AT&T

Submitted by: Snoogans 9 years ago in Funny

The history of AT&T.
There are 44 comments:
Male 2,606

0
Reply
Male 1,582
I love Stephen Colbert!!
0
Reply
Male 332
flow chart win!!
0
Reply
Male 131
I hate AT&T. When they swallowed up Bellsouth a little over a year ago, I switched to a smaller provider for my business (better rates, friendlier service). I would LITERALLY get 8 to 12 calls a day from AT&T or marketing companies they employed asking me to switch back. It was kind of funny at first, but I eventually had to have my attorney write a cease and desist letter or have them face harassment charges! I even spent $300 on a phone recording system to record every incoming call. One day I had 27 solicitations from them. For the end-all-be-all communications company, they sure as hell can`t distribute a "do not call" list!
0
Reply
Male 564
Hahaha, nice.
0
Reply
Female 18
Sadly, I remember when we used to go through Southwestern Bell. at&t took over things like the ebola virus.
0
Reply
Female 1,470
Meh its ok
0
Reply
Female 72
still laughing, and ihave at&t
0
Reply
Female 85
hahahaa
0
Reply
Female 576
haha that was awesome.
0
Reply
Female 107
^oumaverick. depending on where you live. the network has stayed the same. there is a lot of TDMA shut down going on in the Midwest. so if you live there you probably have noticed some changes in the signal/quality. supposedly more gsm/umts towers to go up soon.
0
Reply
Female 107
it`s great. very confusing for us at work though. and the logo is named "jack". all hail the death star.
0
Reply
Female 576
*dies of confusion*

haha dang at&t

0
Reply
Male 206
this is old, but still good

i have at&t. Cingular was really good about call quality, but at&t`s sucks. However, i heard from the salespeople that my calls keep getting dropped because of at&t switching its networks over. They said it could be back up to as good as cingular was in around 2 weeks. We`ll see if that happens.

0
Reply
Male 888
repost
0
Reply
Male 1,496
oldie but a goodie.
0
Reply
Male 46
oh stephen.....so intelligent
0
Reply
Female 943
is this real news?
0
Reply
Male 506
he`s freaking hilarious, the only reason maelstrom x doesn`t think he`s funny is because maelstrom is a bible thumping o reily fan
0
Reply
Male 1,882
Hmm... Nothing there when I looked. Broken?

Considering all the comments mention "Stephen Colbert", I imagine I didn`t miss anything funny.

0
Reply
Male 876
I love this show, I watch it almost every night!
0
Reply
Male 83
hilarious.
0
Reply
Female 322
I <3 Stephen Colbert. Seriously. This dude is the funniest man on earth.
0
Reply
Female 77
i actually saw this one.
0
Reply
Male 536
I knew this was my man Colbert before I even opened it >< I love Colbert
0
Reply
Male 47
lol, Colbert and Stewart are awesome.
0
Reply
Male 991
LOL. It`s still funny.
0
Reply
Female 432
I love Colbert. Who cares if it`s a repost... it`s freaking Colbert!
0
Reply
Male 239
lol used to be AT&T now at&t
0
Reply
Male 306
lol, it`s so funny...
0
Reply
Male 2,005
REPOST!!!!!!!111111111111!!!!!!!!!!!!
damn i`m too l8
0
Reply
Female 1,398
^ Yeah, theres stuff from other countries on here all the time, but most of the political, government, news, etc. jokes are American on this site. Probably since the guy who approves all the links lives in the US, he would look at inside jokes from other countries and wouldn`t get it.

Also, the video was freaking hilarious.

0
Reply
Male 1,142
find a site with content relevant to your country if you dont want to feel left out. maybe i dont see it cuase im "in on the joke" but this site has things from all over the wold the way i see it.
0
Reply
Female 257
That was funny, although this seemed really like an inside joke for Americans, like so many things here.

God, I probably know America better than my own country, damn you internet

0
Reply
Male 650
colbert ftw!
0
Reply
Male 1,497
go colbert!
0
Reply
Male 550
I half expected `taco bell` there somewhere.
0
Reply
Female 150
yeah old but the colbert report always kicks @$$ and at least my calls don`t get dropped...
0
Reply
Male 98
ooooooooooolllllllllllddddddddddd
...
...
old
0
Reply
Male 761
i`ll be the 1st one to say this...REPOST!!!
0
Reply
Female 553
seen it before, sorta old
but Still lovable
0
Reply
Male 44
Wow, who would have the time to find that out, and why didn`t they just change their trademark picture, and keep the company the way it is?
0
Reply
Male 11
lol
0
Reply
Male 869
Link: AT&T [Rate Link] - The history of AT&T.
0
Reply