MorphThing

Submitted by: anthropology 10 years ago in Misc
http://www.morphthing.com/

Combine your own face with a celebrity"s face.
There are 85 comments:
Male 572
lol micheal jackson and adolf hitler....xD hahahahahahah.
0
Reply
Female 25
hey nescient 1 would that be the brad pitt effect?

0
Reply
Male 521
adolf golem...looool

Jennifer Aniston and Angeline Jolie...*drools*
I could say that about a few tbh

0
Reply
Male 32
Male 26
I tried to upload my own images but it was way too gay and annoying. Apparently a lamp isn`t suitable.

[img]/photos/f_photo/331590188371393f_photo.jpg[/img]

0
Reply
Male 4,246
Is this what you were trying to do, Raisin_Hell?
0
Reply
Male 277
Female 42
Lol, Lindsay lohan+ Dalai Lama=
0
Reply
Male 42
I just can`t stop morphing. :(
0
Reply
Male 432
I present thee with:

Elvis Hitler!

0
Reply
Male 1,385

Two red heads with big chins: Marcia Cross and Julianne Moore

0
Reply
Female 353
Jessica Alba and Shrek
0
Reply
Female 353
Female 353
Jessica Alba and Shrek
0
Reply
Male 74
how is this only rated a 3....
0
Reply
Female 1,134
0
Reply
Male 35
http://www.morphthing.com/image/970035-M...

its brooke sheilds after some oral fixation!

0
Reply
Male 602
Ya that was funny but predictable Twinsane.
0
Reply
Male 15
The epic morph of O RLY and YA RLY.

O RLY YA RLY

Looks messed up to me. Really.

0
Reply
Female 105
Ditas, I think your morphed with Madonna actually looks a little like Halle Berry (I don`t know if I spelled her name right)
0
Reply
Female 63
ROFL I SALUE U Twinsane! lmao
0
Reply
Female 2,084
Brangelina.
0
Reply
Female 35
This is fun. ROTFLMAO :-D
0
Reply
Female 22
http://www.morphthing.com/image/137872-M...

Estella Warren and Kate Moss

0
Reply
Female 35
0
Reply
Male 1,343

sophia bush and mel gibson

0
Reply
Male 1

+

=

0
Reply
Female 428
Got boring real quick. Also, AtomicMuffin wins the internet.
0
Reply
Female 235
MUST..STOP..MORPHING!!

but i can`t DX

0
Reply
Male 610
I love this thing!!

Kenny + Osama =

0
Reply
Male 404
awwww i had morphed a hitler and a jew but he was too powerfull he broke the server!
0
Reply
Male 404
morphed michale jacksons, present and young!!!

i morphed the old and young michaels lol XD

0
Reply
Female 74
haha a morphed image of me and me. I`m kinda cute!! ;)

http://www.morphthing.com/image/963204-I...

0
Reply
Female 110
ohemgee....
i love this!
jeffree star + dalai lama = terrifying
lmfao.. =D
0
Reply
Male 244
disappointing that you cant morph your own face..LIKE IT SAYS!
0
Reply
Male 179
Christina Aguilera + Scarlett Johansson = the first person sexy enough for Chuck Norris
0
Reply
Male 391
lol harry potter and hitler
http://www.morphthing.com/image/105059-M...
0
Reply
Female 12
http://www.morphthing.com/image/3178-Mor...

Phantom of the opera much? ;p

0
Reply
Female 4,376
lol
0
Reply
Female 32
Ooooh, gothic queen!!! I mixed you with adriana lima and you came out like drew barrymore!!! WOW! o:-)

gothic queen and adriana lima!

0
Reply
Female 4,376
Me And Amy Lee[/url

Me And Pink


which looks better lol none

0
Reply
Female 32
woo hoo heee heee!!! me n kirsten dunst!!
0
Reply
Female 313
me and madonna

okay... not bad i guess

0
Reply
Female 313
hahaha, this is actually quite good, but i can`t make any good morph with my pic =(
0
Reply
Female 1,158
wow, i`m just having fun looking at all these by the posters. =]
0
Reply
Female 109
George Bush + Gollum = SCARY!
0
Reply
Male 374


Angelina Jolie isnt so sexy with a beard

0
Reply
Male 374
Angelina Jolie and Brad Pitt BTW
0
Reply
Male 374

Would you screw that or not??? Hmmmm bit too weird for me I think

0
Reply
Female 87
Christina Aguilera & Ashlee Simpson= Brooke hogan...

0
Reply
Male 610
Bush + Henry the Ape

Best link EVER!

0
Reply
Male 610
0
Reply
Male 42
This thing is addictive.
0
Reply
Female 579
I present: Hugh Laurie + Sophie Ellis Bextor`s offspring!

http://www.morphthing.com/image/268630-M...

0
Reply
Male 773
haha, the ultimate bad guy ahhhh!
0
Reply
Female 579
youth, I clicked your link, it merged you with Lindsay Lohan...?
0
Reply
Female 882
am i the only one who was curious to see what i`d look like morphed with someone else?

I morphed myself with johnny depp to see what it would look like if we mated.. it wasnt so good. and why did i say mated?

creepy?

0
Reply
Female 1
For you, atomicmuffin I couldn`t resist.
0
Reply
Male 610
^ HAHAHA! i have no answer for that :P
0
Reply
Male 1,270

0
Reply
Male 191
Male 191
http://www.morphthing.com/image/1169-Pin...

Pink + Jessica Alba *drool*

0
Reply
Male 645
Adolf Hitler & Liv Tyler=LOL.
0
Reply
Male 4,246
I looked at "Today`s Popular Morphs" and had to ask myself: Why in the HELL would anybody morph Liv Tyler + Adolph Hitler?!?! )-|

Also, apparently Marilyn Monroe + Scarlett Johansson = Gwen Stefani. Yummay!! ;-)

0
Reply
Male 756
AtomicMuffin - funny^

Now, if someone would morph Hillary and John Edwards, you would have one handsome bitch!

0
Reply
Female 679
Lol, tht was funny =D
0
Reply
Female 1,496
/\ Best post ever on this site.
0
Reply
Male 699

+

=

I was just as shocked as you...

0
Reply
Female 53
Too much fun. :D
0
Reply
Male 418
Yeah..pretty neat...I`m not signing up lest I waist all of my precious time...who am I kidding...I`m gonna sign up
0
Reply
Male 180
http://www.morphthing.com/image/954332-M...

That guy looks like hes going to start a cult, and have a bunch of kids kill themselves.

Oh man, Im addicted to this, sorry for my multiple posts. >.<

0
Reply
Male 180
http://www.morphthing.com/image/305824-M...

I found a secret.

Morph anyone with Palpatine and you can see what theyll look like when theyre 85.

0
Reply
Male 180
Prince

http://www.morphthing.com/image/134331-M...

This is like a game. Make celebrities out of different celecrities.

0
Reply
Male 1,497
Thats awsome...
0
Reply
Male 251
lol now everyone will post their creations...
0
Reply
Male 180
Saddam + Tony Blair = Jack Nicholson.

http://www.morphthing.com/image/21351-Mo...

0
Reply
Female 217
Male 251
0
Reply
Male 994
0
Reply
Male 50
About a week ago, I found this and told my friends about it to see what they could come up with. Every single one of them made "Adolf Gollum".

Potential, but we`re all too busy combining Hitler and britney spears to notice it.

0
Reply
Female 155
Man. I`m gonna be spending a lot of time on this site.

But it`s slightly disappointing when you turn out with something good.

0
Reply
Male 994
0
Reply
Male 42
neat but im not signing up to do it.
0
Reply
Male 1
Interesting concept
0
Reply
Female 71
Link: MorphThing [Rate Link] - Combine your own face with a celebrity`s face.
0
Reply