Train Loop

Submitted by: pat125 10 years ago in Entertainment
/media/19180_trainloop.flv
This would be awesome if it were real.
There are 110 comments:
Male 30
awsome i want to be on that train! (^~^)
0
Reply
Male 791
yeah dropkick murphys rule.
0
Reply
Male 23
hah i got that dropkicks hoodie.
0
Reply
Female 428
Pretty cool commercial.
0
Reply
Male 9
Oh jeez,
That made me laugh so hard!
Those Norwegian kids are masterminds!
0
Reply
Male 2
0
Reply
Male 2
wanna see somethin really cool

http://i-am-bored.com/forums.asp?page_nu...

0
Reply
Female 102
kribbe: I`m Norwegian and posted a translation of this video (on page 2). Believe me: it`s Norwegian, and definatly NOT finnish.
These kids are from the eastern part of Norway, judging by their dialect.

Readytofall: you do deserve a slap :-p
Bendik is not the most used name in Norway, but it`s still a very typical Norwegian name.

0
Reply
Female 878
XD
I just like the kids reactions.
0
Reply
Female 158
The reason why there hasn`t been many Americans defending themselves is because there is this little thing Americans lack called "giving a sh.it."

If some as.shole from a different country rags on us, we find it very difficult to care about their uninformed, unintelligent rants about our society.

0
Reply
Male 7
yeeeeeessss ive always wanted to post 100th!!!!
any> cooooooool and dangures
0
Reply
Male 44
Hehe, wish it was real.
Maybe it`s just me `cause i`m easily entertained, but if you find the place on the play bar where it hits the loop, and make it do the loop over and over again, it`s amazing....or maybe it`s just me :P
0
Reply
Male 442
they are not germans stop saying that, anyway that was good I wasnt expecting that to happen, just wait for someone to try it in real life (and watch as it fails misrably
0
Reply
Male 274
i hate german kids, they sound like panzi nazis
0
Reply
Male 384
i want to go on that...:`(
0
Reply
Female 57
hmm wonder how they filmed that....
0
Reply
Male 598
SUPER AWESOMENESS!
0
Reply
Male 2,004
editnr2: dont try to argue with me cuz im SWEDISH!
0
Reply
Male 2,004
EDIT: they didnt sound like finnish or norweigan to me
0
Reply
Male 2,004
optix-reverb Wrote:
Those wacky germans; trains can`t do loops...lol

240ZettoAKA Wrote:
Cute German kid
__________________

ehm... if u guys didnt know theyr not germans... theyr actually from denmark. and i happened to know this cuz ive seen a movie from denmark, and if you thought they`r na/is ur wrong, why would some1 from denmark be a na/i if theyr country was invaded by a 1 (or 2) manned army, in the beginning of the ww2...

0
Reply
Female 82
They weren`t German. They were... Finnish or Norweigan or something.

But that was quite cool :)

Hehe imagine if it was real, going to work everyday x)

0
Reply
Male 38
Those crafty eastern Europeans!
0
Reply
Female 56
that was pretty cool!
0
Reply
Female 4
Its from Norway. An add for Hydro.
0
Reply
Male 147
Wow, some people REALLY missed the point of this advert... geez, you idiots make yourself look like idiots saying your stupid "HUH HUH LAAAME" and "OMG TOTALLY GAY" and "ITS NOT REAL."


Of course its not real, you anus-brains, its about kids being the future, and look at their imagination and what they can achieve FFS. You don`t even need to understand whatever wierd language they`re speaking to understand that.

OF COURSE THAT DIDN`T HAPPEN. OF COURSE ITS "SHOPPED" - ITS A FU(KING ADVERT, YOU FAILED CYNICAL COMEDIANS!!!

0
Reply
Male 425
That truly would`ve been a sight to see.

Unfortunately, the laws of physics may make this a little difficult to pull off.

0
Reply
Female 170
I just pooped my pants...
0
Reply
Male 55
Saturday, June 23, 2007 3:14:58 AM
Ya know...whatever that`s a commercial for? If I was a German kid, I`d wanna be a part of it...
Unless it was like...`The Commission for raping elderly people".

Cuz that`s just a no-no.

-------------------------------------------------
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA! I laughed `til I cried when I read that. I know im insane

0
Reply
Male 1,725
that WOULD be pretty awesome, but its not real =(
0
Reply
Male 260
my mission in life has been found
0
Reply
Female 913
Isn`t that a ride at Universal Studios?
0
Reply
Male 230
currybandit im gonna kick you in the stomach
0
Reply
Female 1,397
f*ck off.
0
Reply
Male 2,486
"
morons always assuming Norwegian is German, those two languages are as different as Spanish and Italian, but I guess you couldn`t tell the difference between Spanish and Italian either -.-"

I`m 50% Spanish and 50% Italian, lols.

0
Reply
Male 422
i deserve a slap for that now
0
Reply
Male 422
hahaha the kids name was bendik hahaha ben-dik hahahahaha its funny if u say it
0
Reply
Male 1,204
i like how people are telling us americans not to categorize and stereotype people, while you have all just done the same thing to us. nice way not to be a hypocrite

i still think kingda ka is better D:

0
Reply
Female 48
I wish it was real.
0
Reply
Male 4,246
I have to admit, the beginning of the ad almost put me off; it looked like a bunch of snots vandalizing a bridge. Then the train comes and does a loop-de-loop, and that totally redeems everything. Totally. Four Stars!! :-D
0
Reply
Male 2,216
Fantastic! Can you imagine being on the train? You`d sh*t yourself! lol
0
Reply
Male 1,704
whoa, jezeus man! that was insane.
very nice.
0
Reply
Male 1
lol that was awesome, made it look realistic and everything lol :)
0
Reply
Male 315
lol yay! now you can be on a rollercoaster on journeys to London! wow, awesomeness! It`s like a USEFUL THEMEPARK! *swoon!*
0
Reply
Male 716
Nicely done!
0
Reply
Male 42
Its a norwegian comercial trying to get more young people to educate as engineers
0
Reply
Female 29
i`m sure if that was real, i would be one of the those passengers wondering "how did my table get above me?"
0
Reply
Female 170
WEll that would certainly liven up a boring train journey... could really make cross-Europe trips more lively!
Also, why do they have films in planes and not on trains? Train journeys can last just as long as plane journeys!
0
Reply
Male 16
Quote : "its not real and thats where the vid fails"
comment on quote; look on the energy drink commercal. thats fake and everybody loves that!
0
Reply
Male 104

Some jerk: "fu(kin nazis always brigin us fake poo"
Argh_Beast: "Sure and they will track you down and send to some holocaust camp ...no wait...THAT HAS ALREADY ENDED! F*ckin comunist British hollingan moron"

ME: Um.. yeah what`s with the hatred of germans? (they weren`t even german). Argh Beast i don`t know why we still have people like this guy in britain but trust me, we`re trying to get rid of them. :D

0
Reply
Female 198
damn italians
0
Reply
Male 9
Thats was really good
0
Reply
Male 1,583
what language was that?
0
Reply
Male 276
So what if it`s fake, it still made me smile. I bet a train company will use it as advetrising
0
Reply
Male 277
-_- Sorry but I thought it was a load of crap. Boring. Crap and Boring.
0
Reply
Male 907
Thanks Toonoisy :-D! I appreciate it :-)
0
Reply
Male 30
Hydro because American engineering sucks. just kidding, wait hmmm what have we built that is so special?
0
Reply
Male 970
its cool for being commercial.
wow, i was ecspecting all the amaricans to offend the anti america posts, but didnt find any.
i like america&bush and see it with humor, caus the post wih the anti america quote was really funny XD
0
Reply
Male 1,217
:(..
0
Reply
Male 556
that thing would be a blasty-blast. unfortunately its not real.
0
Reply
Male 1,364
meh
0
Reply
Male 26
Wow, that was awesome.


&fabricant. You = moron.

0
Reply
Female 102
Hehe.. was a little fast there:
Henrik shouts "sh*t"
And the text goes:
"There are many small engineers. We look forward to when they grow up."

This commercial is one of a couple smiliar that`s running on TV here in Norway now.
There`s another one where some kids hotwire someone`s car to a remote control.

0
Reply
Female 102
They say:
Camera kid: So, these are the tracks, and the technical drawings, and Martin who`s finishing the welding. That`s good.
Kid with football: Hey guys - we have to hurry up!
Girl with back turned: Yeah, we just have to...
Kid with football: Come on, Bendik.
Camera kid/Bendik: Yes.
Kid with football: Do you have enough batteries to film when the train comes?
Camera kid/Bendik: Yep, and I have a lot of back up ones too.
Kid with football: We have to go.
Girl while welding: Yes.
Kid with football: Henrik!
Henrik: Yes?
Kid with football: Hurry down, we have to go out!
[Train can be heard in the distance]
Camera kid/Bendik: Hurry Henrik!
Henrik: poo!!
Kid running: It`s coming! The train`s coming!!
[kids shout while the train does the loop]
Camera kid: Yess! Awesome! That`s beautiful, that`s awesome.
[kid cheering]
Text: There are many small engineers. Vi look forward to when they grow up.
Hydro.

It`s one of a couple simi

0
Reply
Female 525
haha i would love to ride that train(if it were real)
0
Reply
Female 1,832
Even tho it wasn`t real, that sh/it looked crazy!
0
Reply
Male 14
That was awesome! But the kids sounded weird.
0
Reply
Female 221
I`ve seen this commercial. It`s from Norway... something about a school for engineers. It has a statement at the end, saying, "There are a lot of engineers in the making. We can`t wait until they grow older" or something like that.
0
Reply
Male 703
they should have played soccer instead
0
Reply
Male 2
If they`re not speaking English they must be speaking German
The incredible mindset of American children

Very clever advert by the way. Gets a 4 from me.

0
Reply
Male 1,623
BTW when I can tell the difference between Jamaican English and American English (even without the accents), you should be able to tell the difference between Norwegian and German. F***ing Americans.

That part of the world is like an American person.
The northern pole as a head, with nothing in it.
Canada as the mouth, where all the marijuana goes in.
USA as the bellybutton, where all the age old fatty food and crap gets stuck.
Mexico as the crotch, so Dirty its lethal.
And South America, the legs, the workforce of the entire body.

Best anti-America comment ever.

0
Reply
Male 40
could be Danish, i read it fiiiine!

pretty crap tagline though...

now they shud do one for a ferry!

0
Reply
Female 795
me wunna wide duh twaaaaaiiiiinnn!
0
Reply
Male 1,623
morons always assuming Norwegian is German, those two languages are as different as Spanish and Italian, but I guess you couldn`t tell the difference between Spanish and Italian either -.-
0
Reply
Male 4,431
excellent advert! very cool! :-)
0
Reply
Male 382
A stroke of brilliance - well done, well executed and well played.
Charming.
0
Reply
Female 195
Very cool :-)
0
Reply
Male 146
Nice advert, creative. I love all the idiots on this site think they are smart for figuring out that it isn`t real!
0
Reply
Male 167
"fu(kin nazis always brigin us fake poo"
1.learn to spell
2.they`re German, they must be Nazis)-|
3.they`re not German
moron
0
Reply
Female 345
Even though it`s not German you have to credit them for guessing the right continent. That`s a rare event for certain countries (you know ... THAT country that`s known for not knowing anything beyond its borders ;) ).
0
Reply
Male 12
wow that was fast those posts wasent there when i startet
0
Reply
Male 12
first they are Norwegian, like me :D.
and we are not a big fan of nazi :|
enginers they are young enginers we are waiting for to grow up, this is becouse we are short one them
0
Reply
Male 18
the text at the end sais: "there`s a lot of small engineers out there. We look forward to when they grow up"

That`s the great thing with swedish norwegian and danish... I am from Denmark, but i can still understand it.

0
Reply
Male 18
This is a norwegian comercial for a company called hydro.
0
Reply
Male 533
Uh...I dunno what everyone is talking about with the "Nazi" thing. Those kids aren`t German.
0
Reply
Female 18
Well that ws interesting. It would be really awesome if it were REAL though
0
Reply
Male 838
"fu(kin nazis always brigin us fake poo"
Sure and they will track you down and send to some holocaust camp ...no wait...THAT HAS ALREADY ENDED! F*ckin comunist British hollingan moron.
0
Reply
Female 718
nice, i wasnt expecting it to be that big a loop i thought theyd all die
0
Reply
Male 1,465
That was damn cool.
0
Reply
Male 240
THATS SO BAD AND I CAN SEE THE SHOOPING NO IT THERE STUPID
lol, very cute, I liked it
0
Reply
Male 554
I enjoyed that, very witty.
0
Reply
Male 208
fu(kin nazis
always brigin us fake poo
0
Reply
Male 78
not a fan of roller coasters myself but would be fun to watch as well.
0
Reply
Female 44
It`s a commercial for Hydro seeking young engineers. BTW: it`s not german, it`s norwegian.
0
Reply
Female 344
Cute German kids~
"Yay~!"
0
Reply
Male 76
Ya know...whatever that`s a commercial for? If I was a German kid, I`d wanna be a part of it...

Unless it was like...`The Commission for raping elderly people".

Cuz that`s just a no-no.

0
Reply
Female 273
those kids were annoying
0
Reply
Male 193
.... even though it`s not real
0
Reply
Male 193
That`s awesome!
0
Reply
Male 78
Yes but its NOT real, this is where this video fails. FAILED
0
Reply
Male 429
I wish our highway system was like this..
0
Reply
Female 2,084
i wish i knew what they were saying.
0
Reply
Male 16
Those wacky germans; trains can`t do loops...lol
0
Reply
Male 4
I`d pay money to ride that train. Oh yeah, "if it were real" :(
0
Reply
Male 223
woah, wasnt expecting that...what is that a commercial for?...
0
Reply
Male 380
"What a load of BS.
Wouldnt the guy holding the camera be blown back when the train shoots right past him after it does the loop?"


AND I QUOTE " This would be awesome if it were real."

Read the text below the links before assuming anything bud.

0
Reply
Female 83
Haven`t we all seen that before? Isn`t it called a roller coaster?
0
Reply
Female 110
AWESOME
0
Reply
Female 650
boring
0
Reply
Male 503
What a load of BS.
Wouldnt the guy holding the camera be blown back when the train shoots right past him after it does the loop?
0
Reply
Male 756
Link: Train Loop [Rate Link] - This would be awesome if it were real.
0
Reply