Paris Hilton`s Biggest Fan

Submitted by: buddy 10 years ago in Funny
/media/37308_parishiltonbiggestfan.flv
Poor guy. Because I bet if Paris wasn"t in jail she would totally go out with him.
There are 101 comments:
Female 920
The guys are so funny
0
Reply
Female 582
i still dont know why that skank is famous

she cant sing
she cant act
she cant remember to put underwear on
and she doesnt know how to keep her pants on

not to mention she cant drive worth poo

0
Reply
Female 36
that guy is a writer for jimmy kimmell and theyve been having him go around for a while dressed as a paris hilton fan
0
Reply
Female 44
HAHAHA
0
Reply
Female 105
Did you steal this from best week ever?
0
Reply
Male 200
she`ll find a way out of it. theres no way daddy`s little girl is going to be used as a sex toy or traded for cigerettes but its such a lovely image :)

she did get off light though. she could have killed someone...

0
Reply
Female 488
If you watch him for the entire video you can tell it was staged.
0
Reply
Female 4,376
dude she was caught drving under the influence like 3 times already or something wasn`t she? plus she was driving with a suspended licsense while under the influence i believe.

but anyways the point is she broke a law, a few actually and she needs to serve her time just like any otjher person money or no money. I understand how some people are saying their afraid the judge is being harsh on her because she is a celebrity and then other people are saying they don`t want to appear soft on celbrities but you know what. She should be GRATEFUL she onl has to serve 45 days.

Do you know how many people in jail WISH they only had a 45 day sentence? I don`t know much about laws but for what she did wouldn`t that usually be almost a year in jail?

She needs to stop whining and being such a stuck up brat and realize her sentence is NOTHING compared to what other people doing the same thing would have got.

0
Reply
Female 1,002
That fan`s probably just some lonely old guy who day dreams about having intercourse with her.
0
Reply
Male 28
Offlineevanking
Male, 13-17, Eastern US
84 Posts Monday, June 11, 2007 2:16:43 PM
wow, devi3000, that`s relevant to the post. nice job.

-yeah...like EACH AND EVERY POST in here, evanking...

0
Reply
Female 60
heh, its kinda REALLY UNFAIR that if I did the same thing that she did, I`d be put away for years, and she only gets what...30 days? pathetic little beehatch, they wont even give her a full senatence becuase she sucked off all the guys who were going to. I hate that stupid bitch....
0
Reply
Male 733
I think he had a bet on for what jail she was being sent to
cos he didn`t shout when he said the judge ruled her guilty or whatever lol.
he just lost a lotta money :-P
0
Reply
Male 60
That guys my idol, and I doubt he seriously likes her, he was just doing it to piss some people off. Like the people who think Paris in prison is the most important thing happening in the world.
0
Reply
Female 1,470
Lol, loser
0
Reply
Male 240
ugh, paris hilton... Dont, dont care.
And yeah, I know it has something to do with Jimmy Kimmel, it has his name written allllll over it
0
Reply
Female 748
HAHA... nice
0
Reply
Female 553
R_U_Kidding. I had never seen that video. But god bless, I laughed my ass off at that Holy Grail part. WOW
And yeah, I`ve known people who have spent unwarranted days in overcroweded, disease-ridden jails. (and by disease I mean, staph infection break-outs, which come about from unclean conditions.) So Paris can get on her knees and be thankful. She`s got it EASY.
0
Reply
Female 123
wow , he seemed more upset than paris did ...
:|
0
Reply
Male 1,265
I love how these news types take themselves so seriously. It`s Paris Hilton, for drat`s sake.
0
Reply
Male 133
LOL good video
0
Reply
Male 182
this is a better video!! its more stuff too http://youtube.com/watch?v=Y55CpuWSRxc
0
Reply
Male 3,431
Dude that was Howard Dean!!!!
0
Reply
Male 701
nooooooooooo no noooo no noooooo!
lmao i was laughing pretty hard lol

the the funny "shut up!"
hah that made my day

0
Reply
Male 1,496
What the hell? some one cares about her? Jesus `titty f*cking` Christ how does she get so much damn attention because of the silver spoon in her mouth.
0
Reply
Male 703
watch him before... he`s like trying to get into the camera.... then just yells off...
0
Reply
Female 706
I thought he was making fun of the fact that Paris herself started screaming and crying when the judge ordered her back to jail...
0
Reply
Male 4,246
Wow, what a supreme loser. It`s almost sad to see that anybody would care that much about this Hilton whatserface. :-(

NOOOO!

0
Reply
Female 648
HAHAHAHAHA.... YESYESYESYESYSEYESYSYSESESSS!!!! TAKE HER!!! TAKE HER ALL!!!... lol, I`m sorry.

www.elliselectives.etsy.com

0
Reply
Male 549
Im glad shes goin to jail..
0
Reply
Male 686
....what.
0
Reply
Female 175
H. O. L. Y. C. R. A. P.!!
0
Reply
Male 2,486
I heard this guy was an actor for the Jimmy Kimmel show and they told him to go out there and do that.
0
Reply
Male 1,704
i thought he was gonna shawshank* it.

shawshank - to get down on knees, face up at the sky, eyes closed, and to shout "NOOO" in an upset/angry manner.

0
Reply
Female 650
hey i never seen that picture devi3000 is talking about. where is it!?
0
Reply
Female 416
You know what, i HATE Paris hilton. She was driving drunk with her headlights OFF at night WITH a suspended licence and all she go was a little jail time. if YOU had that YOU would not get a slap on the wrist. YOU would be in for a while. Her poor mother... get her a gun to kill herself.
0
Reply
Female 560
thats so drating funny
0
Reply
Female 1,984
Haha! I saw that! I was cheering at the time. Paris Hilton sucks.
0
Reply
Female 17
Retard. xD
0
Reply
Female 27
hahaha its funny that paris` bigest fan is an old man. nooooooooooooooooo!
0
Reply
Female 27

0
Reply
Female 359
LMFAO. For once I agree with Devi.
0
Reply
Male 4,393
P-Chanmisao
Female, 18-29, Midwest US
124 Posts Monday, June 11, 2007 2:38:14 AM
Yeeeeeeeees yes yes

yyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeessssssssssssssss :P

0
Reply
Male 629
"NOOOOOOOOOOOOOOOOOO NOOOOO NOOOOO NOOO NOOO NOOOOO!

Yea, funny.

0
Reply
Male 167
"AWWWWWWWWWW NO NO NO!" "shut up!"
lmao!!
0
Reply
Female 2,084
haha. i was expecting the guy in front yo do something.
0
Reply
Male 273
meh
0
Reply
Male 339
That guy`s cry of anguish was the best thing to come out of that whole story. A sound byte that will live on through the ages.
0
Reply
Female 182
LOL
0
Reply
Male 2,781
PRETTY RANDOM IF YOU ASK ME
0
Reply
Female 39
lol, i saw that when it was on the news. then like 5mins l8r, the guy was answering questions and sum dude goes "uh, true or false, paris looked REALLY hot when they were takin her away?" lol
0
Reply
Female 207
oh my....
0
Reply
Male 33
@ Astaria24

From what I`ve heard (which is not necessarily accurate), the sentence was never reduced from 45 days - the 23 days was the lowest possible time she could serve _assuming_ she got as much credit for good behavior as possible.

Something about getting 1 day off the sentence for every day of good behavior, or something like that - so basically, flawless behavior in prison could, at most, have reduced the time served to 1/2 of the 45-day sentence.

0
Reply
Male 689
wow, devi3000, that`s relevant to the post. nice job.
0
Reply
Female 1,890
oh yea i saw that...laterin the speech thing he made himself look like he was liking the guys nose its was so funny
some 1 should send that in
0
Reply
Female 108
hahahah my favorite part is when the lady goes "man, shut up!! just shut up!!"
0
Reply
Female 61
Ok, I`m no Paris fan by any means - I think that she`s really wasting her life - with her means she should be out doing great things instead of being a spoiled brat. But with that said, I really don`t understand why her sentence was brought back up to 40+ days instead of the 23 or whatever that is was brought down to. It is like she was being punished for the Sheriff letting her do house arrest. She would have been a fool to NOT take advantage of that opportunity. What was she supposed to say "What? You`ll let me go home? No thanks - I`m going to stay right here."
0
Reply
Male 325
that guy got pwned
0
Reply
Male 1,882
Check out the grin on that guy`s face before he screams... Freaky...

Paris Hilton is like a shotgun, one c*ck and she`s ready to blow.

0
Reply
Male 1,882
Lawls! Rot in prison, Paris Hilton!
0
Reply
Male 143
I saw it live it was hilarious. I think he goes on to ask "Ok Was she Hot?"
0
Reply
Female 244
Holy crap !!! that guy needs to be taken to the nearest mental ward !!! would have been funny to have seen him dragged away in cuffs !!!
0
Reply
Male 121
she could have been released, she had the oprtion i think but she didn`t want to because she can go out and pay someone to pretend to be her and write a book about her experience, it`ll be like " dat 2, i sucked off that guard again today in return for a snickers, also that woman who calls me her bitch got me to give her a striptease. i think she might be a lesbian but i`m not sure." i would so buy that book.
0
Reply
Male 1,364
hahaha made me lol
0
Reply
Female 486
Hehe, I love how everybody just shouted "SHUT UP!"
0
Reply
Male 185
She should shave her head like Britney, imagine what the guy would say; Nooooooo no no.
0
Reply
Female 713
I`m sure that`s the guy from the Jimmy Kimmel Show.
0
Reply
Male 390
Bet you $50 she sucked somthing to get out early.
0
Reply
Female 351
ahaha
just a bit too upset at that news
0
Reply
Female 1,832
I`m going to watch that SEVERAL times today. Its just so damned funny!!
0
Reply
Female 1,832
- Aaaaaaaaaaaaaagh! NO NO NO!!!!
- SHUT UP!!
- *giggles giggles giggles*

classic .....
0
Reply
Male 1,217
hahahaha
0
Reply
Female 42
"Legalize Paris"? That should be banned forever.

Loved his one-liner: "Aaaaaaaaaaaugh no, no, no!"

And The lady who said "Shut Up!"

The people giggling...

0
Reply
Male 838
Again! The chick is a bitch! She made nothing to be popular but a Blowjob and Ass f*cked in an Hotel. Screw the living hell out of her!
0
Reply
Male 2,372
What?!!?

Paris Hilton was in jail? When the hell did this happen??

0
Reply
Male 272
hahahaha. what a loser. and his expression as he heard the news was priceless. (sign he`s holding says `LIBERATE PARIS` incase anyones wondering).
0
Reply
Male 645
I lol`d. I am almost 75% sure as soon as she gets out, She`s going to try to buy into the emo fad to get even more mindless followers like this genius.
0
Reply
Male 170
"aaaaaaaooooooooooooow noooo noooo nooooooooh!"is what I thought when I heard she`s actually been moved to house arrest.

Though that does make sense. Since it`s basically a grounding, suitable for a stroppy teenager.

0
Reply
Female 1,496
The picture of her sobbing in the back of the patrol car is my new computer background. I may even get that poo tattooed on my ass.
0
Reply
Female 289
AHAHAHAHA SHUT UP.
0
Reply
Female 430
lol! that was hilarious!
did you see his sign?
0
Reply
Female 56
lol watch him a second time watch how he has a "look mum im on tv" sorta smile and as the guy reads out whats happning his face just drops....
0
Reply
Female 90
hahaha everyones like shut up. lmao that efin cracked me up. :]
0
Reply
Male 356
I like how everyone else is smiling `cept that guy...
0
Reply
Female 1,395
HAHAHAHAHA

That was FANTASTIC! `aaaaaaaooooooooooooow noooo noooo nooooooooh!

I love it when you really dont expect to be cheered up by something and it cheers you up.
=) ty

0
Reply
Male 460
everyone was like:

SHUT UP!!!!

0
Reply
Male 37
Lol. somebody told him to shut up
0
Reply
Female 854
That brought tears to my eyes the guy not Paris.
God that was funny!!
0
Reply
Female 124
Damn it, I was JUST about to submit that... hahaha.

That guy`s a fruitcake. What an ass. :-P

0
Reply
Male 135
haha, i got to watch that live on tv!!! he was so funny...he goes on for another 20 mins or so. keeps asking questions about her, lol
0
Reply
Male 213
Pfft i wish she would hurt herself :S
0
Reply
Female 33
Haha.
0
Reply
Female 74
Anyway, anyone behind bars can pull the "manipulative role" **
0
Reply
Female 74
stupid. She deserves more time for getting out on "medical reasons" If they were really worried about Paris hurting herself- she would be in a psych ward tied down. Not sure if anyone else has read the latest stories about her getting out- but it was for medical reasons that they could not discuss, but then later said, they were afraid of Paris hurting herself.
Which brings me back to my previous point- if they were afraid that she was going to hurt herself- she would be in a psych ward!
Anyway behind bars can pull the "manipulative" role-I`ve seen it
0
Reply
Male 4,012
hehe. Worth a chuckle.
0
Reply
Male 22
From what I saw of that guy, I`m pretty sure I`ve seen him before.
They have him on the Jimmy Kimmel show. They found him because of his total support for Michael Jackson and they`ve sent him out to do other stuff before.
I garuntee you that that was him.
0
Reply
Male 6
How many characters of the letter F do you see in this post? After saint Francis of Assisi went to the market he gave a peasant a loaf of bread. I`ll give you a little hint of the obvious kind. there`s actually 8.
0
Reply
Male 908
^I love living in california only cause our governor can arm bar any other governor or even any official to the ground :)

(which is important)

0
Reply
Male 213
Breaking News? Pfft... my ass... although the guy WAS funny :D

I thought it was HILARIOUS when Schwarzenegger (spel?) took the plea from her fans to pardon her and was all like "pfft, I`ve got more important things to worry about" I was just like "fu*ck ya!"

0
Reply
Female 228
Yeeeeeeeees yes yes
0
Reply
Male 336
noooo!
0
Reply
Male 10,115
Link: Paris Hilton`s Biggest Fan [Rate Link] - Poor guy. Because I bet if Paris wasn`t in jail she would totally go out with him.
0
Reply