Zoomquilt 2

Submitted by: buddy 10 years ago in

Second version of the infinite zooming artwork.
There are 60 comments:
Male 341
This is sooooooo trippy to watch high!!!
0
Reply
Male 43
it gave me a flashback. no lie.
0
Reply
Female 110
was it me, or was that one way more dark than the first?
0
Reply
Female 920
Too many messed up crap in there...
0
Reply
Male 35
that was fan-fucing-tastic, minus the letter k anyway!
0
Reply
Male 593
Super long. And somewhat boring. But good.
0
Reply
Female 351
that was so wierd
0
Reply
Male 2,506
i saw tits in sin city

its pretty obvious its a never ending chain

0
Reply
Male 239
WOAH!! Any chance I can get this as a screensaver? It would beat the crap out of those f**king 3D pipes.
0
Reply
Male 104
^^^^
yes
0
Reply
Male 716
Did anyone but me notice that there was 88 pictures all in all?
0
Reply
Male 305
Well that`s a pretty crappy place to live!
0
Reply
Male 438
"but you can change the direction and speed, just put the mouse cursor on the left part of the screen."

Ok that`s something that really really really needs to be mentioned gosh that was annoying lol.

0
Reply
Female 1,262
Possibly the most bitching thing i`ve ever seen.
0
Reply
Male 104
^^^^^^
espesially while listening to "sound of silence" by simon and garfunkel!
0
Reply
Male 104
porno, devil symbols, grussome images,
I loved it, definatly something to watch when your high though
0
Reply
Female 121
Loved this. Great artwork.

1800Reverse, SarahOfBorg - Go here: http://zoomquilt2.madmindworx.com/ for the screensaver.

0
Reply
Male 1,289
thats trippy!
0
Reply
Female 57
WHY DOESNT MINE WORK!!??
0
Reply
Male 64
That was... disturbing. O-O
0
Reply
Male 13
I found myself just staring at it and kind of drooling a little. It was.......different.
0
Reply
Male 280
I only saw 2 thetoastking, one on poster, one on ledge over door, and the cutting up of the toast was kind of funny and scay at the same time
0
Reply
Female 1,596
Wow. Amazing.
0
Reply
Female 57
Um, it won`t load for me... says there`s an error. Saw the first though. *queasy*
0
Reply
Female 364
owwww.....my eyes hurt now lol

but coolies ^^
didnt realise you could play it backwards tho?

0
Reply
Female 34
awesometastic
0
Reply
Male 1,059
They should let u edit posts on this thing...=.=
0
Reply
Male 1,059
*Dizzy
0
Reply
Male 1,059
lol, amazing and i feel izzy now... >.> nice artwork tho.
0
Reply
Male 572
alright
0
Reply
Male 170
i was totally trippin out on this on a 21" screen Listening to the song Rage Against The Machine - Wake up while watching this was crazy.

i had some trippy flashbacks

0
Reply
Male 1,364
cool/weird
0
Reply
Male 625
..i actually saw 3 naked women.. these guys must have got very bored and horny when making it
0
Reply
Male 274
its not working waahhhh
0
Reply
Female 509
awesome.
morbid.
0
Reply
Female 419
Saying that so does forwards it you put it on the fastest setting.
0
Reply
Female 419
Me neither, backwards is werid, makes you feel sick.
0
Reply
Male 1,704
didnt realise u could watch it backwards.

*goes back n tries*

0
Reply
Male 1,092
So cool and yeah backwards is immense!
0
Reply
Male 145
Try to watch it backwards! A lot cooler!
0
Reply
Male 2,005
cool, Its a bit longer than the first one.
0
Reply
Male 1,024
nice. awefully macabre.
something like this would make a nice screensaver.
0
Reply
Male 838
I`m getting an aspirine. Made my stomach sick!
0
Reply
Male 147
^^^ ???
If you just stare at the middle it almost looks 3D
0
Reply
Male 896
yay! That skeleton was awesome. Screwin the one chick.
0
Reply
Female 1,228
wow, that was pretty crazy.
it just keeps on going.
0
Reply
Male 902
I saw donald duck on a fishing hook. That earned this otherwise unwatchable sh*t a `2 star rating`.
0
Reply
Male 901
but you can change the direction and speed, just put the mouse cursor on the left part of the screen.
0
Reply
Female 395
I liked the first one better, cause you could go forwards, or backwards...faster or slower...I`d get stoned w/ my old roomie and we`d just trip out over that thing...In their attempt to make it better, they made the graphs better, but not the actual use of it...
0
Reply
Male 643
I got 100 points.
0
Reply
Female 208
I saw teh nakie lady! ooooooooo mu mu mu muuuuuh
0
Reply
Male 4,246
Some disturbingly cool imagery. I like it!
0
Reply
Male 312
wow, I can`t wait to do that when I`m high
0
Reply
Male 76
Mad this 1 seems to be longer then the first 1 ...... how do u get the screensaver??
0
Reply
Male 645
Odd.
0
Reply
Female 3,562
NICE! I still have the old one as my screensaver! I hope they make a screensaver of this one too!
0
Reply
Male 29
Trippy as hell
0
Reply
Female 493
Damn. That was really trippy.
0
Reply
Male 24
Damn thats probably the coolest flash ive seen
0
Reply
Male 10,115
Link: Zoomquilt 2 [Rate Link] - Second version of the infinite zooming artwork.
0
Reply