How Many Drops of Water Fit on a Nickel?

Submitted by: buddy 10 years ago in Entertainment
/media/42832_wateronanickel.flv
Place your bets and then watch the video. Yes, there IS a nickel in this video. Look down.
There are 138 comments:
Male 38
I found the nickel! It`s right.....oh wait, that`s her cleavage.
0
Reply
Male 447
i guessed 10 then i noticed her chest lol
0
Reply
Female 920
A big force -__-
0
Reply
Male 1,590
Uh, huh-huh-huh, boobs.
0
Reply
Male 1,023
i can`t find the nickel!
0
Reply
Male 163
Yeah, I just had to... you know... zoom in to uhhh... get a GOOD view of the drops.. yeah... that sounds right...
0
Reply
Male 382
I`m getting old, I actually counted the drops.
0
Reply
Female 29
i did this in science class before, its better to do it with a penny and on a TABLE lady :D
0
Reply
Female 2,084
why didn`t she just put it on a TABLE??
0
Reply
Female 416
Err Boob shots much?
0
Reply
Male 1
Was trying to see a nipple instead of a nickle
0
Reply
Female 178
lol wow. Weird.
0
Reply
Male 10
idk wtf there talking about a nickel ..all i saw were 2 watermelons :)
0
Reply
Male 1,931
BOOBIES
0
Reply
Male 901
I don`t really get it, the cleavage wasn`t that great and if I want to see boobs I surf for porn, not on IAB. Why is everyone so excited about seeing a mediocre cleavage in a boring movie on this website?
0
Reply
Female 706
Wow, the joke about guys liking hooters. This is new how?
0
Reply
Male 9
Is Nickel the name of an american coin? why is it called that? because it`s made out of nickel? Actually I don`t care, nothing in america interests me
0
Reply
Male 141
I guessed 15. That is close enough for me to be satisfied.
0
Reply
Female 266
Boom Chicka Wa Wa . . .
0
Reply
Male 1,725
would have gotten more if shed of set it on a table..
0
Reply
Male 8
hahahaha i didn`t care about the nickel
0
Reply
Male 422
hehehehehehehehe
0
Reply
Male 161
lmao at the people that are like "oh boobs big deal" yeah every women has them but not many are that amazing.
0
Reply
Male 404
Im guessin about DD drops could fit on there....
0
Reply
Male 552
Where was the nickel?
0
Reply
Male 135
Nickel? What nickel.
0
Reply
Male 1,704
i bet she was a BOBFOC.

(urban dictionary)

0
Reply
Male 49
haha!!
0
Reply
Male 1,029
And atleast have the decency to spell "Nickel" Right... Go ahead and oggle over her breasts, just have grammar because I`m a Nazi.
0
Reply
Male 341
Uhh... What? What nickel...
0
Reply
Male 876
I lost the bet! Damn...
0
Reply
Male 1,029
Ah, that nickel was obviously rigged. I want me f*ckin` money back!
0
Reply
Male 108
I saw the nickel but when they zoomed in I passed out!
0
Reply
Male 200
my mistake, hard to notice but after the 2nd drip you can see another drop of water fall. it was infact 17 drops of water... i guess that makes me gay because i was counting the drops instead of drooling over her breasts. im coming out of the closet!
0
Reply
Male 200
reminds of evil dead 3. when ash has to drink 6 drops of the potion and he drinks 7 by mistake. that was more then 18 drops of water on the nickel. stupid guy cant count.
0
Reply
Male 5,094
Every woman that says "Jeez, they`re just boobs, all women have boobs" doesn`t get it. Even my lesbian friends doesn`t quite get it, although they come closer than most. I sincerely hope that women never WILL get it, `cause if they do, malekind will be in deep poo.
0
Reply
Male 2,781
^WHAT MAKES YOU THINK THAT?
0
Reply
Female 208
hmmm... something tells me they did that on purpose...
0
Reply
Female 122
meh it`s okay
0
Reply
Male 1,204
lol that wasn`t retarded. that is classic man pervert humor.

i thought the shopped joke died a while ago...

0
Reply
Female 2,552
You have to be kidding.
That was simply retarded. And don`t go all, "you`re a girlll feminazi aaaaaah!" It really WAS retarded.
0
Reply
Male 1,364
hahaha very nice
0
Reply
Male 1,244
SHOPPED!
0
Reply
Male 1,244
Ok ok first to robofish - FAG! second to lostinkorea, no, jesus didnt have boobs...
0
Reply
Female 257
With no sarcasm whatsoever, all you guys should be given an award for posting such funny comments
B-Hazard, Mantistador, ZoKtorR to name only few
0
Reply
Male 907
NEW BET!

How many drops can you count before losing track?

My record is 1 and a half drops. :-D

0
Reply
Male 422
btw i wasnt watching teh nickle
0
Reply
Male 422
hey how do i get an avatar for my account?
0
Reply
Male 325
i watched the first time and never saw a nickel

watched it a second time and still no nickel

is the a illusion vid or somin

0
Reply
Female 359
I don`t know about on a nickel, but I bet there was alot of dripping going on. Perverts.

I actually did this before, I think as an elementary school science experiement.

0
Reply
Male 94
Wednesday, June 20, 2007 9:47:21 AM
HEY THERE"S NO NICKEL IN THIS VIDEO.

I`m so glad I got to say that before anyone else. That joke would lose all context and humor if about 15 people said it before I did. I mean, I`d just look like a douchebag that can`t think of anything else if that was the case.

^^ Yeah, that would be stupid.

0
Reply
Male 55
Well, I lost the nickel bet. Sad.
0
Reply
Male 1,204
i think this "nickel" was a big lie. i see no nickel! maybe if it were in the cleavage people could find it?
0
Reply
Male 136
whats this nickle i keep hearing about? eh?
0
Reply
Female 76
i find it politically incorrect that people call this a manthread. what about the gay communities! [/ xD political correctness gone too far]
and to quote the bloodhound gang: Hooray for boobies!
0
Reply
Male 1,141
huh nickle? i didnt see no nickle = )
0
Reply
Male 275
She just wanted to show off her new `enhancements`. Screw the nickel.
0
Reply
Male 10,440
wth, that had nothing to do with anything, what a crappy post.
0
Reply
Male 2,216
There were boobs?
0
Reply
Female 525
ugh man thread
0
Reply
Male 448
But our teacher didnt have big boobs...
0
Reply
Male 592
education is fun!
0
Reply
Male 1,016
...THE hell is a boob?
0
Reply
Male 448
We did that with a penny in kindergarten
0
Reply
Male 55
"I bet she could get more if she was jumping on a trampoline"

ROFLMAO :-D

0
Reply
Male 312
voted 4 for tits
0
Reply
Male 315
lol well said buddy ;) I`m 12 so im not SICK MINDED LIKE THE REST OF YOU ORRIBLE LOT!
0
Reply
Female 1,426
You guys are so immature. The bet should have been on how many people would post "there`s a nickel?????"
0
Reply
Female 441
Wuz that on purpose or did the poor girl not notice tha her junk wuz fallin out??? probably did nasty Wh0r3
0
Reply
Female 2,695
she needs a shirt under the one she was wearing, it was just.. ew
0
Reply
Male 870
Bit juvenile, if you ask me.
0
Reply
2,768
all i could see were (oYo)`s
0
Reply
Male 177
Mantistador
You`re obviously not smart enough for my subtle humour.
0
Reply
Male 1,085
I put 50 dollars. Not on the nickel, but 25 dollars a pop!
0
Reply
Male 330
I guessed ten before I watched the video. But then I suddenly didn`t care any more.
0
Reply
Male 2,510
yes every women has them....but some are bigger...some are nicer. and those were both. nice and big....
0
Reply
Male 2,199
I am now gunna quote the guys who said something revealing their gay...
"Guys, the nickle was on her hand. You seriously can`t see it??"
"Guys, really! What is the big deal??? They`re breast! YES, BOOBS...oh my GOD! Every woman has them......jesus!
Just one of those things. I noticed em too even though afterwards I pretended they weren`t there."
"Omg I had to read the comments to notice the cleavage... am I gay now?"
"Man, after all those years. I wonder what Orlando Bloom is doing." <--- WTF?

I am not going to reveal their names, but you may come out of the closet whenever you want...

0
Reply
Male 129
lol it just kept getting closer and closer.
0
Reply
Male 158
show me moar magic tricks!
heh...
0
Reply
Male 126
Now that that`s settled... It`s time to find out how many drops fit on a dinner plate!
0
Reply
Male 60
I love my short attention span =]
0
Reply
Female 158
All I was thinking was how much the boys were gonna love this. Screw the nickel.
0
Reply
Male 177
(Flanders) "I LIKE BOOBIES!"
0
Reply
Male 1,496
robofish... *hand forhead*
0
Reply
Male 163
"Guys, really! What is the big deal??? They`re breast! YES, BOOBS...oh my GOD! Every woman has them......jesus!"

Well, not all of them are like that... :p

0
Reply
Male 838
^^^^
Try jail where Paris Hilton is right now =D
0
Reply
Female 205
If I wanted to see a five cent hooker, I`d drive to the ghetto.
0
Reply
Male 213
Oshidutako you really must be 13, huh...
0
Reply
Male 1,162
take it off!
0
Reply
Male 334
there was a nickle in that clip?
0
Reply
Male 2,958
HEY THERE"S NO NICKEL IN THIS VIDEO.

I`m so glad I got to say that before anyone else. That joke would lose all context and humor if about 15 people said it before I did. I mean, I`d just look like a douchebag that can`t think of anything else if that was the case.

0
Reply
Male 25
DAAAAAMMMMMMMNNNNNN!!!!!
0
Reply
Male 177
Man, after all those years. I wonder what Orlando Bloom is doing.
0
Reply
Male 136
Heh they should do more tests like that with the same model at the same angle with the same blouse.
0
Reply
Male 36
PEOPLE ARE SO IMMATURE

has anyone ever seen a boob before!?

If not go search it on google, or call those nice sounding names in the yellow pages

0
Reply
Male 84
Wednesday, June 20, 2007 8:58:21 AM
Omg I had to read the comments to notice the cleavage... am I gay now? lol yupss
0
Reply
Male 738
^^ Yes. Very.
0
Reply
Male 177
Omg I had to read the comments to notice the cleavage... am I gay now?
0
Reply
Male 8
ahhh...one of those optical illusions...I think she could have gotten more if she was jumping on a trampoline :)
0
Reply
Male 96
I bet 15 but I lost the count

BEWBIES

0
Reply
Male 272
oh yea almost forgot... why the f*** is the camera at an angle where it shows her boobs in the backround? what pervert shot this? and she didn`t even care that it showed so much? has she no decency?
0
Reply
Male 161
Yeah for amazing cleavage, but seriously this video deserves a 4, not for the nickel, theres a nickel?
0
Reply
Male 272
....so why is this on iab again? she didn`t even do the nickel thing right. if she really wanted to see how many drops can fit on a nickel she shouldn`t`ve put it on her hand and she should`ve put the eye dropper closer so the drops don`t make the water move so much. and i hope she remembered to dump the eyedrop solution out first and replaced it with water.
0
Reply
Male 450
[quote]On 6/19/2007 10:27:38 PM tulip wrote: I wonder how many guys were paying attention to to nickle.[/quote]
tulip thanks for the tip ;-)
0
Reply
Male 73
clevage.
0
Reply
Male 9
CLEAVAGE!
0
Reply
Female 670
Noticed the cleavage, was more concerned with the nickel, sadly enough. It woulda worked better if she set the god damn f*cking nickle on the table, but then no one would bother watching the video.
0
Reply
Male 331
oh there was what now.......
0
Reply
Male 838
"Not unless you girls are ready to walk around with them hanging out all the time. Notice how there doesn`t seem to be the same boob lust in tribes where women go topless? The only time that most of us in the “civilized” world get to see boobs it`s in a sexual context so we associate boobs with sex."

Thank you for boobs being hidden. It makes me a bigger pervert =D

0
Reply
Male 452
Wow nice cleavage! What was the video about? How many drops did she fit?
0
Reply
Male 1,465
"do guys ever become desensitised to boobs? like if you bombard them with pictures of them everyday, will you get over it?"

Not unless you girls are ready to walk around with them hanging out all the time. Notice how there doesn`t seem to be the same boob lust in tribes where women go topless? The only time that most of us in the “civilized” world get to see boobs it`s in a sexual context so we associate boobs with sex.

0
Reply
Female 882
do guys ever become desensitised to boobs? like if you bombard them with pictures of them everyday, will you get over it?
0
Reply
Male 148
Guys, really! What is the big deal??? They`re breast! YES, BOOBS...oh my GOD! Every woman has them......jesus!
===
Just one of those things. I noticed em too even though afterwards I pretended they weren`t there.
0
Reply
Male 1,465
All I could think about was how many drops it would take to soak a t-shirt.
0
Reply
Female 1,264
were we supposed to be looking at a nickle or something
0
Reply
Male 185
Male Camera man...t`z all i have to say, i`m gna watch that agen.
0
Reply
Male 143
I had 15 originally but eventually i stopped paying attention to the nickel.
0
Reply
Female 3,726
Guys, really! What is the big deal??? They`re breast! YES, BOOBS...oh my GOD! Every woman has them......jesus!
0
Reply
Male 991
:-D
0
Reply
Female 447
I`m a chick and even I couldn`t help but notice the cleavage. I was thinking the whole video, "The guys are gonna looooove this."

So yeah, 17 or whatever drops?

0
Reply
Male 133
(insert overused "invisible nickel" joke here)
0
Reply
Female 345
Water fits on her nipple? No wait ... what was that about?
0
Reply
Male 1,142
im not in 4th grade ill pass on seeing how many drops of water someone can put on a coin. far as the back ground goes look up the weather girl video to see my thoughts on that.
0
Reply
Male 1,265
So what, they`re just titties.

Nice, big titties.

0
Reply
Male 169
I have a feeling they wanted me to look at her... shirt... ; )
0
Reply
Male 506
Guys, the nickle was on her hand. You seriously can`t see it??
0
Reply
Male 799
i gave it a 4 (hell no not for the nickel thing)
0
Reply
Female 1,382
I see a cavern!
0
Reply
Female 250
[quote]On 6/20/2007 2:20:00 AM heartx3jess wrote: why did i watch that...?[/quote]
Its a man thread, heartx3jess ;)
0
Reply
Female 1,578
why did i watch that...?
0
Reply
Male 276
let`s see how many drops of water fit into her bra before it becomes see-through ;)
0
Reply
Male 182
there was a nickel?? lol
0
Reply
Male 29
What nickle????
0
Reply
Male 223
^^ahaha, i know, tulip...lmao, they just kept zooming in closer and closer to her boobs...
0
Reply
Male 71
I dunno about a dripping on a nickel, but I`ll give her a nickel to tickel my pickel. :)
0
Reply
Male 291
something about a nickle...?
0
Reply
Female 250
I wonder how many guys were paying attention to to nickle.
0
Reply
Male 10,115
Link: How Many Drops of Water Fit on a Nickel? [Rate Link] - Place your bets and then watch the video. Yes, there IS a nickel in this video. Look down.
0
Reply