Harry Potter, Bad Roommate

Submitted by: videopat 10 years ago in Funny

Harry"s antics with his three ""Muggle"" roommates.
There are 40 comments:
Female 92
"if you call me the m word one more time!"
i almost died at that part!
0
Reply
Female 1,262
XD "Harry!`
0
Reply
Male 51
lol he missed when he threw the remote aim about 2-3 feet down and an inch to the right see him wingard those liviosas, also i found it wierd that the black...wait AFRICAN AMERICAN sorry *ahem* didnt have cloths on not even in the really really REALLY gay opening and also why was there 300 pounds of vodka/gin i didnt see anything else
0
Reply
Male 6
hahahahaha... wait, wtf?
0
Reply
Male 2,049
i Think they are all gay.
0
Reply
Female 673
I thought it would be lame...

and it kind of was...

But in an endearing and funny sort of way.

0
Reply
Male 522
Am I the only one who hates Harry Potter? I read all the damn books and they all sucked. I`ll see all the movies too even tho they all suck. Why? Because J.K. Rowling sold her soul to the devil in exchange for mass mind control of the sheeplike public.


Baaaaah.

That was mildy funny.

0
Reply
Female 174
that was funny
0
Reply
Male 1,496
bad concept, bad writing, bad acting and overall pooty video. Sitcoms fail. EVERY sitcom fails at being funny.
0
Reply
Male 6
it was ok but nothing special
0
Reply
Female 273
hahahahaha
That was funny.
0
Reply
Female 241
He was wearing a graduation gown. Heh.
0
Reply
Female 428
Am i the only one who found it hilarious? *Hides Harry Potter related screen name* "Ahhhh my scaaar..."
0
Reply
Male 1,461
[quote]On 9/16/2007 2:25:29 PM Snoogans wrote: No sir, can`t say I like it.[/quote]

I concur.

0
Reply
Male 869
No sir, can`t say I like it.
0
Reply
Female 149
meh.
0
Reply
Male 3,619
haha.. so true! i hate HP
0
Reply
Female 442
That was... interesting...
0
Reply
Female 204
"i`m not leaving until i hook up with that asian girl again"!
haha
0
Reply
Female 118
If you call me the m-word one more time....
0
Reply
Female 109
JAXLEY: That`s because no non-Americans want to make any.
0
Reply
Male 598
nice lameness
0
Reply
Female 30
jaxley, good question... :)
0
Reply
Male 988
why are these spoofs of Harry Potter always by American people? O.o
0
Reply
Female 115
wow that was bad.
0
Reply
Female 2,220
I love the American British accent.
^-^
It`s so cute.
And, hahahaha.
0
Reply
Female 718
crap acting all around i couldnt even watch
0
Reply
Male 38
I didn`t laugh once. Keep up the good work guys!
0
Reply
Female 129
That was so funny, just because it was so bad!
0
Reply
Male 4,012
quite lame.
0
Reply
Female 159
that was pretty lame...
0
Reply
Female 4,376
lmao funny poo
0
Reply
Male 90
lawl. funny, like, when you`re tired.
0
Reply
Male 132
stupid, end of story
0
Reply
Female 17
wow....
thats all...
just.... wow.
0
Reply
Male 1,497
awhwhw(?) my scawrrwrrrwr(?) that party was funny

i did the hwhw-rwrw thing to ephisise the fake acent or a crappy acting ability

0
Reply
Female 326
Lmfao. Harry`s hair sucked tho xP
0
Reply
Female 1,596
"Agh!! My scaaaar!"

Pretty funny.

0
Reply
Male 150
Stupid, but mildly entertaining.
0
Reply
Male 5
Link: Harry Potter, Bad Roommate [Rate Link] - Harry`s antics with his three ``Muggle`` roommates.
0
Reply