Directions to the Party

Submitted by: buddy 9 years ago Funny
http://www.collegehumor.com/article:1734217/ls:1701

If online driving directions were more like the directions you give your friends.
There are 33 comments:
Female 267
FOR GOD SAKES DON`T TELL WENDELL!!!
:-D
0
Reply
Male 2,781
I DIDN`T GET IT..
0
Reply
Female 1,398
lol, `if you see wendell, tell him you`re going to your grandma`s or some sh*t.`
LOL!
0
Reply
Male 161
Man this is scary accurate poo eh, like I got directions to a party which I could not attend lol on Friday and the directions where so similar. First my friend is like "don`t be a bitch and come with, blah blah blah" and directions from friends are way easier to follow.
0
Reply
Female 221
I thought it was hilarious, but that`s just me.
0
Reply
Female 493
Sounds like me giving directions.
0
Reply
Female 55
Ah, so true.
0
Reply
Male 72
McKyle stfu... collegehumor is the best.. they always have the funniest things..
"this is where it gets sticky"
"something with a f or an h"
0
Reply
Female 2,084
lol. sounds like something i would tell my friends.
0
Reply
Female 1,002
Poor Wendell, nobody loves him.
0
Reply
Male 47
Yeah, real funny.
0
Reply
Male 47
Male 276
This link diverts to an annoying `kill your window` doctor PC popup thing.

Delete

0
Reply
Male 563
very true
0
Reply
Female 205
Scary accurate.
0
Reply
Male 213
all you whiny people constantly remind me of Comic Book Guy...oh well... I guess they needed the stereotype for his character from SOMEONE...

anyway, I thought it was funny, especially "your punk ass little coupe might not make it"

0
Reply
Male 106
Hehehe I thought that was pretty good. Nice and easy to follow. Funny stuff
0
Reply
Male 3
i wouldnt call it... funny.. but it was soooo true
0
Reply
Male 1,364
hehehehe
0
Reply
Female 1,596
This does not amuse Chica :/
0
Reply
Female 331
Not amusing, really. Just like reading a conversation but seeing it set out different.

I want Wendell.

0
Reply
Female 2,220
Not... really amusing?
0
Reply
Male 1,623
it wont load
0
Reply
Male 291
wendall knows what he did!
0
Reply
Female 650
aww i feel bad for wendall, lol. this was kinda funny
0
Reply
Female 560
that was lame oh so lame
0
Reply
Male 35
I didn`t think that was funny. Of course nothing on college humor is.
...
Except on a rare occasion.
0
Reply
Female 182
that was stupid. i like the way jeff foxworthy explains directions haha
0
Reply
Female 1,065
This is scary accurate... he even said "fingerblast"

I sir, am impressed.

0
Reply
Male 108
what wendell ever do 2 them
0
Reply
Male 337
Haha "But not the FIRST Wendy`s." I`m glad Google is a little more professional than this.
0
Reply
Female 362
Directions from friends are easier to follow
0
Reply
Male 10,115
Link: Directions to the Party [Rate Link] - If online driving directions were more like the directions you give your friends.
0
Reply