Not Democratic or Republican

Submitted by: buddy 10 years ago in Funny
/media/33648_notdemorrepb.flv
Grandma has a little Freudian slip?
There are 43 comments:
Male 1,371
my science teacher once said sperm instead of term. ;-)
0
Reply
Female 670
"...when I was in 7th grade and my Math teacher..."
... At least yours didn`t become clinically depressed...
I never learned Algebra.
0
Reply
Male 601
That wasn`t a Freudian slip...
0
Reply
Female 576
lol. i love funny little old ladies.
they`re adorable.
0
Reply
Male 2,781
I`M PRETTY SURE SHE MEANT BI-PARTISAN...

CAN`T HELP BUT TURN BEET-RED WHEN THAT HAPPENS

0
Reply
Male 55
Something my grandma would say... kinda like when she called the neighbor a skank whore, or the other a I am a racist! with pink hair.... everyone has "slips" sometimes
0
Reply
Female 2,084
haha. that`s hilarious. was that showed live?
0
Reply
Female 33
wow, this reminds me of when my science teacher said testicles instead of tentacles, lol... soo funny! my whole class cracked up and made fun of him for the rest of the year
0
Reply
Male 129
difrn`t subjct how do i change my picture becouse i hate this one
0
Reply
Male 129
poor granny
0
Reply
Female 314
old people are the cutest.....hahaha bisexual...... hahahah
0
Reply
Male 194
very very very sickening images come to mind
0
Reply
Male 102
Kinda-sorta related...One of my friends once referred to a shelf thing in his office as a "black cubbyhole"...and...my english teacher has this little statues of hedgehogs, and on the bottom of them are holes. one day i asked her what the holes were for, she said "to put things in" xD
0
Reply
Female 690
^ I wrote that on a biology test once.

These comments were better than the clip.

Once my teacher asked someone to pass out the sh*ts of paper instead of the sheets. This was in grade three so it was hilarious. I guess it`s not anymore.

0
Reply
Male 2,781
^THAT`S HAPPENED TO ME AS WELL
0
Reply
Female 204
omg my dumbass science teacher said orgasm instead of organism!
0
Reply
Female 87
Hahaha, nice..
0
Reply
Male 308
I figured it looked old. Well, it was still kinda funny.
0
Reply
Female 155
MMmmmmm. Sexy granny. I want me some of that.
0
Reply
Female 20
Blimey, that`s old. I saw it on telly 15, 20 years ago!
0
Reply
Male 286
aww, poor senile old lady
0
Reply
Female 9
It kinda reminds me of when I was in 7th grade and my Math teacher had an equation with x=6 in it. And he slipped up and said sex. The class died laughing. But I guess it was because we were in the 7th grade, we had a very conservative teacher, the color of the teacher`s face when he said it, and that we are all just perverts.
0
Reply
Female 83
Hot.
0
Reply
Female 1,832
Go Granny Go!! LooooooL!!
0
Reply
Male 967
At least she`s not lesbocratic... hahaha :)
0
Reply
Female 163
I believe the word she was looking for was bipartisan...
0
Reply
Male 209
Yummy
0
Reply
Male 340
is it just me or does that look like the old lady that talks about sex...
0
Reply
Male 159
HAHAHA!
0
Reply
Male 838
That granny was seriously Kinky! Who would have thought?!
0
Reply
Male 957
oh lawdie!
0
Reply
Female 143
Oh Grandma.. trying to use big words you hear from the media.
0
Reply
Female 1,065
WHOA!
party grandma.
0
Reply
Male 2,616
thats not a freudian slip at all
0
Reply
Female 226
The best thing like that I ever heard was in my pre-calc class. The teacher was talking about continuous graphs, and said, "Is there a hole?" And everyone thought she said a-hole. It was funny at the time. I guess you had to be there.
0
Reply
Female 327
hahaha!

Also, lol to Squeepy999`s story

0
Reply
Female 110
she said that she`s not. still funny. I like how a producer yelled it out to her.
0
Reply
Female 229
Lmao. Bisexual
0
Reply
Female 120
oh, and it was in front of hundreds of people at a big choir awards ceremony...
0
Reply
Female 120
ahhh, i have a good one too...our choir director was announcing the new choir officers, and he was supposed to say "these six" but instead it came out as "these pricks"...yup, shows what he REALLY thought of them...
0
Reply
Female 17
HAHAHA..that was funny. my grandma gets these things mixed up a lot but come on..
0
Reply
Male 724
Crazy senior citizens :]
0
Reply
Male 10,115
Link: Not Democratic or Republican [Rate Link] - Grandma has a little Freudian slip?
0
Reply