Potty Mouth Parrot

Submitted by: buddy 10 years ago in Funny
/media/35455_pottymouthparrot.flv
Bird with a foul mouth. Warning: adult language.
There are 80 comments:
Female 2,027
ooo id have hours of amusement with this bird
loved the ending <3
0
Reply
Male 2,160
LMFAO, the ending is the best ever
0
Reply
Male 5,194
Ha! I laughed at it. Funny f.cking bird. Seems to have more freedom to swear than I do right now. C.nt!
0
Reply
Male 298
it would be hilarious if you had your girlfriend over and the parrot called her a slut and your girlfriend tought it came from you
0
Reply
Female 58
hahahaha =D cute. i want one
0
Reply
Female 7
LOL XD i love that bird .. i just got one like that :)
vampy
0
Reply
Female 403
" Quit swearing and speak in frech"
"F.uck off you twat"
omg... i`m dying over here
0
Reply
Female 2
This is just to funny. Luv it.The guy laughing just make it so much more laughable.
0
Reply
Female 58
omg i don`t think i`ve ever laughed that hard:->
0
Reply
Female 920
Don`t make the bird swear -_-...
0
Reply
Female 243
"Oh come on,you can say other things apart from swearing and cursing..."
"...drat off you twat"
lmfao
0
Reply
Female 287
silly-cake
Female, 13-17, Europe
51 Posts Wednesday, March 07, 2007 10:40:37 AM
`Go on, you can say other things other than swear words!`
`Twat.`

lmao!


That made me laugh too :-D

0
Reply
Female 53
Hahahah, that was so damn funny!

If anyone wants to know what the parrot is saying in French in the start it`s "Hello (2x). That`s good! (2x)" and "Must you/ Do you need to drink?"

0
Reply
Female 655
hahaaa thats hilarious
that birdy gots a temper lol
0
Reply
Female 1,025
hahaha i liked this.
0
Reply
Female 873
LMAO :D loved it!!
0
Reply
Female 189
Lol! At the end it says "drat off you twat!"
0
Reply
Female 458
Was he saying "shut the f*ck up"? Rofl
0
Reply
Male 1,461
The last line was the funniest.
0
Reply
Male 629
Lol, it was like the guy was laughing and crying at the same thing.
"[email protected]$k off, twat" LMAO
0
Reply
Female 82
thats funny. and kinda cool cause the parrot had a cool english accent. he didn`t look like a nice bird. that would be funny if it was a nice tame, affectionate bird too.

"Who`s a pretty bird???"
"Fk off you twat!"

hehe.

0
Reply
Male 701
haha that was hillarious
0
Reply
Male 614

Was the dude in the background laughing or crying?
0
Reply
Female 1,070
laughing was kinda freaky but nice parrot anyway xD
0
Reply
Male 129
LOL PHOTOSHOPPED
0
Reply
Female 163
LOL
@ the guys laugh.
hehheh
0
Reply
Male 2,781
ROFLMMMFAO!!! OHAHAHAHHAHA O MAN BROUGHT BACK SOME GOOD MEMORIES!!!

WHEN I WAS IN HIGH SCHOOL, MY BIOLOGY TEACHER LET ME AND MY FRIENDS TAKE CARE OF HIS TWO PARROTS,(HE WENT ON VACATION TO ICELAND) ONE WAS A GUACAMAYA AND THE OTHER A COKATOO. WE TAUGHT THEM TO CUSS AND SWEAR AND TALK SH`T.

HAHAHAH WHEN HE CAME BACK WE HAD TO TAKE THEM BACK TO CLASS SO IF YOU CAN JUST IMAGINE THOSE BIRDS CUSSING OFF IN FRONT OF THE WHOLE CLASS!!! GODDAMN! TEACHER WAS P`SSED UP THE AS! TRYING TO SHUT UP THE BIRDS! HAHAHAHHAHA OMFG! WE NEVER SAW THOSE BIRDS AGAIN. I THINK HE FED THEM TO HIS TEGUS OR HIS ANACONDA OR HIS CAIMAN OR HIS WOLF. HE OWNED A WOLF KEPT IT AT HIS HOUSE. SOME INDIANS GAVE IM THE PUP. HE HAD SH`TLOAD ANIMALS.

0
Reply
Male 251
ha
0
Reply
Male 1,364
hahahhaha
0
Reply
Male 31
sounded like the guy taping it was breaking down and crying from that damned parrot.
0
Reply
Male 2,616
the guys laughing made it 10x as funny
0
Reply
Male 1,149
That guy laughing made me laugh. Funny how that works..
0
Reply
Male 572
the people laughing made it rubbish

it wasn`t even that funny

0
Reply
Male 1,182
ahhahaa

F^ucking Twat

0
Reply
Male 1,182
um what are you talking about French is a beautiful language... now german that sounds not to pleasing

very funny...

the guy was funny to

why is everybody hating on French people

0
Reply
Female 2
oh while im here, my amazon dances like a loon and sings several songs all the way through as well as waves goodbye etc hes pretty cool too
0
Reply
Female 2
i had to register to comment, I had to do a double take as i thought that was ozzy who i sold reluctantly after my neighbours started complaining and my sister refused to bring my niece to the house because of his language, my other half has a mouth like a navvy and ozzy copied him religiously, i miss that bird and funnily enough my amazon has never uttered a swearword ever
0
Reply
Female 815
The guy`s laughing didn`t ruin it as much as you guys say it did :-/ Quit bitching.
0
Reply
Male 1,425
i feel that the laughing killed the whole point of his video.
0
Reply
Male 1,425
same here r-chill...i wonder what the bird looked like, it was rather dark..
0
Reply
Female 560
the guy laughing was annoying as hell and i couldnt even hear the parrot
0
Reply
Female 500
Yea wish mine could talk that well! My little guys whistle and make up their own tunes, and laugh at me when I say Ow.
0
Reply
Female 600
A part of me wants to hear the bird talk like a mob boss. That`s just me though.
I found it oddly amusing. Obviously this is what my humor has been reduced to for the moment.
0
Reply
Female 1,071
Meh... not fantastic...
0
Reply
Male 239
There is a parrot in my gran-grandmothers house that screams "MOMMY!!!!!!!!" because it used to live in a house full of spoiled bratz.
0
Reply
Female 195
The guy`s laugh was better :) I loved this.
0
Reply
Female 52
LOL, parrots are amazing. Apparently it`s not actually them talking, it`s them repeating what humans say in a sound. But still, I love this parrot =D
0
Reply
Female 2,244
Oh MAN that was so funny!
0
Reply
Female 21
ROFL! I NEED DAT BIRD!!! ppl at school say I swear too much, this is my perfect companion!
0
Reply
Female 670
Silly little English parrot. :]
and that guy sounded really wheezy, laughing like that. Crazy man.
My birds just whistle whatever tunes you whistle... and then make their own variations. and say "Pretty bird! Pretty Chris!" (one of them is named Chris)
0
Reply
Male 967
Sounds like the parrots hate the French. Can I blame him? Awfully good for a laugh, though.
0
Reply
Female 1,496
I love that bird.
0
Reply
Male 36
ha ha it definately sounds anoyed
0
Reply
Male 1,237
hahaha i laughed a lot
0
Reply
Female 12
Ilovpink13,
That was real, parrots like that will copy a voice EXAXTLY, if it learned the words in that voice it will say it in that voice. I have a friend with a parrot like that who came from two diffent homes, it calls out hello in the first male owners voice then say`s "Hello my darling, hello my honey" in the second owner`s voice. It also barks like a dog and called in the cows with a "wooo"
0
Reply
Female 85
`Go on, you can say other things other than swear words!`

`Twat.`

lmao!

0
Reply
Male 1,704
the guys laugh was makin me laugh too.
0
Reply
Male 756
Giggling cameraman ruins video. Scores 1. The foul fowl needs plucked and fried to crispy perfection. Serve w/mashed potatoes, gravy, and biscuits.
0
Reply
Male 988
^he`s not french no0b
0
Reply
Male 547
I can barely hear the bird with the fat french guy laughing right by the camera!!
0
Reply
Female 316
iluvpink, the guy was laughing, so the bird wanted to continue pleasing him by cursing. dont think this bird knows the meaning of the words.
0
Reply
Male 10,440
lol
0
Reply
Female 1,412
i dont think that was real.

and listening to the guy laughing was funnier. plus, birds usually only talk when they are happy or wanting to please people. no way would there be that much hatred in his voice.

0
Reply
Female 1,470
Half of the moive i didnt know what the parrot was saying cause of the stupif guy talking in the backround. I picked up a few words though and still lauphed my ass off. Good job :D
0
Reply
Male 2,567
lol
0
Reply
Male 2,372
The thing that cracked me up was that there was also a slight bit of disdain included in it`s cussing.

Funny! Never gets old!

0
Reply
Female 395
I want that parrot!!
0
Reply
Male 76
i couldnt understand it all but still FUNNY :-D
0
Reply
Female 1,228
how cool was that?

that parrot os bloody rude.
that cracked me up so much

0
Reply
Male 189
The guy sounded english to me, just able to speak french. Either way, that parrot is awesome
0
Reply
Male 695
pretty funny! some racial slurs against muslims would be nice too.
0
Reply
Male 1,142
i dont realy have anything against the french people but win i here people speak french it puts me in a bad mood. its a instant kill joy.

i take that back. win i here guys speak french it bothers me. they all sound roostery.

far as the bird goes teach it something new. the hole we taught this bird to mimic bad language thing is old.

0
Reply
Male 567
ROFL
0
Reply
Male 609
omg that is bloody funny
0
Reply
Male 11
i can`t stand the dude laughing in the background
0
Reply
Male 380
LOLOL
0
Reply
Male 1,263
Haha lmfao!
0
Reply
Male 4,246
Somebody put a lot of effort into training that bird. Or, it was raised in a dysfunctional home. Either way: HAHAHAHAHAAAA!!!
0
Reply
Female 250
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL! My college room mate had a parrot like that!
0
Reply
Male 10,115
Link: Potty Mouth Parrot [Rate Link] - Bird with a foul mouth. Warning: adult language.
0
Reply