Dora the Explorer Dance

Submitted by: N0va 10 years ago in Funny

I wonder if its a guy or girl in there.
There are 51 comments:
Female 5,222
HAHAHA dora has no neck.. but some mad moves
0
Reply
Female 68
I`ve seen it now... Animated people dancing
0
Reply
Male 970
c00l
guy but he can dance
0
Reply
Female 655
O_O
lmfao that was soooooo HILARIOUS!!!! my water shot outta my nose while watching that!!!!!!!!!!
0
Reply
Female 491
Woo watch that Spanish girl dance!
0
Reply
Female 395
That was very very creepy...
0
Reply
Female 1,470
Jeez that was lame
0
Reply
Male 991
Was funny for 30 seconds.:-D
0
Reply
Male 528
random? hell no.
0
Reply
Female 13
It`s and African American teen age 17 or 18.

Do you know how weird that must have looked! Some black teenager coming in a costume shop to rent a Dora suit.

0
Reply
Male 1,263
scary.
0
Reply
Male 20
Well, who would think of that kind of an idea?
"Today... today I think I`m gonna dress up in a Dora the Explorer suit! Yeah- and I`ll video tape it! And with annoying backround music (as if the dora suit wasn`t enough). People will soo love me"

I serioously don`t think a sane person does that...

0
Reply
Male 26
"WRXCJS
Male, 18-29, Midwest US
6 Posts Tuesday, March 27, 2007 3:26:30 AM

It`s a african american male"

Nice discovery Sherlock Holmes, did Watson help you figure that one out or did you do it by yourself?

0
Reply
Male 1,704
was funny at first..
0
Reply
Female 963
What the hell was that?
0
Reply
Female 60
fckuning cscaryas hhelll...
0
Reply
Male 77
It`s gotta be a guy.
0
Reply
Female 52
Hate that song with a firey passion
0
Reply
Female 2,552
But on a serious note, I really don`t understand what`s so "Cool" about this.
0
Reply
Female 2,552
I don`t get it. A person dancing in a Dora the Explorer outfit. Ugh. You guys are acting as if you never did that before. *sarcasm*
0
Reply
Female 850
this truly reached a whole new level of bizarre.
0
Reply
Female 1,395
hehe... i thought that was cute =)
0
Reply
Male 946
what.the.funk.?
nive vid btw
0
Reply
Female 532
Ummm...

I prefer Kevin Smith`s Dora...

Dora NO DANCING! Dora NO DANCING! Dora NO DANCING!!!

There we go, that should do it...

0
Reply
Male 713
What in holy hell was that awful music. I hate it
0
Reply
Male 4,393
wow..
dora did Chicken Noodle Soup..
but i cant :(...
0
Reply
Female 426
yeah that was lame
0
Reply
Male 331
u can tell its a guy, cos at the beginning he goes "ok" in a manly voice (unless its a butch woman!!)
0
Reply
Male 143
CREEPY im guessing its a guy which would explain the dora part
0
Reply
Female 306
too long.
0
Reply
Male 561
couldnt stand the song or the dancing
0
Reply
Male 814
That was greatness! I watched the whole thing, although I`m just a little disturbed that someone wanted to violate the image of Dora enough to actually get a costume... :
0
Reply
Male 4,680
well, that was the most disturbing movie i`ve seen so far. After just 30 seconds of it too...
0
Reply
Female 83
That kinda creeped me out a little....alot!
0
Reply
Male 25
this video aint worth the money to rent the suit! chav
0
Reply
Male 1,024
time...hands
0
Reply
Female 95
Everything about this is baffling.

Dora looks like a Playmobil character.

0
Reply
Female 175
not impressed
0
Reply
Female 319
It`s a guy, people. Can`t you tell by the movements he makes?
0
Reply
Male 838
Who`s Dora? And what mental illness does that guy/girl have?
0
Reply
Female 267
holla
0
Reply
Female 1,228
watched 15secs, turned off, can`t stand that noice!
Plus that character is annoying and where the f*ck do you find a giant Dora head anyway??
0
Reply
Male 458
No doubt, it`s definately a guy.
0
Reply
Male 266
LMAO
0
Reply
Male 32
Just go to the main video and click on the director`s name. It has one where the guy is talking.

It`s a african american male, 18-24.

0
Reply
Male 294
WTF THATS MY SISTER D<
0
Reply
Male 1,142
i watched 1/4 of it. it didnt look like he was going to do anything else so i stopped it. look at the wide shoulders and the way they move. its clearly a guy.
0
Reply
Male 32
It`s a guy. His name is "J-way" or "I`m that character" Apparently the video`s official poster is from an entertainment business and will come to parties and do such dancing for a fee.

He also does "Walk it Out" with an Elmo costume on.

And "Snap ya Fingers" with a Scooby Doo outfit.

0
Reply
Male 21
haha, definitely a guy, you can tell by the way he moves. I give him props because its probably pretty hard to move as well as he is in that getup.
0
Reply
Female 193
Uh, I`m guessing guy. Dora is annoying :\
0
Reply
Female 13
Link: Dora the Explorer Dance [Rate Link] - I wonder if its a guy or girl in there.
0
Reply