Calvin and Hobbes Post-It Notes

Submitted by: buddy 9 years ago in
/media/28493_calvinhobbespostit.flv
Graffiti that doesn"t damage the walls at all.
There are 64 comments:
Female 414
cute! i <3 calvin and hobbes, btw =] ftw!
0
Reply
Female 731
Why Clavin & Hobbes? We could go further!

I would make Ppeter Griffin and/or Stewie. Haha

0
Reply
Female 251
soooppeerr aawwssoommee!!!!!! ...i dont get wat i typed either
0
Reply
Male 382
Brilliant.
0
Reply
Male 1,461
I was surprised at how relatively short a time it took them to do that. Great job!
0
Reply
Female 576
awwwwwww how cute.
I love post its.
0
Reply
Male 1,029
`delete your second post retard`

No, you delete YOUR second post retard. It seems nowadays people have an opinion, what a world eh?

0
Reply
Female 428
STICKY NOTES!
0
Reply
Male 425
lol, good effort.
0
Reply
Female 422
That was really cool. Must have been a lot of planning.
Does anyone know the name of the song on the vid?
0
Reply
Female 2,695
that was a good wall to do it in because it had squares, so.. yeah.
0
Reply
Female 1,492
that was cool...i really liked it.
0
Reply
Female 272
Awesome...long live Calvin & Hobbes :D
0
Reply
Male 115
thats tight, i love calvin and hobbes
0
Reply
Female 1,172
awww. :)
0
Reply
Male 1,497
omgitssam, uh could have put all of your posts into 1, this comments page is reminding me of the college humor vid "what are you a gay wad? what are you a gay wad? what aree yuo a gay wad?" part...

and woot should (or buddy) delete the second post

0
Reply
Male 384
delete your second post retard
0
Reply
Male 384
and woot45 you have no life i hate you go die
0
Reply
Male 384
wow i love calvin and hobbes but the most amazing part i think is that they did it in 4 hours that would have taken me at least 12
0
Reply
Male 363
dude Calvin & Hobbes is genius
these guys should make a permanent version of this.. but still as creative :-D
0
Reply
Female 1,398
It was a good job, but Calvin and Hobbes suck. It`s this little brat running around acting like he owns the world who`s always high on crack and imagines that he`s on mars and that he has a tiger.
0
Reply
Female 1,398
It was a good job, but Calvin and Hobbes suck. It`s this little brat running around acting like he owns the world who`s always high on crack and imagines that he`s on mars and that he has a tiger.
0
Reply
Female 416
o thats awsome.
0
Reply
Female 576
What a waste of stickies!
But it came out really good :D
0
Reply
Female 943
calvin and hobbes is the best.
0
Reply
Male 285
aww... they took it off.
0
Reply
Male 1,882
Awesome. Calvin and Hobbes rocks.
0
Reply
Male 1,029
`I`m impressed, but couldn`t stop thinking about that Robot Chicken`s version of Calvin and Hobbs.`

Ditto.

0
Reply
Male 1,204
that`s pretty awesome. wish my school had that
0
Reply
Female 1,407
Very good work! Impressive!
0
Reply
Female 160
I LOVE LOVE LOVE Calvin and Hobbes! I have the complete collection.
0
Reply
Female 963
Cute :-)
0
Reply
Female 273
Oh wow, that was cool.
I ¢¾ calvin and hobbes!

But I would get quite bored after a few..minutes
lol

0
Reply
Male 686
its a shame it only lasted 6 days
0
Reply
Male 1,497
Thats pretty neat
0
Reply
Male 89
Wow, that was amazing. Wonder if they fell asleep in class that day.
0
Reply
Female 1,299
cute, im impressed
0
Reply
Female 74
That was so awesome...

It was 6 days or whatever before the college took it down (those villains) LMAO!!

0
Reply
Male 959
bigfatpig you`re an idiot.
0
Reply
Female 322
That`s pretty good. I guess that keeping the content of the graffiti clean is the key to keeping it up longer...although I personally would have gone for putting up a giant dick just for the sake of hilarity.
0
Reply
Male 869
Calvin and Hobbes were/are my favorite comic strip, but I don`t think I would have the patience to set all the post-it notes in place.
0
Reply
Female 1,158
Yeah, they probably started falling long before they took them down.
0
Reply
Male 352
Waste of time.
0
Reply
Female 3,574
It probably started to fall off the wall before being taken down... in my experience a post-it note hanging on my wall never stays there long...
0
Reply
Female 3,574
They shoulda gone up close so we could see all the little notes!
0
Reply
Male 2,372
I`m gonna try that, only with Muhammad cartoons.
;-)
0
Reply
Female 150
that was cool as hell!
i did have to touch my nose to the screen to read the print though... must be getting old or something... *sigh*
0
Reply
Male 95
Yay! :)
0
Reply
Male 89
<3 Calvin and Hobbes! :D
0
Reply
Male 1,704
v.nice chaps gives us all new hope for these college students after seein summit as useful and constructive as that!
nah im kiddin that did actually look pretty damn good.
good work guys!
0
Reply
Male 4,246
Very nice, very nice. I give these guys virtual high-fives!
0
Reply
Male 1,275
Gotta love that
0
Reply
Male 31
I would of imagined after 6 days more then half the pieces would of fallen down of nicked by passers
0
Reply
Male 44
Good Job! Too bad it was torn down. They probably took them down in a few minutes.
0
Reply
Female 250
that is cute!, i would have loved to see it in person
0
Reply
Male 162
thats pretty bitchin. calvin and hobbes pwns.
0
Reply
Female 43
Its really sad that the college took it down after 6 days. I`d at least let them keep it up all year, after all that work.
0
Reply
Male 318
det heter Tommy Og Tigern for faen
0
Reply
Female 118
I`m impressed, but couldn`t stop thinking about that Robot Chicken`s version of Calvin and Hobbs.
0
Reply
Female 1,596
that`s awesome! :D
0
Reply
Male 26
wow cool :-)
0
Reply
Male 210
Cute. But what IS graffiti nowadays, anyway? >>
0
Reply
Male 68
Great job!!! Creative idea.
0
Reply
Male 10,115
Link: Calvin and Hobbes Post-It Notes [Rate Link] - Graffiti that doesn`t damage the walls at all.
0
Reply