Draw Your Own Cartoon

Submitted by: buddy 10 years ago in Games

And then watch it dance around.
There are 125 comments:
Male 6
I made a flying eyeball with wings.
0
Reply
Male 6
hmmmmm....
0
Reply
Male 6
Wasnt me!!!!0:)(nyahaha...}:D)
0
Reply
Male 6
pacmans............i drew 1 pacman and 1 ghostiee!!!! W00T! L0L! HA HA!
0
Reply
Male 6
once i drew an eyeman bein pulld together by magnetizm!!!!!! ha ha!!!!! LOL!!!!!XD;DI
. D
I
0
Reply
Male 330
one time made a dancing sodabottle (and even a pac man!)
0
Reply
Female 17
Faved!
0
Reply
Female 9
hahahahaha pure genious
0
Reply
Female 23
Ok, I drew a bunch of things. The first was a naked woman. The second was a guy with whose left arm and right leg were stumps. The third was a tree. The forth was a banana. The fifth was a pikachu, the sixth was after I read the comments I drew a woman as the head and a penis as the body, but it was a little disturbing because the penis went in up to her head and it was like it was going in her and coming out where her eye socket would have been had I given her a face. And that last one was a cube head, sphere body, cylinder armed guy with stick legs and heart feet. Now I`m gonna go do Stewie from Family Guy.
0
Reply
Male 6
Yar-r.
0
Reply
Female 428
I drew a nekkid women, and she looked like she was a stripper. Weird =O
0
Reply
Female 920
FUN!
0
Reply
Female 815
`So Fu/cking What ... Emo`s can go kill themselves for all I care. They just take up space, meh. Yes I am sure I`ve pissed you off BUT I don`t give a crap.
OH YES, that was fun and entertaining! NEXT!`

Shut up. You`re over thirty and chances are, you`ve never even met an emo. They`re lovely people. `Cept it does piss you off when you`re trying to flirt with an emo boy and they`re bi so you have more competition. ANYWAYS. I also drew a dancing emo. Rofl.

0
Reply
Female 75
I drew Homestar Runner. It worked pretty well, except for when his head moved down...
0
Reply
Female 38
Oh gosh, this was scary but I like it. yaya ^_^
Creepy music got me goin for a sec...
0
Reply
Male 7
This is awesome!! :-)
0
Reply
Female 2
I drew Lando Calrissian! It looks hilarious!
0
Reply
Female 7
Mines head went into his shoulders:(:(:(:
0
Reply
Female 1,287
Gahahahaha! I LOVED THAT!!!!! my littler person was so cool. t`was only a stick figure. AHHHHHHH its so cute. it does a few cartwheels and........
man, i actually watched that freakin` thing dance for like 45 minutes. XD .:YAY:.
0
Reply
Female 88
amusing
0
Reply
Female 24
Its kinda fun. It could really develop into something if worked on a little more.
0
Reply
Male 163
i drew a big nose, and a small carrot low down in the body box. HAH!
0
Reply
Female 2,084
it could have been better if i knew how to draw. lol.
0
Reply
Female 55
Drew a mad guy with a knife in each on his hands. LOL!!! He was stabbing himself!!! LOL
0
Reply
Female 363
^ Haha Brittany is a fool :) (L)
0
Reply
Male 308
GAHAH wuite amusing ! now this kind of stuff should be on IAB more often. It kept me un-bored for a long time :| :P
0
Reply
Female 119
why did all my pictures look like crazy people? I drew a smiley man and he looked like he wanted to kill me, and don`t even get me started on the cartoon dog...
0
Reply
Male 298
... BORIN`!
0
Reply
Female 375
I drew a naked woman but it bored me.
0
Reply
Male 1,383
i just coloured in the boxes with different colours to make a robot =] a colourful robot may i add ;)
0
Reply
Male 72
oh, and i`m glad to see that i`m not in the minority
0
Reply
Male 72
unfortunately i fell into the "draw as many penises as you can and watch them dance" category
0
Reply
Male 139
the annoyingness of the music made it 100% awesome
0
Reply
Male 1,204
i... did a penis monster...

i`m sad i stooped so low... but it was too funny to resist

0
Reply
Female 266
AROUSING.
0
Reply
Male 195
haha this is great, i just made a seperate person in each box and watched them for a bit
0
Reply
Male 1,059
i drew a brown penis in the body and an ass for the head.
Then, animate it, and it is sooo funny. XD
0
Reply
Male 24
lulz
0
Reply
Male 743
try drawing just an evil looking head...then animate....XD
0
Reply
Male 40
i drew a penis!
0
Reply
Male 25
i did optimus prime, it was fab hahaha
0
Reply
Female 190
hahaha! Thats hecka funny!! ;D
0
Reply
Male 557
that was... oddly entertaining... thats pretty much all i have to say. BOOM BOOM GOES THE CHICKENS IN SPACE!!!! END OF LOG! (ha, penis monster)
0
Reply
Female 129

peanut butter jelly!

0
Reply
Female 359
lol Aww, that was cute...
0
Reply
Male 876
That was interesting...
0
Reply
Male 117
i drew a dancing fish.
0
Reply
Male 138
thats...odd...
0
Reply
Male 39
lol my penis looked like a ladybug!
0
Reply
Female 165
Mine was a deformed naked chick. I`m glad the KY was nearby.
0
Reply
Female 416
neat.
0
Reply
Male 273
lol pretty sweet
0
Reply
Female 690
I lack artistic talent even to do something as simple as this so I just coloured all the boxes green.
0
Reply
Female 670
... that was really, really disturbing, and scary...
I`m gonna go do it again.
0
Reply
Male 32

You go... girl.

0
Reply
Male 19
Female, 13-17, Midwest US
92 Posts Wednesday, May 30, 2007 1:21:43 PM
I drew Hitler. LOL i drew a penis in the body and a vagina in the head it`s funny.
0
Reply
Male 1,079
OMg... how did this get a 3...
0
Reply
Male 1,496
wasn`t the one like this but 3D online.
0
Reply
Female 302
Emo kid is so smart, that he does handstand to make the blood come out faster. =)


0
Reply
Male 896
Haxxorz
"Wednesday, May 30, 2007 2:25:02 AM
I wonder how many people will make a penis picture?"

I DID! Ha ha ha, dancing penis.

0
Reply
Male 1,478
[url=http://www.i-am-bored.com/link_redir.asp?link_id=20733&url=http://roxik.com/pictaps/index.html]http://www.i-am-bored.com/link_redir.asp...[/url]
0
Reply
Male 1,478
There`s one somewhere on these internets that does that in 3d. Damn, I can`t remember what it`s called.
0
Reply
Male 1
i made a ugly hulk
0
Reply
Male 1,364
cool, i just wish i could draw
0
Reply
Female 363
Ahah, that was so much fun :) I drew a stick person with large breasts. xD
0
Reply
Male 96
penis in the head box, vagina in the body. hilarious
0
Reply
Male 581
I wish i could show you my zombie... But the communists wouldn`t let me damnit!
0
Reply
Male 431
That wasn`t very entertaining.
0
Reply
Male 53
This is a very pooty remake of a better one..
0
Reply
Female 1,784
awh I guess I cant show u my crappy me lol
0
Reply
Female 1,784
0
Reply
Female 573
AHAHAH! I drew a vagina in the head box and a penis in the body box. It was great. It looked like they were doing it!!
lol. Sorry, times I gotta act immature.
0
Reply
Male 716
Too much work for something that looked like crap.
0
Reply
Female 158

0
Reply
Female 876
"try drawing an woman`s body in the head box and a penis in the body box"

Okay that made this game 100% better.

0
Reply
Female 876
That was fun...ish... But the music was stupid.
0
Reply
Male 50
wow that was so cheesy
0
Reply
Female 434
This seems to be a horribly crap ripoff of that nice 3D game posted quite a while back.
0
Reply
Male 49
clever game, and very fun :D
0
Reply
Female 535
I drew Hitler.
0
Reply
Female 152
hahaha thats great.
0
Reply
Male 191
teeheehee
0
Reply
Male 404
PENUSSSSS MONSTEEEEERRRRRRRRRRRRR
0
Reply
Male 352
A bit sh*t.
0
Reply
Male 1,406
Hehe, cute.
0
Reply
Female 25
larajunky seems to have some emo issues... lol its not like the other guy said he was 1, he just drew it lol :P fun game :D
0
Reply
Female 1,832
"I drew a dancing emo XD..."

So Fu/cking What ... Emo`s can go kill themselves for all I care. They just take up space, meh. Yes I am sure I`ve pissed you off BUT I don`t give a crap.
OH YES, that was fun and entertaining! NEXT!

0
Reply
Male 149
That was quite fun. Though slightly freaky.
0
Reply
Female 850
LOL so many possibilities.. i love the things like this.
0
Reply
Male 3,014
Wasn`t there a 3D version of this posted before?
0
Reply
Male 1,024
cute. clever. thumbs up.
0
Reply
Male 625
lol i made a woman balance a dick on her nose
0
Reply
Female 655
lol =]
0
Reply
Male 171
i drew an angry man with 2 knives and one leg.
0
Reply
Female 319
funny xD
0
Reply
Male 161
I drew a box person, no penis person, I`m mature.

But I wrote penis on his chest haha.

0
Reply
Male 95
penis monster FTW.....very cool thing
0
Reply
Male 959
I thought I was drawing a cute little character with a tiny little willy, but then he started dancing round and looked like a sinister deviant, with a penchant for small animals.
0
Reply
Female 179
What the hell have I done? :|
0
Reply
Male 732
Or draw a very, very angry person.
0
Reply
Female 330
I drew a dancing emo XD...
0
Reply
Male 234
Uhm ok...
0
Reply
Female 8
try drawing an woman`s body in the head box and a penis in the body box
0
Reply
Female 2,027
hahahahahahaha!!
0
Reply
Female 526
quite disturbing...
0
Reply
Female 85
Hah this kept me entertained for a while XD.
0
Reply
Male 761
did anyone else makje the penut butter jelly time banana ?
0
Reply
Male 472
Was this based on the old animated figure thing before a long time ago?
0
Reply
Male 1,263
Haha i love it!

nice find xD

0
Reply
Male 695
Pictaps was better...
0
Reply
Male 563
mine was falling apart as he was dancing o.o```....
0
Reply
Female 56
Mine was extremely scary :( His head came off
0
Reply
Male 132
It`s funniest if you draw a very very depressed person.
0
Reply
Male 610

Try writing messages and get someone else to read them while the thing is moving..

0
Reply
Male 103
Creepy...
0
Reply
Female 1,211
That was.. rather odd.
0
Reply
Male 10
ok so try drawing just testicles for the body and just a penis for the arm (i did the left).

priceless.

0
Reply
Male 55
Haha, this is coolio, yes indeedy!
0
Reply
Male 908
I made a penis monster muhahaha
0
Reply
Male 522
This is slightly, very slightly not uncool. But only by the smallest fraction.
0
Reply
Female 83
Actually kinda fun.
0
Reply
Male 994
Clever1
0
Reply
Male 724
I wonder how many people will make a penis picture?
0
Reply
Male 272
omfg this sh*t was funny!
0
Reply
Male 10,115
Link: Draw Your Own Cartoon [Rate Link] - And then watch it dance around.
0
Reply