Snap-a-Party

Submitted by: JKoss 9 years ago in

No need to buy separate paper plates and silverware for your next party or picnic.
There are 66 comments:
Female 275
nevermind. i guess i DO know why this bothers me :P
0
Reply
Female 275
i don`t know why, but this bothers me. first off you`d have to snap everything off before you could get your food, so if it was a buffet type thing that would be annoying. and if you didn`t snap it off before the food was on the plate, then you`d fling food all over yourself as you tried to get the fork and knife out and stuff.
also, imagine just having those chopsticks there all the time. a majority of people a majority of the time do not use chop sticks. everybody would just snap them off when they were done eating and play with them, it`s annoying. and plastic chopsticks wouldn`t have any grip.

and another thing, a lot of the time when people are using disposable plates, they`re standing up and moving around. it has to be easy to carry it around with you, and that thing is so bulky.

and when you snap everything off, in the end it`s just another thing for dolphins to get stuck in in the ocean.

i hate it.

0
Reply
Female 655
thats a really good idea..... why am i saying this??
0
Reply
Male 47
Anyone else notice the toothpick to the top right of the plate?
0
Reply
Female 38
Hmm, that`s a bit wasteful, though... The extra plastic gets thrown out by the consumer. But wait--is it more wasteful to get everything in seperate packaging? =P
0
Reply
Female 156
o3o It should come in allllll colors xD
0
Reply
Female 22
wow, i just read all the comments. no one`s ever seen these in a store before? they have them all over...
0
Reply
Male 30
HEY! Chopsticks!
0
Reply
Male 97
i hate how stuff like this encourages laziness
0
Reply
Female 1,596
Pretty old...I saw this on a commercial last year -.-
0
Reply
Male 2,486
God, those things bring back bad memories from legos/models when I wa slike 10.. not the plates and dinnerware but the plastic holder thing.. i cut myself on those edges so many times on accident.
0
Reply
Male 195
$14 for one? hell no, thats way to much for plastic
0
Reply
Female 1,007
Laziness at the factory.
0
Reply
Female 307
How wonderfully tacky!
0
Reply
Female 182
well napkin rings are just for decoration.. i dont really see a point in having a napkin ring if the user is just going to be using the stuff anyways
0
Reply
Female 727
yeah it still seems that it would be cheaper to buy the things separate
0
Reply
Male 341
Chopsticks! :-D
0
Reply
Female 15,763
By the way, the round thing at the bottom of the plate is a napkin ring, I believe.
0
Reply
Female 111
DUDE. CHOPSTICKS TOO? Okay. You got me there.

Even in my favorite color! <3

0
Reply
Female 416
that cannot be safe for seals/turtles once all the little utensils are popped out.

mental picture of sad baby seal with plastic thing digging into its neck and causing an infection. :[

0
Reply
Male 358
Wow...thats actually a good idea...
0
Reply
Female 22
wow, i just read all the comments. no one`s ever seen these in a store before? they have them all over...
0
Reply
Female 22
yeah, they have them @ a store near me that sells a lot of Fred products. i love Fred. they have this rlly cool pen called sign n seal and a paper clip thing....yeah their stuff is awesome.
0
Reply
Female 217
LOL!
0
Reply
Male 264
Sallyfeels: a serviet is a napkin.
0
Reply
Female 221
That plastic better be biodegradable and/or recyclable (yes, it`s a real word, haha). It`s clever, but I really think it would just be easier to go buy the separate stuff. Plus, it wouldn`t waste all of the plastic holding the stuff together.

Valez, that`s hilarious!!!! *rolls on the floor laughing*

0
Reply
Female 288
chopsticks...awesome
0
Reply
Male 42
Greatest....invention...EVER!
0
Reply
Female 20
It comes with a c*ck ring. How efficient for family reunions!
0
Reply
Female 305
they forgot the napkin :-/
0
Reply
Male 693
Not environmentally friendly. Boo. But it`s a cool idea.
0
Reply
Female 139
I`ve seen these before. heres the link
0
Reply
Female 1,470
I hope thats plastic...
0
Reply
Male 876
I don`t know but... Hmmmmmm...
0
Reply
Male 612
GENIUS
0
Reply
Male 81
yeaah... the chopsticks seems like overkill though
0
Reply
Male 2,703
did this remind anyone else of the simpsons, when they are penny pinching and marge buys the off brand cereal, bart pulls out a sheet that has the O`s and he has to pop out each one...
0
Reply
Male 148
Did you see it says "Paris" in one corner of that .. thing.

I think it`s Paris Hilton`s personal set from the prison.

0
Reply
Female 10
WTF is a serviet holder?
0
Reply
Female 285
What a terribly inefficient idea. If it`s a large party, it would take you much longer to snap those out than to just pick up separate things and arrange them.
0
Reply
Female 767
You can easily recycle all the plastic, foo`.
0
Reply
Female 767
Great idea, plus omg there`s chopsticks!
0
Reply
Male 221
lol better put a warranty on this crap im gonna break everything in half lol its still really cool
0
Reply
Female 2,695
i can see that being very conveniant for traveling.
0
Reply
Female 525
saw this in seventeen magazine for dorms...looks cool
0
Reply
Female 718
ha they had chop sticks... snap sticks perhaps?
0
Reply
Female 3,574
That`s actually just a good idea?
0
Reply
Male 1,275
LAME
0
Reply
Female 882
ah just recycle the left over plastic
0
Reply
Female 264
Wow!
It even comes with chopsticks!
0
Reply
Male 1,142
i was going to say how it was wasteful.. then i was going to say how i liked that it had chop sticks... now i have nothing to say.
0
Reply
Female 434
It had a toothpick too, it looked like.
0
Reply
Female 149
I like how it has chop sticks with it too. lol :-D
0
Reply
Female 430
they had those on sale at urban outfitters online like a year ago...old news! but funny
0
Reply
Female 27
the first thing that popped into my head when I seen this was `Environmental issues`


0
Reply
Male 31
the round thing is the serviet holder, to be honest i think the idea is waste full not on just the extra plastic needed to hold the items together but it wouldnt be as strait foward as making individual items why not buy a party kit instead that has all these items
0
Reply
Male 1,647

If you have a problem snapping things in half then calm down and think about it before you reapply your `brute strength`...

What the hell is the round thing on the bottom right of the plate??

0
Reply
Female 155
Haha. Oh yeah.

It`s horribly convenient.

0
Reply
Male 1,837
am i the only one that was remined of future human bear trap ideas? }-)
0
Reply
Male 132
aweeeeeeeeeeeeeeeesome!!!
0
Reply
Male 699
I hate snap out like that, I always snap something in half.
0
Reply
Female 493
Woah, that`s cool! I`ll have them at my wedding no doubt :-)
0
Reply
Female 199
lmao thats sweeeeeeeeeeet
0
Reply
Female 550
This is actually a great idea! Plus, the utensils are in the right place!
0
Reply
Male 42
very cool
0
Reply
Male 39
Link: Snap-a-Party [Rate Link] - No need to buy separate paper plates and silverware for your next party or picnic.
0
Reply