ago in Funny

I hate to admit it, but this is pretty cute.
There are 81 comments:
Male 130
The kitty is cute, but the guy is not cute or hot.
0
Reply
Male 105
that was crap...:-|
0
Reply
Female 224
dont ever rap whoever you are
0
Reply
Male 693
Lmao, awesome song.
0
Reply
Female 39
Heh yeah, nice moves =.=;

that guy has a pretty awesome room

0
Reply
Female 32
Aww. Cute cat.

EXACTLY LIKE MY CAT.

0
Reply
Female 217
Lol, I thought the guy was cute too..

.. And so was the song..

0
Reply
Female 1,407
*sqeee* Kitty looks like mine,so cute!!
0
Reply
Female 1
For the record, when cats seem to flip out and bite after petting it means they are sexually aroused. Cats have a little BDSM in them...
0
Reply
Female 4
hahahahahahahahhahahaha...

scary!

0
Reply
Female 3
omg, this is so cute! my cat is just like that, only that he drinks from a bucket instead(he`s scared pooless of the bathroom ever since I gave him a bath=P)

oh yeah, and the guy is definitely hot!

0
Reply
Female 1,468
Whyyy did I watch that whole thing?
0
Reply
Male 284
Heh this made me laugh and its been stuck in my head all day! Make it stop!
0
Reply
Male 91
My cat`s just like that. He would do the same thing when he was Sparta`s age. His name`s Gunny.
0
Reply
Female 986
Haha cute
0
Reply
Male 34
The next pet i get is going to be named `sparta` just so this will happen.

Guest: hey such a cute (animal) what`s its name..

me: THIS IS SPARTA!!! [then i kick them in the chest...]

0
Reply
Female 673
For guys who say this guy needs to het laid.

Don`t you know? This would make some girls melt! This is how he`s GETTIN laid!

0
Reply
Female 1,492
alas, although i like the kitties, the kitties do not like me. for they carry a bacteria, and i am susceptible to it. unfortunately, the kitties...the kitties make me ill. and i..i do not love the kitties anymore.
0
Reply
Male 74
This would have been halfway decent had the got done the dancing...
and if it were not so repetitive...
0
Reply
Female 696
I love the mean kitty song!!
I saw this on youtube and cant stop listening to it! =D The guy is really awesome!!
0
Reply
Female 119
i loved it i am not really for cats but that was great remind me of the cat around are house. i only pet it when the our dog is out lol.
0
Reply
Female 285
That was fun... and I don`t even like cats!
0
Reply
Male 61
little sparta should meet my cat.
his name is Aries, God of War. no thats not a joke
0
Reply
Male 492
that sounds exactly like my cat but the creepier thing is, that cat looks exactly like mine.
0
Reply
Male 2,172
Dam you .i-am-bored dot com. Dam you!

Now my girlfriend heard that song and she`s going to buy his cd.

>=/

0
Reply
Female 15
aw man hes asleep in the sink! )-l
0
Reply
Male 44
Haha, I was amused.
0
Reply
Male 1,497
GOD DAMN IT STOP IT NECRODOUCHE!! THAT VID dratING SUCKS!

my previous comment on the first page still applies to me

0
Reply
Female 1,652
ARGH! I couldn`t watch the beginning b/c my mom wanted to press the fart button!
0
Reply
Male 779
Aw, I love little sparta.
0
Reply
Female 90
and gagala, he`s now engaged to his girlfriend
0
Reply
Female 90
OMG
I JUST SENT IN THIS LINK LAST WEEK!
AND THEY DIDN`T TAKE IT!
ARGH!
0
Reply
Male 869
I couldn`t get into the song *eject*
0
Reply
Female 241
Gagala: This guy is happily engaged...
with his long time girlfriend...
i don`t think there is anything wrong with him liking cats...
more specifically his own cat...
grow up~
0
Reply
Female 241
i`ve seen this before...
and i love it...
i named the kitten i found SPARTA after this song...
he is just like that kitty...
=)
0
Reply
Female 2,244
That was awesome, very catchy and funny too. So true. Now that chorus will be in my head all day ... little kitty wanna bite, bite, bite
0
Reply
Female 63
I suggested this a week ago.
0
Reply
Male 154
the kitty is called sparta, but not SPARRTTAAAAAAA. Therefore it is inferior.
0
Reply
Female 260
that was cute
0
Reply
Male 3,619
lol! im gonna give this the same score qas chocolad rain!

i think it whas like... experianced n00b song thingy... i loved it! look silly in a good way :D

0
Reply
Male 97
The song is cool Mr.Safety is cool and kittens are fricken` awesome!
0
Reply
Female 2
Lol, Made Me Laugh :)
Very Catchy
And The Guy Is Quite Cute!
¢¾
0
Reply
Male 313
haha, i have a cat just like that
0
Reply
Female 393
if i treated my cat like that, he`d bite and scratch me too. thats why i dont. i dont grab him and shove him in my face either.
0
Reply
Female 345
I lost it when he pulled out his "Safety Gear" rofl
0
Reply
Female 76
I hate to say it, but that guy is in SERIOUS need of a girlfriend. Or a boy-lover or whatever floats his boat. Preferably same or similar species to him. I said I hate to say it, but I had to say it.
0
Reply
Male 358
Catchy, and annoying! Isn`t it amazing how often these two traits coincide?
0
Reply
Female 670
:] Kitty.
0
Reply
Male 761
stop it with cats, please! there are other animals
0
Reply
Male 100
i have a cat just like it,it drinks out of the toilet,stab`s my feet with its claws, and jumps on sofas and stuff
0
Reply
Female 679
Yep, the cats cute.
And so`s the guy. Phwoar.
0
Reply
Female 525
my cat does all that lol he forgot to mention how cats sit on top of what yor reading just to piss you off
0
Reply
Female 460
I LOVE this.
0
Reply
Female 174
awwww a totally hot guy who loves cats.. does it get any better than that????
0
Reply
Male 1,461
His dancing at the end made me laugh.
0
Reply
Male 645
Guess he was..Bored..? *cough*
0
Reply
Male 415
Good song, but lasted a bit too long.
0
Reply
Male 182
haha, nice ending, and that guy has a cool room

and that sounds exactly like my kitty :/ everything except instead of drinking out of the toilet, she drinks the water out of my plant`s bowl... though i did catch her drinking out of the toilet once...

0
Reply
Male 4,012
He`s hot.

And the kitty cute.

Song sucked. But I watched it anyway coz of the hot and cute doses I got.

0
Reply
Female 706
That guy was not hot.
But teh kitteh was a cutie!
0
Reply
Female 4,376
awww i thiought it was kinda cute. i loved the kitty! YAY CATS!
0
Reply
Female 245
That was... interesting...
that guy made me wanna punch him in the face lol

0
Reply
Male 90
Yeah not diggin` this tune.
0
Reply
Male 550
Love the last bit.
0
Reply
Female 11
okay, he`s definitely not gay.. but he is engaged.. and I`ve watched him for so long that I just realised.. he *is* hot.
0
Reply
Female 93
That guy is definitely hot...and the kitty is cute too!
0
Reply
Male 1,497
Whoa... creppy dude singing about his attention deprived cat... insted of singing, go play with sparta some more.
0
Reply
Male 695
Lol my cat is just like that. Keeps hitting my feet with his razor sharp claws. Well ok not razor sharp...
0
Reply
Male 121
i think he is gay actually
0
Reply
Female 74
He def looks like Ricky Martin at first! Still gorgeous none-the-less :)
0
Reply
Female 665
wow lol. that`s actually quite catchy.
0
Reply
Female 226
Cats... psshh. Watcha` gonna do?
0
Reply
Male 1,142
the only cat song worth listing to http://www.youtube.com/watch?v=oOfb9XgYl...
0
Reply
Female 1,984
But... I sent this in and it didn`t get in!

*disgruntled*

I love the song though.

0
Reply
Female 1,832
OMG .. that was friggin` COOL!
That guy was effing HOT! DAYUM!
I wonder if he would play with my kitty?
0
Reply
Male 121
i`m subscribed to him on youtube but i really hate this song. his other videos are worth watching tho
0
Reply
Male 121
lol he looks like ricky martin
0
Reply
Female 74
That guy was pretty hot, the only reason I watched the whole thing =P
0
Reply
Male 121
drating stupid
0
Reply
Female 1,596
Hehe, sounds like an old western song ^_^
Hey there little Sparta! xD
0
Reply
Female 500
Link: The Mean Kitty song [Rate Link] - I hate to admit it, but this is pretty cute.
0
Reply