Have a Slogan

Submitted by: headwound 10 years ago in Weird
http://www.haveaslogan.com/

Click Murphy to generate a random slogan.
There are 159 comments:
Female 6
beastiality - wheres the beef!
0
Reply
Female 6
no actually its childabuse : just do it kinda sick hey
0
Reply
Female 6
ahaha my fave was obsesity, taste the rainbow
0
Reply
Female 203
chest hair: reveal the goddess within you

ok im done

0
Reply
Female 203
depression: something good always comes of it.
0
Reply
Female 203
jesus: built tough
0
Reply
Female 203
crack: sometimes you feel like a nut
0
Reply
Female 203
hemorrhoids: Mama Mia, that`s a spicy meat-a-ball!
0
Reply
Female 114
"Helen Keller: The Ultimate Driving Machine"

Priceless

0
Reply
Female 3
Date Rape: Mmm Mmm Good!
Murder: No More Tears.

Hahaha, I love this.

0
Reply
Female 51
Balls: It`s everywhere you want to be
0
Reply
Female 145
<a href="http://aniboom.com/boomzones/cornishviking" target="_blank"><img src="http://i151.photobucket.com/albums/s127/tricky1387/sig3copy.jpg" border="0" alt="Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket"></a>
0
Reply
Male 521
AIDS: taste the rainbow
ROFL!

STDs: Get the sensation
lmao!

Stool samples: bet you cant just have one
hahaha

sooo many funny ones!!

0
Reply
Male 11
Poop

Where`s the cream filling?

I ROTFLOLMAOMGed

0
Reply
Female 444
Cocaine - Taste the rainbow
Making Whoopie - Does the body good
Sweet Sweet Love - It really whips the llamas ass
AIDS - They-rrrre GR-R-REAT! (lmao)
0
Reply
Female 444
Rape - Just do it!
0
Reply
Male 66
Child Abuse - Kid Tested, Mother Approved

A Good Ol` Beatin` - It Does A Body Good

0
Reply
Female 126
Poop. Something good always comes out of it.

Beer. The other white meat.

Cramps. 57 varieties.

Michael Jackson. No more tears.

Excessive gas. The best a man can get.

Hairy nipples. Keep that schoolgirl complexion.

Alzheimer`s. When you got it, flaunt it!!! XD

Menstruation. Are you man enough to try it?

Tumors. Get the sensation.

Bush. If he kissed you once, will he kiss you again?

Hiroshima. Built tough.

Amputation. Where`s the beef?

Bullpoo. A little dab`ll do ya.

0
Reply
Female 126
Beastiality.
Pardon me. Do you have any Grey Poupon?

XD XD XD XD XD XD XD

0
Reply
Female 126
Alcoholism... Do what tastes right.
0
Reply
Male 259
SODOMY.

It takes a togh man to make a tender chicken.

0
Reply
Male 259
BULLS*T.

Australian for beer.

ALCOHOLISM.

It`s magically delicious.

TUMORS.

The other white meat.

ANAL LEAKAGE.

Your flexible friend.

0
Reply
Female 52
Bladder Control:
I can`t believe I ate the whole thing.
0
Reply
Female 35
Condoms-I`m lovin` it (heheh
Cocaine-Mmm mmm mmm good!
Micheal Jackson-The magic begins
AIDS-Try it you`ll like it
Condoms-Control yourself
Bullpoo-Absorbs like magic!
Penis-think different
Suicide-We got that (yes we do...)
STDs-something good always comes of it.(right..)


this slogan thing kicks butt

0
Reply
Male 239
Prison, keep that school girl complexion.:-/
0
Reply
Female 152
Excessive Gas
Flavor so good I feel like a queen.

Menstruation
It`s the quicker picker-upper!

Crack
For a good clean feeling, no matter what.

Penis
Maybe she`s born with it.

LOL the last one was my favourite!!! :D

0
Reply
Male 109
Malaria: Where`s the cream filling?
0
Reply
Female 145
Date Rape
once you POP, you can`t STOP.

:D

0
Reply
Female 120
Anal leakage: It does a body good
0
Reply
Male 349
"Slavery. No Rules. Just Right"
0
Reply
Female 158
Infant Death
No More Tears.

Loool

0
Reply
Female 444
Crap : Just do it!
xD
0
Reply
Male 66
Crack: It really whips the llama`s ass.
0
Reply
Male 66
Date Rape: A great weekend in every box.
0
Reply
Male 66
Fellatio:
Double your pleasure, double your fun.
(Also true)
0
Reply
Female 53
Suicide : Just do it! :) lol
0
Reply
Male 593
Nah I changed my mind, there are some better ones in the comments.
0
Reply
Male 593
The best one:

BIRD FLU
Life`s too short.

0
Reply
Male 1,496
faveortie one yet,

"Genetailia, where`s the cream filling?"

0
Reply
Male 205
Diarrhea-Control yourself

Cocaine-Bet you cant have just one!

0
Reply
Female 509
Cancer: Absorbs like magic!
0
Reply
Female 5
Amputation: Run faster, jump higher.
Chest hair: Don`t hate me because I`m beautiful.
Paris Hilton: Your flexible friend.
Incest: Are you man enough to try it?
Tampax: A great weekend in every box.
Chuck Norris: It`s the quicker picker-upper.
Holocaust: Billions and billions served.
Herpes: Reach out and toch someone.
Suicide: That was easy.

Hahah yeah.

0
Reply
Male 374
Penis - Bet you can`t eat just one!
Hepatitus - Try it, you`ll like it!
Rape - Have it your way.
Date Rape - A little dab`ll do ya.
Holocaust - trusted for over 50 years for minor aches and pains!
0
Reply
Male 738
Better: Cunninglus-Bet you can`t eat just one.
0
Reply
Female 1,007
Genocide
That was easy.
0
Reply
Male 738
Chuck Norris: Let your fingers do the walking.
0
Reply
Male 949
Cocaine.
Australian for beer
XD
0
Reply
Female 7
ok best one is

Anal leakage
is it a soup yet?

0
Reply
Male 226
I GOT A NORMAL ONE :O !!!! Beer refreshing and delicious
0
Reply
Male 732
"America - Don`t hate me, because I`m beatiful" Oh, believe me, that`s not the reason!

"Infant Death - Captain says make it happen"

"Genocide - Absorbs like magic"

"Stool Samples - It`s magically delicious"
I don`t care how delicious you say it is, I DON`T want to try you samples!

"Chlamydia - Keep that schoolgirl complexion"
Yes, that`s pretty much accurate.

"Beer - Obey your thirst"
What the-? BE FUNNY, DAMN YOU!

"Chuck Norris - Trusted for over 50 years to relieve minor aches"
That`s true, because if you have your bones broken, you won`t feel the MINOR aches, anymore!

"Nerve Gas - Makes the world taste better"
Hitler jokes, anyone?

"Sodomy - Does she...or doesn`t she?"
Who knows? Or better: Who cares?

"Genitalia - An Army of One"
Indeed! If you are a guy, at least...

"Feces - Because I`m worth it"
Somebody has low self-esteem.

0
Reply
Male 732
Retardation - Maybe she`s born with it
Marijuana - Delicious and refreshing
Bird Flu - Makes hamburgers taste like steakburgers
Crack - Are you man enough to try it?
Diarrhea - The King of Beers
0
Reply
Male 452
Instant classics:
Fungus: Makes hamburgers taste like steakburgers. <--- xD
Crabs: Yeah, we got that.
Cocine: Something good always comes of it.
Pit Stains: Tastes great, less filling.
Heroin: Flavour so good I feel like a queen.
Menstruation: Delicious and refreshing.
Rape: That was easy. <--- xD
Crack: The freshmaker. <--- xD
Penis: Get the sensation.
Sodomy: We try harder.
America: One size fits all.
Crack: The magic begins.
Anal leakage: 57 Varieties.
Rabies: Foams as it cleans.

Ahh There are so many good ones!

0
Reply
Male 452
ROFL
Date Rape: Bet you can`t have just one.
0
Reply
Male 695
Amputation
Raise your hand if you`re sure!

ROFLMAO

0
Reply
Male 506
Butt loving-it takes a licking, but it keeps on ticking!
Poop-maybe she`s born with it
Monkey humping-flavor so good I feel like a queen
Obesity-where`s the cream filling?
Chest hair-A lil dab`l do ya!
Crap-control yourself!
0
Reply
Male 506
Hemorrhoids-taste the rainbow
Chest hair-Where`s the cream filling?
Fine ass-the best a man can get
Erectile Dysfunction-we try harder
Rape-it`s magically delicious
Diabetes-made from the best stuff on earth
Poop-delicious and refreshing
Steroids-it does a body good
Cocaine-all natural, no caffeine
Slavery-head for the border
Butt loving-maybe she`s born with it
Constipation-Mama-mia, thatsa spicy meat balla!
0
Reply
132
Diarrhea

Delicious and refreshing

XD

0
Reply
Female 87
lmao! Abortion! I can`t believe I ate the whole thing!
0
Reply
Male 907
NotAllowed (eleventh poster) had the best ones in my opinion. I was going to post
ABORTION: Where`s the cream filling?

because I got that one but whe beat me to it......and then topped it with even funnier quotes XD!

0
Reply
Female 263
i couldn`t resist listing more haha.
Malaria- life`s too short
Murder- it`s everywhere you want to be
Alcohol- it does a body good (lol)
Abortion- i`m loving it
Crap- where`s the cream filling?
Child Abuse- for a good clean feeling, no matter what
Herpes- if he kissed you once, will he kiss you again? (lol that makes sense)
Condoms- what can brown do for you? (eww)
Poop- are you man enough to try it?
Fellatio- it takes a tough man to make tender chicken
The clap- delicious and refreshing

haha i love this thing.

0
Reply
Female 137
gonorrhea, think outside the bun lol!!
0
Reply
Female 1,382
Excessive Gas
It`s all inside.

Making Whoopie
Something special in the air.

Retardation
The best part of waking up.

Beer
Good to the last drop! (hey wait, that one made sense!)
*then*
Beer
Delicious and refreshing! (DAMMIT! be funny!)

0
Reply
Male 254
Holocaust
Raise your hand if you`re sure.
0
Reply
Male 562
Excessive Gas
Maybe she`s born with it
XDDD we hope not
0
Reply
Male 276
diarhea
cool and refreshing
lol!!!!
0
Reply
Male 276
condoms
"just say chesse"
LOL!!!1
0
Reply
Male 75
Date Rape: Because I`m Worth It!

Monkey Humping: Plop Plop Fizz Fizz- Oh What a relief it is!

Chuck Norris: Are you man enough to try it?

Michael Jackson: Melts in your mouth - not in your hand!

Herpes: Yeah we got that!

0
Reply
Male 552
Anal Bleeding
It`s all inside.
0
Reply
Male 602
Bestiality: Finger lickin good.
0
Reply
Female 4
Rape: where`s the cream filling?
0
Reply
Female 2,220
"Menstruation-Good till the last drop"

[email protected]

0
Reply
Male 242
God
Something special in the air.

liked that one :P

0
Reply
Male 140
my favorite ones so far.

Hiroshima
that was easy.

Beastiallity
A fun weekend in every box.

0
Reply
Female 57
Butt Loving : It does the body good.
lol!
0
Reply
Male 226
cancer are you man enough to try it xD
0
Reply
Female 43
Incest: Nothing comes closer to home.
Michael Jackson: Is it in you?
Slavery: Billions and billions served.
Child Abuse: Once you POP, you can`t STOP!
Sodomy: The San-Fran-cisco treat!
Amputation: Raise your hand if you`re sure.
Hell: The magic begins.
Tumors: The other white meat.
Paris Hilton: Billions and billions served.
Holocaust: A great weekend in every box.
Anal Leakage: Finger lickin` good.
Heroin: It makes the hurt stop hurting.
OJ Simpson: Life`s too short.
Suicide: Try it, you`ll like it!
Prison: Are you man enough to try it?
Amputation: Trusted for over 50 years to relieve minor aches and pains.

0
Reply
Male 66
Making Whoopie: The Greatist Show on Earth!

Erectile Disfunction: Maybe she`s born with it.

Constipation: It`s all inside.

Bullpoo: The other white meat

Holocaust: Sometimes you`ve got to break the rules

Diarrhea: Fast, fast, fast relief.

Retardation: Billions and billions served.
(Too true.)

0
Reply
Male 147
suicide: kid tested, mother approved
0
Reply
Male 66
Necrophilia: Save a buck or two.

Elephantiasis: If you`ve got it, flaunt it.

0
Reply
Female 136
Paris Hilton-Save a buck or two
Tampax-I`m lovin it
Alcoholism-Reach out and touch someone
Menstruation-Good till the last drop
Necrophilia-Double your pleasure, double your fun

Oh dear, some of theses are really bad.

0
Reply
Female 1,412
Condoms - Wheres the cream filling?

Retardation - Raise your hand if your sure.

Anal leakage - Yum, Yum Bumble Bee, Bumble Bee Tuna

Amputation - Maybe shes born with it.

Pit Stains - Get the sensation

Dumb People - Maybe shes born with it.

Depression - Made from the best stuff on Earth.

Helen Keller - Its all inside.

0
Reply
Female 1,412
Murder - Let your fingers do the walking.

0
Reply
Female 1,412
Chuck Norris- Its the real thing
0
Reply
Male 41
"Down Syndrome: Control Yourself."
LOL
0
Reply
Male 1,455
God
It`s what`s for dinner.
0
Reply
Female 68
War-Trusted for over 50 years to relieve minor aches and pains
Herpes-Makes the world taste better
Chest Hair-bet you cant have just one
Feces-Plop Plop Fizz Fizz Oh what a relief it is
Semen-Australian for beer
*Laughs*
suicide-life`s too short (that`s true)
The Clap-Yeah, we`ve got that
0
Reply
Male 716
Stool Samples - Good to the last drop!
Excessive Gas - The Freshmaker
Dingle Berries - Head for the Border
Paris Hilton - A great weekend in every box!
Obesity - Good goes all around
Obesity - Don`t hate me because I`m beautiful
Bestiality - Just Do It!

And the one I like the most:
Christianity - Sometimes you just feel like a nut

:-D

0
Reply
Female 68
Bird Flu-It takes a tough man to make a tender chicken
Genitalia-the other white meat
Genitalia-bet you cant have just one
AIDS-It helps the hurt stop hurting
Condoms-control yourself
Menstruation-Are you man enough to try it?
0
Reply
Female 68
Feces-is it soup yet?
Diarrhea-Mama Mia, that`s a spicey meat-a-ball
0
Reply
Female 68
Rape: An Army of One
0
Reply
Female 444
Date rape: Have it your way
0
Reply
Female 444
Another one
Crack
Yeah we got it :DDDD
0
Reply
Female 444
Crack
makes hambugers taste like stakebugers
0
Reply
Male 305
obesity: think outside the bun
0
Reply
Male 41
Cocaine:
gotta go gotta go gotta go right now.

ROFL!

0
Reply
Male 62
This is my favorite one so far: Hemorrhoids: Finger lickin` good!
This one is just plain bad: Holocaust: Kid tested. Mother approved.
0
Reply
Male 58
Beastiality
sometimes you have to break the rules
XD
0
Reply
Female 432
wow! jebler actually approves of something!
0
Reply
Male 61
Penis-Melts in your mouth, not in your hands. (Oh god. there are so many things wrong with that sentence, SO MANY!)
Crack-Kid tested, mother approved. (in todays society...)
Steroids-Run faster, Jump Higher. (I feel thats an actual steroid tagline.
Penis-Try it, you`ll like it! (too many penis jokes.)
0
Reply
Male 2,172
I clicked the generator really fast and got.

"Diarrhea, is it in you?"

D=

0
Reply
Female 2,220
Genetalia.
I can`t believe I ate the whole thing.

Erectile Disfunction.
57 varieties.

Incest.
It`s magically delicious.

Suicide.
Something good always comes of it.

Hhahahahaahah.

SORRY. I keep posting them.
But they`re SO funny.

0
Reply
Female 23
Slavery: what can brown do for you? LOL
0
Reply
Male 61
Now I reveiw some in these!--->( )
Fellatio-Down on the farm. (No comment.:-/)
Infant Death-Im lovin it. (...oh god, thats wrong.)
A good Ol` Beatin`-Have it your way. (if your the beater, not the beatee.)
Semen-Its whats for dinner. (Oh god. thats just sick.)
Anna Nicole Smith-Billions and billions served! (OH SWEET GOD!)
Penis-Kid tested, Mother approved! (ok. I have no drating comment here.)
Thats all for now.
0
Reply
Female 2,220
Stool samples.
It really whips the llama`s ass.

AIDs.
Is it in you?

Poop.
I can`t believe I ate the whole thing.

Hell.
Delicious and refreshing.

PENIS.
WHERE`S THE CREAM FILLING?

HAHAHAHAHAHAHAA

Anal leakage.
Let your fingers do the walking.

0
Reply
Female 441
Incest: taste the rainbow. HAHAHAH. that just mad my day!!!i think i will use that 2 day....somehow
0
Reply
Female 1,071
Omg just got a fab one:
Penis: Makes the world taste better...

Hehehehehe... this is officially my entertainment for another 10 seconds! :) Sorry for the double post!

0
Reply
Female 1,071
Incest: Kid Tested. Mother Approved

Cramps: Bet you can`t have just one

Diarrhea: Don`t leave home without it

LMFAO! Favourites!!!! :D

0
Reply
Female 2,220
Excessive gas.
Get the sensation.

Tumours.
Australian for beer.

Pit Stains.
It`s what`s for dinner.

0
Reply
Male 61
Nerve Gas-Im lovin it.
Heroin-Good goes around.
War-No rules, Just right.
Michael Jackson-Kid tested. Mother approved.
Child abuse-Something good always comes of it.
Penis-Have it your way
Necrophilia-Just do it.
Chuck Norris-Built tough.
Trojan-57 varieties
Genocide-the fresh maker.
0
Reply
Female 2,220
Penis.
Something good always comes of it.


HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHA

0
Reply
Male 14
crap-mama mia thats a spicy meat ball lol
0
Reply
Male 61
Some of my bests

Genitalia-The magic begins.
Crack-Its magically delicious!
Rape-Is it in you?
Marijuana-I cant belive i ate the whole thing!
Date rape-Plop, Plop, fizz, fizz, oh what a relief it is!

0
Reply
Female 1,412
God-Flavour so good I feel like a queen.

Steroids-Its magicaly delicious

Cancer-All natural. No caffeine

Cunnilingus-57 varietys

Herpes-Trusted for over 50 years to relive minor aches and pains

Procreation-No rules. Just right.

Cocaine-Have it your way.

0
Reply
Female 354
"Herpes
The San-Fran-cisco treat!"

Okay, I had to.

0
Reply
Female 354
"Anna Nichole Smith
Try it, you`ll like it."

Oh, noooo. I`m done, I`ll enjoy my slogans in silence now.

0
Reply
Female 354
"Chest Hair
Maybe she`s born with it."

Ewwwww. XD

0
Reply
Female 1,412
Cancer-An army of one
0
Reply
Male 61
my favs

Gonnorhea
Taste the rainbow

And
Anal Bleeding
Its everywhere you want it to be.

0
Reply
Female 799
Anal Bleeding
Cuts grease fast.
0
Reply
Male 381
Abortion, bet you can`t eat just one. lol nasty
0
Reply
Male 4,680
"tampax: the best a man can get"
0_o
0
Reply
Male 732
Marijuana - No rules. Just right.
Anal Leakage - Something good always comes of it.
Butt Loving - Get the sentation.
Anorexia - M`m! M`m! Good!
Chlamydia - They`rrrre GR-R-REAT!
Fellatio - The other white meat.
Steroids - We try harder.
Genocide - Where`s the beef?
Crack - All natural. No Caffeine.
Beasitality - Because I`m worth it.

Oh, and the point is to show the nonsense those slogans are and to BE FUNNY! Sheesh!

0
Reply
Male 3
Heart Disease
Once you POP, you can`t STOP!

aHAHAHAHAHAHAHAHAH

0
Reply
Male 732
Ha! "Diarrhea: Australian for beer"
0
Reply
Male 1,024
Sodomy: the best a man can get.
I love it.

I work in advertising, so this is doubly funny for me.

Except we no longer use the word "slogan" because it has negative propagandistic connotations.

Now we say "tagline"

0
Reply
Male 96
Blindness
when you`ve go it,flaunt it.

0
Reply
Male 4,680
blindness:
kid tested, mother approved.
great stuff!
0
Reply
Female 690
I got:
Obesity
Don`t leave home without it.

and then...

Anorexia
Don`t leave home without it.

0
Reply
Male 695
Christianity
Don`t leave home without it

Cancer
The best a man can get.

0
Reply
Male 695
Lmao these are funny!
Suicide
Kid tested. Mother approved.
0
Reply
Male 695
Lol! Mine said:
Bestiality
Makes the world taste better
0
Reply
Male 213
chlamydia; it`s australian beer
0
Reply
Male 225
Anal Leakage: Tastes great Less filling HAHAHA
0
Reply
Female 419
Semen: delicious and refreshing

Constipation: Taste the rainbow

Lol some were funny others weren`t that bad.

0
Reply
Female 132
Blindness: Reach out and touch someone.

HA!!!

0
Reply
Female 86
Rape
The best a man can get

Murder
The magic begins.

America
I`m not a doctor, but I play one of TV.

The only ones I could remember :D

0
Reply
Male 163
Rape
Obey your thirst

This one was awesome :D

0
Reply
Male 838
And the point?
0
Reply
Male 902
Anna Nicole Smith
Raise your hand if you`re sure

Syphilis
Foams as it cleans

0
Reply
Female 1,228
HA ha lol!!!
God:
I`m lovin` it!
Blindness:
It`s the real thing

too many, so very funny.:-):-):-D

0
Reply
Male 11
Chuck Norris
reveal the goddess in you.
hah chucks gay
0
Reply
Male 388
Gonohea, It really whips the llama`s ass.
XD XD Winamp anybody?
0
Reply
Male 1,142
hahhahhahaha

suicide
because you`ve got a lot of living to do.

im done now i proly wont post any more in this one. maybe

0
Reply
Male 1,263
XD Haha

0
Reply
Male 1,142
procreation
finger licking good.

down syndrome
be all you can be.

michael jackson
kid tested, mother approved.

to many good ones to list.

0
Reply
Male 19
TROJEN... IS IT IN YOU?
0
Reply
Male 18
GENOCIDE
For a good clean feeling, no matter what!

CHRISTIANITY
Billions and billions served.

AMERICA
Don`t hate me because I`m beautiful.

Christianity
Have it your way

FECES
Try it, you`ll like it!

0
Reply
Female 263
oh and...
necrophilia: save a buck or two!
0
Reply
Female 525
ABORTION
where`s the cream filling?

RAPE
that`s what for dinner.

GENOCIDE
have it your way!

lohohohol!!! i love it!!

0
Reply
Female 263
hahaha
semen: it`s magically delicious!
0
Reply
Male 902
Child abuse, A fun weekend in a box.
0
Reply
Female 122
God: down on the farm.
0
Reply
Male 5,094
Nerve Gas: Have It Your Way.
0
Reply
Male 559
"Poop: what can brown do for you?"
0
Reply
Male 205
OMG!!

Semen: M`m M`m Good!

0
Reply
Male 205
Lol, that was awesome. But I`m pretty sure that the dude above me just wanted to say that so he wold get the first. Beat me to it, damnit...
0
Reply
Male 266
monkey humping: the best a man can get
0
Reply
Male 559
my favorite one: "abortion: maybe she`s born with it"
0
Reply
Male 559
Link: Have a Slogan [Rate Link] - Click Murphy to generate a random slogan.
0
Reply