Small Squirrel Eats a Big Nut

Submitted by: Mystic88 9 years ago in Funny

Awww, kind of.
There are 54 comments:
Male 134
looks just like me when i eat a peanut
0
Reply
Female 414
um ew. nasty much?
0
Reply
Male 5
i am likey that
0
Reply
Female 943
ehhh
0
Reply
Female 14
It looks almost confused in the last pic.
0
Reply
Female 3
aww thats adorable. i do that to my boyfriend. =)
0
Reply
Female 263
aw, how cute.
0
Reply
Female 348
lol
funny when its tounge hung out!
0
Reply
Male 3
:D
0
Reply
Male 521
ha...hahaha!
0
Reply
Male 1,704
lol @fabricant`s post.

plus jus gotta wait for all this photoshops of that plus all the ROFLCAT language captions and speech bubbles.

0
Reply
Female 47
Twinkle- If it`s doctored then you are Twinky-winky form Teletubbies.

Mweebles- Yepp.. so far his nut seemed intact.

Cute tho (:

0
Reply
Female 1,652
Good thing he didn`t bust a nut doing that.
0
Reply
Male 72
that was doctored
0
Reply
Male 100
its a chipmunk,can be cuter. but isnt
0
Reply
Female 2,084
lol. it was cute cuz you could see his little tongue sticking out at some points.

i didn`t realize chipmunks had such huge cheeks though.

0
Reply
Male 384
that was stupid...
0
Reply
Male 33
free real life mone y here checko!

http://adbux.org/?r=cjyogi

0
Reply
Female 46
yeah. that is definatly a chipmunk. i should know cuz there ar both squirrels and chipmunks in my back yard!
0
Reply
Male 75
As for the last picture...*cue Schwarzenegger voice*

"It`s not a tumor!"

0
Reply
Female 221
This looks kind of just.... grotesque...
:/
0
Reply
Female 90
holy poo
0
Reply
Male 74
damn he looked he he finished whacking off in the last pick
0
Reply
Male 1,497
Oi, people, no more perverted crap on the nut thing, and its a chipmunk thats storing the nut for later.
0
Reply
Female 25
how do you get the myspace code to work :(
0
Reply
Male 869
Chipmunk: "What nut? I don`t see a nut. Do you see a nut. I have no idea what you are talking about".
0
Reply
Male 1,837
GOATSE! ^.^
0
Reply
Male 238
Whoa. That squirrel`s horny. He likes the big nuts. Squirrel-Chipmunk, same thing, we don`t eat any of them... yet.
0
Reply
Male 20
Astaria has it right, and it would be nice if you did just a modicum of research before posting next time.
0
Reply
Male 445
Yep, chipmunk.
0
Reply
Female 301
Fabricant, you made my day!
0
Reply
Female 61
It`s not a squirrel, it`s a chipmunk, and it`s carrying the peanut in it`s cheek pouch to take and hide somewhere.
0
Reply
Female 176
It`s not eating it, it`s storing it in its pouch, like a hamster
0
Reply
Male 4,393
wow....
0
Reply
Male 619
I wish my gf would could put my nuts in her mouth :(
0
Reply
Male 2,720
reminded me of goatse.
0
Reply
Male 211
only the first picture was cute the rest were just....scary!
0
Reply
Female 305
muir`s right... it is a chipmunk... still cute tho!
0
Reply
Female 525
aww...it likes nuts teehee =]
0
Reply
Male 73
Chipmunk?
0
Reply
Female 706
As far as I`m concerned those cheeks are enchanted.
0
Reply
Male 191
oh no Muir your not starting the whole Dramatic Chipmunk/squirell/beaver/woodchuck thing again are you?! O.O *runs to a bomb shelter*
0
Reply
Male 645
....Fail.
0
Reply
Male 3
Too bad he wasn`t actually eating it.
0
Reply
Female 1,832
Riiiight ...
0
Reply
Female 1,158
More like...

Aww, sick.

0
Reply
Female 42
Yo! Dudes! That`s a fecking chipmunk!
0
Reply
Male 699
Shut up Gomay.
0
Reply
Male 690
aww...the squirrel`s gay
0
Reply
Male 779
Would be funnier, However.
0
Reply
Male 148
That squirrel will have a nice career in porn industry, me thinks.
0
Reply
Male 206
no he was going to post a picture of a squirrel devouring a human butt, but that was just too gross.
0
Reply
Male 503
It was funnier when you f*cked it up earlier.

[img]/photos/f_photo/C30489058485071f_photo.jpg[/img]

But = Big nut(, right?)

0
Reply
Male 6
Link: Small Squirrel Eats a Big Nut [Rate Link] - Awww, kind of.
0
Reply