Rockin' in the free world since 2005.

[Total: 178    Average: 4.1/5]
70 Comments - View/Add
Hits: 26623
Rating: 4.1
Category: Funny
Date: 07/17/07 02:12 AM

70 Responses to Vibrator Prank Call

  1. Profile photo of buddy
    buddy Male 30-39
    10116 posts
    July 16, 2007 at 9:53 pm
    Link: Vibrator Prank Call - Call pretends to be from the vibrator company. Warning: adult themes.
  2. Profile photo of rattler201
    rattler201 Male 18-29
    79 posts
    July 17, 2007 at 2:18 am
    Brilliant. That was actually pretty good.
  3. Profile photo of larajunky
    larajunky Female 40-49
    1832 posts
    July 17, 2007 at 2:19 am
    "I yeah.. I... I... did once, but not very much ..."

    :RIIIIIIGHT...

  4. Profile photo of SnowGoose
    SnowGoose Male 18-29
    2 posts
    July 17, 2007 at 2:23 am
    I hope her mum wasn`t listening.
  5. Profile photo of niqquh
    niqquh Male 18-29
    1 post
    July 17, 2007 at 2:27 am
    this sounds so goddamn FAKE, not even funny.
  6. Profile photo of Hellven
    Hellven Female 18-29
    302 posts
    July 17, 2007 at 2:27 am
    LOL! Hilarious.
  7. Profile photo of SilentxEm
    SilentxEm Female 60-69
    670 posts
    July 17, 2007 at 2:35 am
    If that were me, after the whole `allergic reaction` cause by electricity or whatever, I`d be like "Uh, yeah, f*ck off."
    That, and I wouldn`t pretend it was a gag-gift. I mean, what`s the point?
  8. Profile photo of X6xKoRnx7X
    X6xKoRnx7X Female 18-29
    111 posts
    July 17, 2007 at 2:40 am
    lmao
  9. Profile photo of Xeroshade932
    Xeroshade932 Male 13-17
    78 posts
    July 17, 2007 at 2:49 am
    rofl, i almost felt bad for her at the end :3
  10. Profile photo of dilldog123
    dilldog123 Male 18-29
    1858 posts
    July 17, 2007 at 2:49 am
    she isnt a very good liar
  11. Profile photo of sinfulsisi
    sinfulsisi Female 13-17
    1892 posts
    July 17, 2007 at 3:05 am
    zomg i like her reaction at the end i think thats wat she sounds like when she uses it and i like the pic on the vedio lol i bet silent x em sees it a lot llol
  12. Profile photo of HI-haole
    HI-haole Male 18-29
    576 posts
    July 17, 2007 at 3:06 am
    This is pretty old but still funny. This is not fake, the guy might sound fake cause he`s acting, but the chick gets way to flustered to be acting. This was back in 2003... waaaaaay back in the day. Old school already. LOL
  13. Profile photo of Shisi
    Shisi Male 18-29
    779 posts
    July 17, 2007 at 3:09 am
    That was awesome.
  14. Profile photo of agentkeg
    agentkeg Female 18-29
    61 posts
    July 17, 2007 at 3:23 am
    Why should she be embarrassed for using a vibrator? It`s completely natural to want to feel physical pleasure.
  15. Profile photo of xDDitsmee
    xDDitsmee Female 18-29
    266 posts
    July 17, 2007 at 3:25 am
    That would be a little embarassing.

    Kinda feel bad for her... but then I realized she lied... TWICE.

    Haha wow.

  16. Profile photo of webby-boy
    webby-boy Male 13-17
    390 posts
    July 17, 2007 at 3:31 am
    Sounds like the boyfriend isnt forfilling his woman`s needs.
  17. Profile photo of Will-O-Wisp
    Will-O-Wisp Female 18-29
    458 posts
    July 17, 2007 at 3:36 am
    "Nobody is going to hear this, right?"

    :( That is the meanest boyfriend ever. And I would kick his can to the curb. Along with beating him over the head with something.

  18. Profile photo of nimsay
    nimsay Female 18-29
    86 posts
    July 17, 2007 at 3:41 am
    that was messed up.....
  19. Profile photo of ghost30507
    ghost30507 Male 13-17
    55 posts
    July 17, 2007 at 3:54 am
    Roflmao she should do the same thing to him with cheating or something.
  20. Profile photo of HHHBBB
    HHHBBB Male 13-17
    67 posts
    July 17, 2007 at 3:56 am
    that wasnt funny
  21. Profile photo of ellbell16
    ellbell16 Female 13-17
    182 posts
    July 17, 2007 at 3:58 am
    id just file a sexual harassment case. har har
  22. Profile photo of RelaxEnjoy
    RelaxEnjoy Male 18-29
    205 posts
    July 17, 2007 at 4:04 am
    Kinda feel bad for her... but then I realized she lied... TWICE.
    -cos that makes sense :S


    allergic reaction due to faulty motor rofl

  23. Profile photo of AtomicMuffin
    AtomicMuffin Male 13-17
    699 posts
    July 17, 2007 at 4:23 am
    Allergic reaction? How could you fall for that?
  24. Profile photo of Brian 61316
    Brian 61316 Male 18-29
    741 posts
    July 17, 2007 at 4:25 am
    LOL! Aww poor girl though. What the big deal masturbation is a healthy activity to relieve sexual anxiety. I mean really its not bad, its no illegal. whats the big deal?
  25. Profile photo of Shanir
    Shanir Male 30-39
    1074 posts
    July 17, 2007 at 4:55 am
    Did she actually buy the vibrator then? i thought he was gonna say

    The fault is that it vibrates too much lol BRINGB IT ON!!!!

  26. Profile photo of rambozo
    rambozo Male 13-17
    171 posts
    July 17, 2007 at 6:21 am
    i thnk some very `funny` guy will soon be single.........
  27. Profile photo of Baalthazaq
    Baalthazaq Male 18-29
    4548 posts
    July 17, 2007 at 6:37 am
    Some of you have no sense of humour. Jeeeez.

    "It is perfectly natural to want to feel physical pleasure".

    You sound like a 70`s sex ed video.

  28. Profile photo of crazymagemia
    crazymagemia Female 18-29
    364 posts
    July 17, 2007 at 6:44 am
    nothing wrong with masturbation, its just nto soemthign a lot of people want the general public knowing about.

    listening to this actually made me feel really angry and embarrassed FOR her lol.

    geezus.

    i hope she killed him.

  29. Profile photo of crazymagemia
    crazymagemia Female 18-29
    364 posts
    July 17, 2007 at 6:44 am
    gah, goddamn grammar.
  30. Profile photo of kingdante87
    kingdante87 Male 18-29
    141 posts
    July 17, 2007 at 8:25 am
    That`s really horrible. Poor girl. I wouldn`t of answered any of those questions to a stranger on the phone.
  31. Profile photo of deaf_woman
    deaf_woman Male 30-39
    2721 posts
    July 17, 2007 at 8:43 am
    Both sides scripted.
  32. Profile photo of Pen1s
    Pen1s Male 13-17
    97 posts
    July 17, 2007 at 8:45 am
    ^so how did u hear it if ur deaf, huh?
  33. Profile photo of Scomatose07
    Scomatose07 Male 13-17
    73 posts
    July 17, 2007 at 8:59 am
    hahah i love how here boyfriend set her up for it
  34. Profile photo of conqdequeso
    conqdequeso Male 18-29
    132 posts
    July 17, 2007 at 9:31 am
    hahha rofl
    "It is perfectly natural to want to feel physical pleasure".

    hahaha, i guess you sell this product or something?

  35. Profile photo of Orkray
    Orkray Male 13-17
    85 posts
    July 17, 2007 at 9:43 am
    "If that were me, after the whole `allergic reaction` cause by electricity or whatever, I`d be like "Uh, yeah, f*ck off."

    Then you find out it`s true and you die...

  36. Profile photo of Kragoth
    Kragoth Male 13-17
    154 posts
    July 17, 2007 at 10:25 am
    she sounds hot.
  37. Profile photo of DBtG
    DBtG Male 18-29
    330 posts
    July 17, 2007 at 11:09 am
    She does sound hot.

    And I thought this was a really good idea for a prank call: somewhat realistic, and gets somebody to reveal something embarrassing about themself.

  38. Profile photo of thetoastking
    thetoastking Male 18-29
    625 posts
    July 17, 2007 at 11:33 am
    lawl old but still hilarious
  39. Profile photo of johncarrot
    johncarrot Male 18-29
    34 posts
    July 17, 2007 at 11:40 am
    aww, that was kind of mean
  40. Profile photo of Drahcir
    Drahcir Male 13-17
    144 posts
    July 17, 2007 at 1:04 pm
    LOL, That was pretty funny!

    "Erm...nobod...nobodies gonna hear this right, are they?"

    "Ermm......lol well there`s 4000 views on this site alone so...no.... not many"

    pwned.

  41. Profile photo of HippieLover
    HippieLover Female 13-17
    65 posts
    July 17, 2007 at 1:27 pm
    Ha! Hilarious! Thats a shame though!:-P
  42. Profile photo of Itsdude56
    Itsdude56 Male 13-17
    889 posts
    July 17, 2007 at 1:36 pm
    ROFL
    that was very clever indeed
  43. Profile photo of shizzamX
    shizzamX Female 18-29
    2697 posts
    July 17, 2007 at 1:57 pm
    old.. still funny though
  44. Profile photo of Zerocyde
    Zerocyde Male 18-29
    3258 posts
    July 17, 2007 at 2:25 pm
    "this sounds so goddamn FAKE, not even funny."

    Nope, but your name looks fake, ya know, in a complete poser kinda way.

  45. Profile photo of darkness261
    darkness261 Male 13-17
    53 posts
    July 17, 2007 at 2:48 pm
    i think her boyfriend is dead by now......... well i just posted a poo message
  46. Profile photo of darkness261
    darkness261 Male 13-17
    53 posts
    July 17, 2007 at 2:49 pm
    s h i t....woo it works
  47. Profile photo of darkness261
    darkness261 Male 13-17
    53 posts
    July 17, 2007 at 2:50 pm
    i thought i heard the vibrator in the background.when i heard her crying i think she was actually feeling the relief from the vibrator not that she was on the radio
  48. Profile photo of erss68
    erss68 Female 18-29
    74 posts
    July 17, 2007 at 3:57 pm
    I have a Life Saver. LOVES IT!!!
  49. Profile photo of Gamey91
    Gamey91 Male 13-17
    341 posts
    July 17, 2007 at 5:16 pm
    Thats was messed up, but funny. BTW, masturbation is bad, when you over do it, and its only bad for men... >_>
  50. Profile photo of Snoogans
    Snoogans Male 30-39
    869 posts
    July 17, 2007 at 5:36 pm
    That was funny. All you ladies with your power tools ....not that there`s anything wrong with that =)
  51. Profile photo of Jujubean3333
    Jujubean3333 Female 13-17
    300 posts
    July 17, 2007 at 6:18 pm
    LOL shanir....

    at first i thought he was just saying someone purchased a vibrator and she was just going along with it, but then she sounds like she gets no action.. her voice reminds me of that girl in superstar...

  52. Profile photo of Schooler90
    Schooler90 Male 18-29
    598 posts
    July 17, 2007 at 6:24 pm
    lol, her bf is either really bad at sex, or she is really horny all the time...
    And she really didnt want her bf to know either, cause she must put it back in the package all the time if her bf doesnt think she uses it.
  53. Profile photo of hunwa
    hunwa Male 18-29
    105 posts
    July 17, 2007 at 6:35 pm
    i used it once...a little
    umm i use it about once a day
    is that a lot
  54. Profile photo of bomb_tom
    bomb_tom Male 18-29
    522 posts
    July 17, 2007 at 6:50 pm
    sounds staged on the woman`s part
  55. Profile photo of bluedaisy11
    bluedaisy11 Female 13-17
    64 posts
    July 17, 2007 at 7:20 pm
    On 7/17/2007 6:24:06 PM Schooler90 wrote: lol, her bf is either really bad at sex, or she is really horny all the time... And she really didnt want her bf to know either, cause she must put it back in the package all the time if her bf doesnt think she uses it.

    You`re thinking to hard about this.

  56. Profile photo of whtevr
    whtevr Female 40-49
    915 posts
    July 17, 2007 at 7:41 pm
    Yeah, I`d keep the vibrator and kick the boyfriend to the curb.
  57. Profile photo of JihadAllah
    JihadAllah Male 13-17
    372 posts
    July 17, 2007 at 8:25 pm
    at the end there it sounded like she was using the vibrator while she was on the phone...
  58. Profile photo of Disco_Stu
    Disco_Stu Male 18-29
    593 posts
    July 17, 2007 at 9:44 pm
    Haha great prank. Love it when they don`t know they`re on the radio.
  59. Profile photo of SilentxEm
    SilentxEm Female 60-69
    670 posts
    July 18, 2007 at 12:04 am
    "i bet silent x em sees it a lot llol"
    Damn straight. :]
    "Then you find out it`s true and you die..."
    Nah. If I heard him right, he said something about the electrical emission causing an allergic reaction. Allergies come from your body fighting off something that is foreign to it. An electrical emission wouldn`t cause an allergy. Perhaps something screwy in how my organs work, but that`s not how you use a vibrator ;]. If he said something about the ingredients used in the casing or something, maybe I would believe him, but the explanation was bogus. Plus, he didn`t say anyone was dying. He said they were gaining/losing weight. If I had any symptoms, I`d see a doctor.
  60. Profile photo of Gucciprincss
    Gucciprincss Female 30-39
    550 posts
    July 18, 2007 at 12:12 am
    "Nobody is going to hear this, right?"

    :( That is the meanest boyfriend ever. And I would kick his can to the curb. Along with beating him over the head with something.

    ^^ Yeah, I would be beating him over the head with the vibrator!!!

    During the whole recording, I was thinking, "How did he know she even bought, or even owned this exact make of vibrator?" Then when the dj said her boyfriend put her up to it, it all made sense!

  61. Profile photo of spongamabob
    spongamabob Female 18-29
    2087 posts
    July 18, 2007 at 12:50 am
    lol. listened to this a while back. laughed my ass off.

    hahahahaha.

  62. Profile photo of absolutmofo
    absolutmofo Female 18-29
    274 posts
    July 18, 2007 at 1:39 am
    Did she say everday for 3 weeks? She`s my hero.
  63. Profile photo of bluedaisy11
    bluedaisy11 Female 13-17
    64 posts
    July 18, 2007 at 2:51 am
    It seems like guys sometimes seem to think that when a woman has a vibrator, he`s doing something wrong and not satisfying her enough, and she shouldn`t use the vibrator instead. Well girls actually do get horny.
    :0
  64. Profile photo of Kraken
    Kraken Female 18-29
    178 posts
    July 18, 2007 at 4:19 am
    Dang that would suck.
  65. Profile photo of iJasc
    iJasc Male 13-17
    73 posts
    July 18, 2007 at 5:12 am
    once... maybe.. a day
  66. Profile photo of gimysumlovin
    gimysumlovin Female 13-17
    173 posts
    July 18, 2007 at 5:37 am
    ahah wow.
    how would you feel
  67. Profile photo of bigfatpig
    bigfatpig Male 18-29
    352 posts
    July 18, 2007 at 10:31 am
    BUSTED! That was excellent. Every day for three weeks!, wow, that girl must be red raw. backfired a bit on the boyfriend though, made him look like he doesnt satisfy in the bedroom department.- mind you, if she`s THAT horny, i think most blokes would struggle.
  68. Profile photo of green_wrath
    green_wrath Male 18-29
    498 posts
    July 18, 2007 at 11:46 am
    BABAHAHAAHAHAH
    you could tell she was lying when she said it was a gift.

    uhhhh no no its a uhm hu a gift yeah

  69. Profile photo of schmexie
    schmexie Female 13-17
    351 posts
    July 19, 2007 at 8:12 am
    that was SO mean
  70. Profile photo of Qhoss
    Qhoss Male 13-17
    247 posts
    July 23, 2007 at 9:23 pm
    "I`m still on the air?"
    "Yes."
    "F**K!"

    That`s what I would have done if I was her.

Leave a Reply