Spoof on Sony Bravia Advert

Submitted by: Becky2906 9 years ago Funny

Guy who lived in the building they used for the paint advertisement.
There are 28 comments:
Female 1
wtf?
0
Reply
Male 6
He liked the bouncy balls one. Balls just bounce off. XD Excellent stuff. how have you not heard of Sony Bravia or seen the Bravia adverts (infomercials/advertisements if you will, you`d sound a bit of a prick saying the infos though).
0
Reply
Female 2,084
haha. gave me a bit of a laugh.
0
Reply
Female 128
Oookay then. That`s what they are called...advertisments. Also, the guy can talk `right`, he is just from a region of England that you are unfamiliar with, coming from the US and all. Jeez.
0
Reply
Male 1,182
its funny when u guys say advert it makes me laugh
0
Reply
Male 2,616
Haha... "stupid morons."
0
Reply
Female 455
Heh, that was pretty good.
0
Reply
Female 44
Haha. "I saw the bouncy ball one.. That was good."

Made me laugh, thanks.

0
Reply
Male 2,781
GONNA DO THAT TO THE NEIGHBORS` HOUSES..MUAHHAHAHHAHA
0
Reply
Male 210
I remember that advertisement... It was awesome
0
Reply
Male 80
FFS, you stupid morons. It`s obviously a spoof of a British ad, so don`t come around posting the same old "what`s going on here" crap with a confused look on your face.

Someone post a video of a cat singing, it`s all these humps are good for.

0
Reply
Male 188
It was indeed a west country advert.
And lol at all the people who haven`t seen the advert saying they don`t get it or it`s boring - don`t watch it then!
0
Reply
Female 1
http://www.bravia-advert.com/

For those who have never seen the Advert.

0
Reply
Male 2,216
loljessifa, that wasnt a Yorkshire accent, it sounded more Devon-ish or Bristol.
0
Reply
Female 23
Bristol accents, gotta love `em.
"It`s just inconsiderate innit?"
Made me laugh anyway. Didn`t you guys get the paint-bombing advert in the sates?
0
Reply
Male 2,616
The accent is what made me hate it. Soooo lazy.
0
Reply
Male 153
Ya people should post stuff that`s worth a person`s time not some stupid crap...and plus why can`t he talk right? I can hardly understand anything.
0
Reply
Male 773
i thought that was pretty good, but when he says he lost his dog you hear it in the background...
0
Reply
Male 4,246
The same thing that goes on with IAB everyday, Bennyd. )-|
0
Reply
Male 1,092
what is going on with IAB today
0
Reply
Male 4,246
Lost on me. I`ve not heard of Sony Bravia, nor have I seen any ads for it.
0
Reply
Female 264
Wasn`t that filmed in Scotland..
I can`t imagine a yorkshireman living in a towerblock in scotland,
He`d miss the traaaers`.
(Tractors, by the way...)
ahah!
0
Reply
Female 156
Lol. Quite clever really.
0
Reply
Female 155
I thought his accent is what made it kinda funny
0
Reply
Male 4,012
Heh, quite funny.
0
Reply
Female 87
boring..
0
Reply
Male 46
made me border than i was before..
0
Reply
Female 53
Link: Spoof on Sony Bravia Advert [Rate Link] - Guy who lived in the building they used for the paint advertisement.
0
Reply