Cows with Guns

Submitted by: Riddell 10 years ago in Funny

The song Cows with Guns acted out with modeling clay.
There are 29 comments:
Male 21
meh, only funny cause i loved this song as a child.
0
Reply
Male 49
awww i want one of those cute clay cows.. lol great movie btw
0
Reply
Female 17
I miss Dr. Demento...is it on the air still? I haven`t heard it since moving from Michigan.
0
Reply
Male 89
My friends dad actually animated the original book...there`s your fun fact for the day kiddies.
0
Reply
Male 4,246
Not awful, I guess.
0
Reply
Female 59
I saw the guy who sings it play at my towns festival thingy he lives around here... yes I`m cool.
0
Reply
Male 280
beyond ancient
0
Reply
Male 1,364
do a search for it, its a double repost
0
Reply
Male 842
Meh, that one was cute, but the original animated version will always pwn everything. :-) This version wasn`t bad, though.
0
Reply
Female 2,695
this song always gets stuck in my head :[ yay for dr demento.
0
Reply
Male 2,781
HAHAHAHA O MG THAT WAS THE SH`T!
0
Reply
Female 496
ok...that was kinda dum...it reminds me of the candy mountain video.
0
Reply
Female 69
lol, i`ve got the book with tape to go along with it somewhere in my house.
0
Reply
Female 2,084
i`ve never heard this song before. who sings it?
0
Reply
Male 581
TheSentinel its mao zedong now mao tse tung.
0
Reply
Male 1,023
i like the original better
0
Reply
Male 174
yeah, i thought the original was better but this was was still good.
0
Reply
Male 703
cows on buns..... cows have fun..... cows have guns... my respect for cows just went up...
0
Reply
Female 17
I haven`t heard this song in a while - cute video!
0
Reply
Male 139
love this song no matter how many times i hear it
0
Reply
Male 425
Awesome song; interesting video.
0
Reply
Female 1,832
I thought it was really dumb but dammit I couldn`t stop watching it!!
0
Reply
Female 496
Anything with this song automatically wins.
0
Reply
Male 756
Time to fire up the grill!
0
Reply
Male 761
kinda lame :/
0
Reply
Female 1,071
Hehe I love this song! :D The animated version`s better but oh well! :P
0
Reply
Male 49
its "cow tse tung" as in mao tse tung, not cow satan
0
Reply
Male 724
I still love this video even though ive seen it a few times.
:]
btw I R second
cause Riddell was first.
0
Reply
Male 239
Link: Cows with Guns [Rate Link] - The song Cows with Guns acted out with modeling clay.
0
Reply