Huge Crabs

Submitted by: Snoogans 9 years ago in Weird
http://www.hugecrab.com/

Do you have crabs?
There are 47 comments:
Female 288
they have giant crabs at the Ripleys aquarium. i went and they are humungo
0
Reply
Female 90
that`s a lot of crab legs!! tonight, we feast!!
0
Reply
Male 4,246
Those are indeed some huge crabs. "Big-ass" crabs, one might say.
Simply. Huge.
0
Reply
Female 251
wait IMA GIRL!can girls get crabs or is it crap?
0
Reply
Female 251
uhhhh no but thanks for asking
0
Reply
Male 164
WTF of the day.
0
Reply
Female 326
The first 4 and the last one looked real, but the other are photoshopped >.<

(But as far as the real ones go, those are effing HUGE! O.O)

0
Reply
Male 317
That just ruined any and all crab-eating experiences I will ever have for the rest of my life. Another life-shattering impact from IAB.
0
Reply
Female 434
:D
I like eating crabs.
I would have happily removed some of the nicer ones from the photos and eaten them, so nobody else had nightmares.
0
Reply
Female 161
if other arachnids can reach this size, and i come upon one, i will GET MY A/SS OUT OF THERE.
0
Reply
Male 384
wtf was that about?
0
Reply
Female 2,927
the one climbing the trash can was frigging creepy.
0
Reply
Female 7
wtf. that was pointless.
0
Reply
Male 1,383
That really creeped me out, I don`t like crabs anymore.
0
Reply
Female 24
Holy mackeral some of those crabs freaked me out! *Shudders*
0
Reply
Male 1,455
I`ve got a big bag of crabs here!

WARNING! Will get stuck in your head for the rest of your life...

0
Reply
Female 1,492
that scared the hell out of me.
0
Reply
Male 2,050

Craaaab people craaaab people

0
Reply
Male 253
The crab at the bottom of page 1 has a hamburger for an ass!
0
Reply
Male 737
GIANT ENEMY CRAB!!!
(avatar)
0
Reply
Male 1,289
those are very large crabs
0
Reply
Female 670
"Crabs are aracnids.(same as spiders)"
No, they`re crustaceans. Idiot.
"ok, somewhat off topic, but could someone please explain to me via PM why you all spell dratting with only one T? i have OCD and it`s bugging me guys!!!!"
PM means private message, and this site replaces the word f*ck with drat, if you don`t censor it yourself.
Anyway, those are King Crabs (most of them). They`re all the rage in the Seattle area.
0
Reply
Female 28
Mmmmm... throw them in a pot of boiling water and melt the butter. :) It`s dinner time!
0
Reply
Male 244
when it said crabs, i checked my balls...after all, it asked if i had crabs..(the answer is NO btw)

0
Reply
Male 34
ok, somewhat off topic, but could someone please explain to me via PM why you all spell dratting with only one T? i have OCD and it`s bugging me guys!!!!
0
Reply
Male 10,440
this is repulsive
0
Reply
Male 773
crabs!
0
Reply
Male 317
the blue coconut crab are awesome
0
Reply
Male 285
I was thinking pupic hair crabs, then I saw the picture and I was like WTF????????
0
Reply
Female 441
ugh im gonna be sick that wus disgusting!!!! those things were ugly lil [email protected]... :-\ i hope all tha disgusting crabs die....
0
Reply
Male 99
gets a 1 for the idiotic commentary
0
Reply
Male 4,680
Wow...they`re huge! And bellatrix is right.
0
Reply
Female 176
"Crabs are aracnids.(same as spiders)"
They`re crustaceans )-|
0
Reply
Male 222
I was expecting public lice....

~ish so wrong~

0
Reply
Male 154
Man, I drating hate crabs. They should all die. even if they do taste nice.
0
Reply
Female 674
One of them had red eyes. Obviously it was infested by Las Plagas.
0
Reply
Female 150
oh my god that`s fing freaky. i couldn`t even look at them

btw how do people post with no info to the left like the one above me?

0
Reply
Male 89
"Also, I`m surprised there was no

ATTACK THE GIANT ENEMY CRABS WEAKPOINT FOR MASSIVE DAMAGE!"

You`re supposed to flip it on its back first!

0
Reply
Male 2,486
Also, I`m surprised there was no

ATTACK THE GIANT ENEMY CRABS WEAKPOINT FOR MASSIVE DAMAGE!

0
Reply
Male 2,486
"
Crabs are aracnids.(same as spiders)"

No, they are dinner.

0
Reply
Male 91
Crabs are aracnids.(same as spiders)
0
Reply
Male 287
Mmm. Crab legs.
0
Reply
Male 994
I didn`t find that scary at all. It screamed DINNER! to me.
0
Reply
Female 89
Not going to lie, that scared me a little bit. But mmmmmm crab legs!
0
Reply
Male 238
WHy did they put the fake movie crabs in?
0
Reply
Male 1,825
^^fagatron, anyway, this creeps the sh*t out of me
0
Reply
Male 869
Link: Huge Crabs [Rate Link] - Do you have crabs?
0
Reply