Minibike Jump

Submitted by: buddy 9 years ago Entertainment
/media/10902_minibikejump.flv
Hey Pedro, you wanna go off some sweet jumps?
There are 37 comments:
Male 2,781
LAWS OF PHYSICS
0
Reply
Male 521
idiot
0
Reply
Male 182
not funny


0
Reply
Male 384
i thought the jump was gonna be really big...
0
Reply
Female 241
Lol.
0
Reply
Male 869
Rub some tussin on it ;-)
0
Reply
Female 1,492
you know...i think that hurt
0
Reply
Male 3,619
show hes face god damnit!
0
Reply
Female 1,004
Napoleon Dynamite > this

Seriously, that looks like it hurts. Bad. poor guy...

0
Reply
Male 350
stolen from Break.com
0
Reply
Male 21
Owww :O
0
Reply
Male 695
Whoa you got like 3 feet air that time! Can I try it real quick?
0
Reply
Female 1,158
Lame, I thought it was actually kinda going to be like ND, it so wasn`t.
0
Reply
Male 598
nice
he got like 2 inches on that one
0
Reply
Male 308
..that wasn`t funny.. at all..why is this on here?
really now.
0
Reply
Female 2,084
man. that really had to suck. it looks like that thing landed on him. and his face went smack into the ground.
0
Reply
Male 2,720
frosh.
0
Reply
Female 525
seen better crashes....
0
Reply
Male 1,270
Why do ALL these videos cut off so early? If you ever film someone hurt themselves, please (for the internet population) keep the camera running.

Some nice close-ups of injuries wouldn`t go amiss either.

0
Reply
Female 251
OWWWW!MOMMY I FELL ON MY FACE!
0
Reply
Male 314
Best description ever. Worst video ever. Doesn`t balance it out though.
0
Reply
Male 4,246
What, no slo-mo replay?! That bites.
0
Reply
Female 168
Fail fail fail.
0
Reply
Female 274
I only watched this cause it kinda quoted Napolean Dynamite. My high expectations were not met.
0
Reply
Female 190
rofl.
0
Reply
Male 392
yum.
0
Reply
Male 285
aww,, i wanted him to go through the ramp :(
0
Reply
Male 418
just when I thought minicycles were cool...
0
Reply
Female 416
SKILLS!
0
Reply
Male 251
i wanted to see his face, it looked like it had sme blood on it...
0
Reply
Male 779
Rub some dirt in that, son.
0
Reply
Male 835
Dude + face plant - skin = gettin` old.
0
Reply
Female 97
Hey look, someone hurting themselves. SHOCKER!
0
Reply
Male 437
Yeah, it was recorded using a webcam
0
Reply
Male 162
you know, ive never actually seen one of these videos actually end well. it might be nice to see someone totally be awesome at something right? no? oh. ok then.
0
Reply
Female 1,832
Yet another idiot getting Pwned. I can`t stop laughing!!!
0
Reply
Male 10,115
Link: Minibike Jump [Rate Link] - Hey Pedro, you wanna go off some sweet jumps?
0
Reply