Red Light, Green Light

Submitted by: buddy 9 years ago Entertainment
/media/6927_redlightgreenlight.flv
The little guys from the crosswalk signs take to the streets.
There are 69 comments:
Male 251
Was anybody else reminded of those little Lite Brite pegs?
0
Reply
Male 564
Ohh, so it was an ad. Haha, nice, although it had very little to do with the actual produt.
0
Reply
Male 870
nice ad
0
Reply
Male 95
Commercials have nothing to do with product anymore...

-Dave Chapelle

0
Reply
Male 285
Hmm, here in Quebec, Canada, the ``Walk`` sign is a little white person walking, and the ``Stop`` sign is a hand....
0
Reply
Male 8
that was awsome
Green:they cornered us
RED: ha its time to die
GREEN: not quite
GREEN army: AHHHHHHH
GREEN WINS ??SNICKERS??:-?
0
Reply
Male 26
haha that was cool
0
Reply
Female 1,468
That song was annoying as hell. The second guy who said "red light green light" sounded ghey.
0
Reply
Male 140
it was awesome to the max but how did it relate to snickers
0
Reply
Male 115
WHY IS IT ABOUT SNICKERS!!!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 142
i was disappointed. I wanted actual people playing redlight greenlight accross a busy street or something.
0
Reply
Male 13
AT the end I said "SNICKERS!?" but I still thought the end was awesome
0
Reply
Male 115
kind of cool.
sort of funny.
0
Reply
Female 963
Cool commercial.
0
Reply
Male 3
loved this commercial go green!! but wat does it have to do wit snickers?
0
Reply
Male 593
Loved it. Really creative and hard work, and I`d have never expected it to be an advertisement!
0
Reply
Male 115
very cool, its like what someone said, reminded me a lot of stickdeath.com, it was cool, the song just got annoying tho, very cool, but i wasn`t expecting an ad
0
Reply
Male 141
stupid reds... you shud have seen it comin... i did! If only i led ur army of lil ppls...
0
Reply
Male 1,149
Green light pwned red light.
0
Reply
Male 1,289
go green!!!!! hell yeah! awesome commercial
0
Reply
Male 4
Reds were like gotcha, but all of the sudden oh poo ambush, couldn`t stop laughin
0
Reply
Male 1
this reminds me of the video with dave chappelle explaining how commercials have nothin to do with the product but still a cool commercial
0
Reply
Male 703
i just saw this yesterday... the original one didn`t have music... this one`s better.. music fits in pretty well....
0
Reply
Male 896
I have song stuck in my head now. I also want to go play red light green light.

Also If there is a red light district is there a green light district?

0
Reply
Female 403
i was rooting for red the whole time, man. too bad it turned out to be an advertisment... but it was still bad ass >.<
0
Reply
Male 74
lol
0
Reply
Male 144
that was awesome... i liked the song too.
0
Reply
Female 1,470
Lol i thought at first it was a ad for lights or batteries or sumthin but when i saw it was snickers i started lauphing so hard cause it had nothing to do wiyth it! Stupid comercial makers!
0
Reply
Male 1,825
kool
0
Reply
Male 2,616
rap was perfect for it because that scene was on the streets and pertained to badassery
0
Reply
Female 267
The reds were like, " We cornered u!!!!" But then the greens came along and the reds got theirs ***s kicked.
0
Reply
Female 815
...Racial gang wars between reds and greens? Uh...
0
Reply
Female 63
Nice idea.
0
Reply
Male 1,674
funny, i thought the reds and greens would get along
0
Reply
Female 324
awesome! i watched with no sound :-)
0
Reply
Female 81
That was really entertaining.
0
Reply
Male 1,364
one word: AWSOME!
0
Reply
Male 72
That was the best ad ever!
0
Reply
Male 1,085
That was eye pleasing.
0
Reply
Male 132
Heh, green sneak attack
0
Reply
Male 1,704
animations like that are so cool!
usually car or beer adverts are the best for that sorta thing.
0
Reply
Male 167
i want a snickers now.

death to reds!!!

0
Reply
Male 1,461
I thought it was well done.
0
Reply
Male 630
Hmm. Had it been a car commercial or something...
0
Reply
Female 1,572
Nice commercial
Keeps you interested to see what the product is
0
Reply
Male 1,496
Song was crap, that animation was pretty good but red lost.
0
Reply
Male 302
That was good.
0
Reply
Male 4,393
looks cool
0
Reply
Female 1,784
looked cool, but I can`t hear a thing coz the sound isn`t working anymore :( no more you tube for me sadness
0
Reply
Male 108
Limp Bizkit is just as much of a failure at rap as he was at rap rock.
0
Reply
Female 175
that would suck to be red
0
Reply
Male 306
lol, at first i thought the green would get owned...then they all start lighting up around the red, and i was like "Yea, Green is gunna beat yo ass."
0
Reply
Male 2,576
Would have been better if it wasn`t Rap.
0
Reply
Female 123
Never thought it was an ad.. just bored people
0
Reply
Male 82
This might be what some people call "PHOTOSHOPPED!"

This is what I call different and rather good.

0
Reply
Female 1,228
it was ok.
yep, nothing what-soeva to do with chocolate.
Did limp b and snoop really rap that song, how sad.
0
Reply
Male 400
For some reason
i cant stop watching it >.<
0
Reply
Male 4,246
I want to hate it for being an advertisement, but I can`t. It`s just too cool.
0
Reply
Male 902
Right before the green army starting the rape party, i could swear i heard someone scream `FREEDOM`. All they needed were little claymores.
0
Reply
Female 344
....Don`t stop eating?
0
Reply
Male 258
snickers?

:/

0
Reply
Male 380
Lol nice
0
Reply
Male 1,647

Snickers! Awesome!!!
0
Reply
Male 2,216
Reminded me of stickdeath.com
0
Reply
Female 31
clever idea!
0
Reply
Female 267
oooh, red got pwned
0
Reply
Male 701
Never would have though it would have been snickers....odd but..GO GREEN!
0
Reply
Male 356
Intersesting, but it still had NOTHING to do with snickers.
0
Reply
Male 10,115
Link: Red Light, Green Light [Rate Link] - The little guys from the crosswalk signs take to the streets.
0
Reply