Dog Scared of Cat on Laptop

Submitted by: buddy 9 years ago Funny

It is a pretty scary cat, but come on man, you"re a big bad dog.
There are 100 comments:
Female 934
...
0
Reply
Female 326
Funny, but I`d NEVER EVER let a dog freak out near MY laptop. I could just see him stepping on that beautiful LCD screen... -shudders-

But that`s not my laptop, so very entertaining. =D

0
Reply
Female 32
he should have pput it on full screen
0
Reply
Female 62
haha, i did that to my dogs with the same video. they got all freaked out and wouldn`t come in the room. my cat overheard it from the kitchen and came in really cautiously to see what was going on.
0
Reply
Female 2
that dog barking just made my kitty freak out. :)
0
Reply
Male 280
PUT IT ON FULL SCREEN! XD
0
Reply
Male 1,484
stupid cat
0
Reply
Female 533
More importantly, what is that wet spot on the bed? EWWWWWW!
0
Reply
Male 2,781
I`VE HAD MY CAT ATTACK ME!!! I` KINDA PUSHED HIM TO IT THOUGH, I` WAS FLAILING AND SWIPING AT HIM. ROARING AND BARKING!

DAMN THAT SARED THE SH`T OUT OF ME

I WAS LIKE...HOLY SH`T!!! AND TOOK OFF RUNNING

0
Reply
Female 10
the dog does not like apples lol
0
Reply
Male 1,704
lol nice
0
Reply
Female 761
I did that to my dog, she just walked away and didn`t give a sh**
0
Reply
Female 550
ok - I got the link and played it for my dog. She went crazy! She was trying to find the cat

I don`t think they are scared - they are more curious than anything

0
Reply
Female 550
My dog was sitting next to me when I watched this video & she started barking at the dog!

Kind of like a chain reaction - my dog barking at the dog on the computer screen who was barking at the cat on the computer screen. This could be never ending!

0
Reply
Male 24
realy the dog wasnt scared of cat cat scared of dog. but how can that be it on computer. oh ya help control the pet population get them spade or neutard!!!!!!! OW!!!!!!!
0
Reply
Male 1,024
more like confused as hell.
0
Reply
Female 88
awwwww
0
Reply
Male 625
he just looks confused to me :S
0
Reply
Female 333
Trippy.
It was a youtube video of a dog watching a cat on a youtube video.

Whoa.

0
Reply
Female 66
my dog would eat the laptop
0
Reply
Female 1,002
I loved how it stared at the computer as if thinking,"WTF!?!"
0
Reply
Female 43
awwww....that dog was cute
0
Reply
Male 1,385
nice clip, harm warming without being over the top
0
Reply
Female 9
Pretty dog
0
Reply
Female 525
lol nicee my dog has the same reaction when it sees light from a flashlight
0
Reply
Male 8
eh it could have used more naked chicks.
0
Reply
Female 2
haha.. my dog had the exact same reaction when i watched that video a while ago.
0
Reply
Male 358
Btw, that video is "Dont Pet This Kitty!! Pt.2" cause I just watched it on Youtube >_>
0
Reply
Male 52
That is kind of like my cat. He was cornered in our basement by a small mouse. Every time the mouse moved my cat would howl and try to move farther back.
0
Reply
Female 416
Well, golden retrevers wern`t bred to be smart.
0
Reply
Female 58
aww that was so cute :)
0
Reply
Female 560
i loved how he tried to dig a hole in the bed
0
Reply
Male 5,194
Stupid dog. Cats are superior. Think a CAT would be freaked out by anything on a computer? Hell, the cat would curl up and go to sleep on the keyboard.
0
Reply
Female 1,944
that cat was posessed by the devil!!
0
Reply
Female 325
scared? not so much. confused and eager to eat the cat, maybe.
0
Reply
Female 269
lol! That`s so cute! If my dog hears a cat (or dog, for that matter) in a movie I`m watching, she`ll start freaking out too. :-)
0
Reply
Female 359
LMFAO @ Baalthazag XD

Poor dog. They do tend to freak out alot over things like that.

P.S. ShannonHoon, that wasn`t a hole he was digging, it was a war trench XD

0
Reply
Female 114
Hah! The best part is the digging. "Why is the small angry dog in the little box and how do I get it out?"
0
Reply
Male 103
It`s all fun and games until the dog puts his paw through your new Laptop Mac. Seriously not a good idea.
0
Reply
Female 850
Awwww. Thats cute. He isen`t really scared at all he is curiose.
0
Reply
Male 12
Yep, goodbye 2000$ laptop...
0
Reply
Female 90
so my dog
0
Reply
Female 2,552
Aww! My dog does the same thing when my real cat hisses at him.
Well, that was before we had to give the cat away :-(
0
Reply
Female 1,596
Lol, silly doggie xD
0
Reply
Female 493
Aww. What a cute doggy.
0
Reply
Female 297
Ahhhhh it was ok. Poor Pathetic Doggy :(
0
Reply
Female 2,084
haha. cute.
0
Reply
Male 4,246
LOLzers @ rofl-sockz13. :-D

mangarooboo, I think he`s referring to a video on here called "I`m a Marvel..." "...and I`m a DC."

0
Reply
Female 280
^ uhh.. okay?
0
Reply
Male 167
dog:`apple? this is my turf. you`re not welcome here`
cat:`oi, moron its a computer`
dog: `WTF?!?`
cat: `zomfg stfu n00b`
spiderman:`is it a bird? is it a plane? no, its apple mac!`
all:`BOOO!`
0
Reply
Female 152
He`s just curious. My cat watches my computer all the time she likes to follow my mouse and she sits right by the speaker and is like WHOA what`s that.
0
Reply
Female 1,395
aw baby, *craddles doggy*
0
Reply
Female 655
oh yeah, scary cat O_o
haah poor doggy :)
0
Reply
Female 655
haha baal. true to the IAB debating thing :)
0
Reply
Female 1,007
I thought it was gonna be a cat USING a laptop, and the dog being scared because it`s so unnatural.

Still entertaining, though.

0
Reply
Male 549
I was gonna get a dog that looked exactly like that, instead i got a cat haha.
0
Reply
Male 1,364
well he did kind of kill it
0
Reply
Male 498
i think it was just annoyed n confused n o scared
but funny cute dog
0
Reply
Female 177
awwww how cute!!
0
Reply
Female 1,426
Awww! That dog looks exactly like my dog. She would have done the same thing. She`s terrified of vacuum cleaners.
0
Reply
Female 1,832
*statement
0
Reply
Female 1,832
" ... as if it mattered when they`re miles away from each other. Kinda like debating on IAB. :P"
ROTFLMDFAO - what a true statment
0
Reply
Female 1,134
poor dog well everyone has its fears i say cant blame the doggy anyways cute vid!
0
Reply
Female 1,832
awww I just wanted to cuddle him, lol. I loved the way he kept tilting his head from side to side like he wasn`t actually sure if it was really happening. Great video!!
0
Reply
Male 210
I think he just doesn`t like apple computers.
0
Reply
Female 432
It looked more confused than scared.
0
Reply
Male 314
Who gives a drat?
0
Reply
Male 4,246
What seems odd to me is how you`d think the dog would know there isn`t really a cat, since he can`t smell it. Don`t dogs use their noses in times like this?
0
Reply
Male 1,149
The dog was just frustrated that his barks had no effect.
0
Reply
Male 147
Devi3000, thats one of your few comments that are actually ducking funny.

And of course the poor dog was scared, it probably thought the cat was trapped or something - thats why it kept looking round the back of the laptop to see if it was a box or something. Aww, poor doggy I feel sad now :-(

0
Reply
Female 170
It sounded pretty scared to me. It was getting all worked up and fidgeting with its paws and everything.
Reminds me of my dog. She acts like that during fireworks and thunder storms lol.
0
Reply
Male 646
I just can`t elicit any response from my dog or cats using a computer monitor. odd.
0
Reply
Male 17
They should show him the "I Like You" video...
0
Reply
Male 17
They should show him the "
0
Reply
Female 1,496
Baal says, "My cat scared the crap out of my GF`s cat over Skype." Oh how cute you have an internet girlfriend. 0_o
0
Reply
Male 291
i Thought It Would Be A Real Cat
0
Reply
Male 11
Does anyone have a link to that video of the cat? I want to try that out haha
0
Reply
Female 58
that was so cute, that dog ruled. and he was totally digging a hole in the bed, hahaha
0
Reply
Female 2,027
great now my dog is barking at the other dog on the computer. lol!
0
Reply
Male 2,486
^^ You just said that.

I like how the dog was trying to scratch the computer but started digging a hole in the bed. lol.

0
Reply
Female 240
Ahaha. I used to try to scare my cat with animal sounds on the computer, but she`d just be like, "What, you think I`m moronic to scared of that?"
0
Reply
Male 133
LMAO yeah that cat was really scared maybe confused looked scared though
0
Reply
Male 185
Thatz one scary cat.
0
Reply
Male 2,216
He didn`t seem scared, just curious as to what it was, he kept scritching near where the speaker was, so its the noise he will have been reacting to.
0
Reply
Male 413
he just seemed confused to me. not scared.
0
Reply
Female 182
gah. how cute haha
0
Reply
Female 679
He wasen`t scared, probally annoyed that he couldent go and bite that cats head off :)
0
Reply
Male 452
Hehe If we only could understand what the cat is saying ^^. It`s prolly saying something rly scary like... you know from those horror movies with the demon posessed voice & stuff, that`d be scary.
0
Reply
Male 460
id laugh if the dog attacked the laptop. that`d show the guy who is pissing his dog off.
0
Reply
Male 4,547
My cat scared the crap out of my GF`s cat over Skype. :) They did the hissing at each other thing over the mic being all *hisssssss myyyyyyyooooowwwwwwww* as if it mattered when they`re miles away from each other.

Kinda like debating on IAB. :P

0
Reply
Female 240
Ahaha. I used to try to scare my cat with animal sounds on the computer, but she`d just be like, "What, you think I`m moronic enough to scared of that?"
0
Reply
Male 49
Lol his head wasn`t sure which way to turn.
0
Reply
Male 991
Muahahaha!
I want to try it now.
0
Reply
Male 132
I think he just wanted it turned off. Annoyed not scared.
0
Reply
Male 3,255
LOL! That was cool. I love it when dogs tilt their heads like that when they cant figure something out, haha!
0
Reply
Female 15
that was cutee. just be glad he didnt try to like bite the laptop... thatd be fun, take that apple!
0
Reply
Male 376
TO me, it doesn`t seem like he`s afraid of the cat, he seems to be afraid of the fact that the noise is coming from the laptop and he can`t really SEE the cat in more than 2d
0
Reply
Male 552
Haha wow.
I was hoping he`d try to attack the laptop.
0
Reply
Male 10,115
Link: Dog Scared of Cat on Laptop [Rate Link] - It is a pretty scary cat, but come on man, you`re a big bad dog.
0
Reply