Every Woman`s Fantasy Man

Submitted by: manningsdead 10 years ago in Funny
/media/49707_fantasyman.flv
Beefcake for the ladies (from Smack the Pony).
There are 88 comments:
Female 735
my fantasy man doesnt have a kitten in his underwear...
0
Reply
Female 36
lol, that was cute (he was HOT)....although MY fantasy man doesn`t have a kitten in his pants.
0
Reply
Male 127
The kitty got butt raped =(

Oh and cherryd1992, those are obviously boxers =/ Theyre leghugger boxers.

I also couldnt help to notice how disgusting it was of that girl to put that comb in her mouth. I hope she gets lice disease of the mouth :P

0
Reply
Male 127
The kitty got butt raped =(

Oh and cherryd1992, those are obviously boxers =/ Theyre leghugger boxers.

0
Reply
Female 1,470
aww kittty
Hot guy :P
0
Reply
Female 781
Fantasy because he`s hot, washes windows, has a job, and likes animals! Excellent!
0
Reply
Female 182
ooooh and awwwww
0
Reply
Female 576
omg that was so funny
0
Reply
Female 4,447
First I thought "rawr, hot!", then I was like "aw, kitty!", that in turn became "He`s hot, and he likes kittens. Where do I sign up for that!?".
0
Reply
Female 986
I thought aww too XD
0
Reply
Female 8
Is anyone else concerned with the fact that he has a cat in his shorts and those shorts are very short. I never imagined my fantasy man wearing short shorts.
0
Reply
Male 287
Heh. That was pretty funny. :P
0
Reply
Female 177
its a joke.. get over it!
0
Reply
Female 86
yum
lucky cat
0
Reply
Female 170
Ah this is totally classic.
You have to love Smack the Pony.
0
Reply
Female 182
Haha! Totally unexpected...
0
Reply
Female 64
Haha, that is cute.. But I`m wondering why someone would be washing windows in their underwear.:-P
0
Reply
Female 152
Haha! O the things guys do to get attention...
0
Reply
Female 532
This is really old, but always cute...
0
Reply
Female 1
oh boy.
0
Reply
Female 80
going from OW-OW to awwwww that quickly makes me feel a little nonplussed
0
Reply
Female 241
Nice pussy!
0
Reply
Male 37
I hope that cat was declawed.
0
Reply
Male 383
an oldie... but a goodie. one or two of the women were pretty hot
0
Reply
Female 963
Well that was random :-|
0
Reply
Male 206
lol that was pretty funny
0
Reply
Female 1,652
Hey! The girl at the right was Susan from Coupling!
0
Reply
Female 2,552
Lol, actually, I was expecting some guy to be down there with him.. :-D
0
Reply
Female 878
What a cruel thing to do to a cat!
D=<
0
Reply
Female 687
Does anyone else feel sorry for the kitty?
0
Reply
Male 337
That, or older than Jesus.
0
Reply
Male 337
Every repost is repost repost.
0
Reply
Male 4
He is terrible at washing windows
0
Reply
Male 2,616
*pulls kitten out of underwear, ashamed*
0
Reply
Female 552
Cutie! The guy was alright too I guess... Maybe if he didn`t have a cat shoved in his underwear. =/
0
Reply
Male 2,216
Calling 911 wouldnt work, Smack The Pony is a comedy sketch show set in England, so you`d have to dial 999 ;)
0
Reply
Female 2,026
ooh wow..*saves to favourites*
0
Reply
Male 869
Putting a cat in you undies is the new sock!
0
Reply
Female 91
that guy was just ew. and wtf did he have a kitten in his pants?
0
Reply
Male 791
Hehe.. the cat got into his pants!
0
Reply
Female 1,397
haha wow...okay
0
Reply
Male 1,149
I was gonna say, holy poo.
0
Reply
Female 122
meow
0
Reply
Female 511
I love how one minute they`re drooling and then they see the cat and it`s all "aww". If I were that guy, I think I may be slightly offended. After all, the cat got more attention (or stole the attention immediately at least) than he did.

On that note - I saw no Gerard Butler, therefore I saw no dream man of mine.

0
Reply
Female 198
O.O

=D

0
Reply
Female 139
HAHAHAH!! That one made my laugh!
0
Reply
Male 334
i wonder how much he got paid to put a cat in his underpants
im sorry let me rephrase that
i wonder how much the cat got paid to be in that guy`s underpants >.>
0
Reply
Female 65
Smack the Pony is only like the best TV show ever! If you are a fan of absurd humor, check it out, it`s like the modern day monty python- by chicks though. But yeah, it`s great!
0
Reply
Male 522
`Hello 911? There is a some strange pervert walking around the street in his underwear with a f*ckin kitten shoved down the front of his drawers! And get this: he is washing peoples windows! Come get this fruitcake right away, he is scaring away my customers!`
0
Reply
Male 5,970
ha that was funny, but im every women dream man
0
Reply
Female 17
reposttt,,, was on herelike 20 years ago but still as dumb
0
Reply
Female 1,492
wow...that was...yeah
0
Reply
Female 2,084
lol.
and what is smack the pony?
0
Reply
Female 223
reminds me of something my friend used to say:

¿Dos los gatos en el pantalones, donde esta el banjo?

0
Reply
Male 203
damn, that was disturbing.
0
Reply
Female 19
I`d rather have the kitten :-)
0
Reply
Male 159
Err random
0
Reply
Female 274
But ... why the kitten?
0
Reply
Male 382
Smack the pony "For the win" as they say on the internets.
Brilliant british television show.
0
Reply
Male 732
Smack the Pony is NOT funny!
0
Reply
Male 154
Every womans fantasy man is a muscular guy with a pussy?
0
Reply
Female 82
heyy isnt that Susan from Coupling? i love her!
0
Reply
Male 901
I lol`d
0
Reply
Female 148
bahahaha! it made me smile !
0
Reply
Female 111
i dont remember my fantasy man having a kitten stuffed down his pants... )-|
0
Reply
Male 699
www.I-Am-Bored.com - Now with 10% more beastiality!
0
Reply
Male 280
Well, seeing how awful that thing is I`m pretty sure paperclip`s just posting it to make fun of the people he knows how made it.
0
Reply
Female 3,726
Paperclip 14..............WHY? )-|
0
Reply
Female 3,726
mmmmm.....rawr...
0
Reply
Female 23
The lady was brushing the woman`s hair and then continued to put the comb to her mouth while she watched the man.

That`s disgusting.

0
Reply
Female 679
Well hes hot.... *Drools with larajunky*
0
Reply
Male 342
Umm... poor cat?
0
Reply
Female 32
So every woman`s fantasy man is a guy with a kitten shoved down his pants?

Who needs budgie smugglers anymore?

LOL.

The guy was VERY hot though.

0
Reply
Male 342
well u cant say that he doesnt get pussy haha

sorry i had to say that.

0
Reply
Female 1,264
nobody said random... THERES A F*CKING KITTEN IN HIS UNDERPANTS.... doesnt anyone think thats a bit.... odd
0
Reply
Female 145
lolz.
0
Reply
Female 1,832
Its about damned time!!
Dayum that guy is HOT *drool*
0
Reply
Male 602
OOh, People use kitties now? O.o
0
Reply
Male 13
That was funny.
0
Reply
Male 139
I bet they didn`t have to pay that guy, maybe he likes putting kittens in his pants.
0
Reply
Male 290
i feel gay for even watching that X(
0
Reply
Male 223
funny
0
Reply
Male 9
I wonder how much they paid him to stick a cat in his pants
0
Reply
Female 1,589
CUUUUUUTE! ^_____^
0
Reply
Female 493
I`m pretty sure my fantasy man does not stuff kittens in his pants. That was quite funny though!
0
Reply
Female 2
Wow... funny.
0
Reply
Male 503
He has a nice pussy...

Cat.
Pussycat.

0
Reply
Female 38
Link: Every Woman`s Fantasy Man [Rate Link] - Beefcake for the ladies (from Smack the Pony).
0
Reply