Bobbing for Glasses

Submitted by: dancinginthe 9 years ago in Entertainment

Something to try on a Summer day when you"ve got nothing better to do.
There are 37 comments:
Female 2,084
ok???
0
Reply
Female 1,070
i think the guy in the yellow shirt was distantly descended from a chicken
0
Reply
Male 23
this would be 10 times more wierd, strange, useless and impracticle if japanese people did it xD
0
Reply
Male 689
HOWWW

i like the idea of doing it with contact lenses.

0
Reply
Male 334
i wanna try that now :D
0
Reply
Female 340
yawnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
0
Reply
Male 32
lol what is it with these guys and glasses, they keep doing edited vids of them putting on sunglasses in different ways
0
Reply
Male 12
That was not fake, not at all. They had two little people in the water with scuba suits that put the glasses on for them. Maybe even leprechauns!
0
Reply
Female 88
That`s a bit weird, I kind of don`t believe it though.
0
Reply
Female 2,695
edited or not, that`s cool.
0
Reply
Female 434
"If I tried that the ear piece would get crammed up my nose.. I know it."
Heh.
Me too.
0
Reply
Male 869
Whoa, what just happened? As soon as I started to play the clip I fell asleep. Were those 2 dudes able to get the glasses?
0
Reply
Male 358
Were those the same guys as the eyeglass catching one? x.x
0
Reply
Female 1,832
I was hoping one or both of them would drown ... meh
0
Reply
Male 425
How is that even possible? That was soooooo edited!
0
Reply
Male 5,970
whoever believes they did they for real without editing or anything.....ura a total retard
0
Reply
Male 191
i wanna bob for apples now (;
0
Reply
Male 870
Stupid "viral videos". It`s the same guys as in this clip, by the way. Just a promotion for the company that makes the sunglasses.
0
Reply
Female 1,944
hahahaha kinda cool
0
Reply
Female 59
Meh...I got bored with it. Not too impressed.
0
Reply
Male 34
can someone say "no life?"
0
Reply
Male 163
That was some fantastic editing. I really hope that`s what everybody is talking about when they post "How did they do it`"
0
Reply
Male 96
those guys are awesome, I don`t have a clue how they did it (and by "it", I mean the editing)
0
Reply
Male 240
More like, 5% dumb 95% Eye Cancer Free
0
Reply
Male 4,680
should`ve gone to specsavers.
0
Reply
Male 4,246
That was sorta dumb, but still almost a bit entertaining. Kinda. I mean, not TOTALLY, but just a little. Say...95% Dumb, 5% entertaining.
0
Reply
Male 147
now try it with contact lenses!
0
Reply
Male 699
You boil the water first, dumbpoos.
0
Reply
Female 8
Um ok..
0
Reply
Female 76
lol, i wanna try that!!
0
Reply
Female 174
That was way stupid.
0
Reply
Male 1,496
damnit editing, now no source is trust worthy! D:
0
Reply
Female 1,065
If I tried that the ear piece would get crammed up my nose.. I know it.
0
Reply
Male 747
that was stupid
0
Reply
Female 553
I really want to try this now :|
0
Reply
Female 1,025
*bob for glasses in a tub of vodka. 8D

what was the music?

0
Reply
Female 1
Link: Bobbing for Glasses [Rate Link] - Something to try on a Summer day when you`ve got nothing better to do.
0
Reply