The best in arts & entertainment, news, pop culture, and your mom since 2002.

[Total: 462    Average: 4.1/5]
148 Comments - View/Add
Hits: 104117
Rating: 4.1
Category: Funny
Date: 02/02/07 02:35 AM

148 Responses to How to Shower

  1. Profile photo of buddy
    buddy Male 30-39
    10116 posts
    February 2, 2007 at 12:08 am
    Link: How to Shower - Learn how to shower like a woman or like a man.
  2. Profile photo of Angello
    Angello Male 18-29
    209 posts
    February 2, 2007 at 2:02 am
    This was definitly done by a woman... But 80% of it its true.... lmao good one
  3. Profile photo of obeydarklord
    obeydarklord Male 18-29
    1360 posts
    February 2, 2007 at 2:56 am
    Makes the woo-woo sound
    shakes pen15
  4. Profile photo of Igmo
    Igmo Male 18-29
    1263 posts
    February 2, 2007 at 3:03 am
    lmao, i aggree Angello
  5. Profile photo of pallzoltan
    pallzoltan Male 18-29
    65 posts
    February 2, 2007 at 3:08 am
    good one :-D
  6. Profile photo of King_Topple
    King_Topple Male 13-17
    76 posts
    February 2, 2007 at 3:13 am
    Shower Mohawk! lol pretty accurate
  7. Profile photo of justdidit
    justdidit Male 18-29
    49 posts
    February 2, 2007 at 3:22 am
    I kinda wanna know...are there any men out there that shower like a woman??? Or better yet!!!! Any women that shower like a man??? (let`s use common sense and ignore the private flapping part, unless your a hermaphrodite, then whatever works);-)
  8. Profile photo of tourettes
    tourettes Male 18-29
    957 posts
    February 2, 2007 at 4:13 am
    wow this is so messed up! this makes me glad i never had that dorm experience where people share showers and know how others shower and etc.

    i liked the woman showering, i just thought the whole thing about a guy showering was totally gay. from watching that showering like a guy sucks @ss. i dont shove a bar of soap up my a$$ thats just homo. shower mohawk HOMOSEXUAL who comes up with this crap?

  9. Profile photo of Shipduck
    Shipduck Female 18-29
    78 posts
    February 2, 2007 at 4:27 am
    Uh-oh, sounds like tourettes has a bit of a problem with his sexuality...
  10. Profile photo of YIELD_TO_ME
    YIELD_TO_ME Male 18-29
    218 posts
    February 2, 2007 at 4:30 am
    I sit in the shower, and spend a good twenty minutes under the water, the time just flies by. If you can`t appreciate the solitude and isolation of being naked under clean scolding hot water, I pitty the fool.
  11. Profile photo of Devi3000
    Devi3000 Female 18-29
    1497 posts
    February 2, 2007 at 4:38 am
    I don`t shave. I go to the salon for a wax. I really dug that chicks hair. I think I`m going to get mine cut like that. I have two bathrooms in my home. When I have company all men have to use the "icky" bathroom. Men are one step up from dog. They piss on everything. Thank god I don`t want kids, cause if I had a baby boy,I`d sell it on the black market.
  12. Profile photo of notapervert
    notapervert Male 13-17
    2567 posts
    February 2, 2007 at 4:57 am
    o.o, i sometimes do a shampoo mohawk :]
  13. Profile photo of EyeLoveIAB
    EyeLoveIAB Male 13-17
    46 posts
    February 2, 2007 at 5:20 am
    YIELD TO ME, I totally agree. What`s better than the simple white noise of hot, running water?

    P.S. Shampoo mohawk! *Woo hoo, shakes pen15*

  14. Profile photo of miriamc
    miriamc Female 18-29
    153 posts
    February 2, 2007 at 5:32 am
    Hey, if I`m bored I make a shower mohawk :(
  15. Profile photo of Kyur
    Kyur Male 18-29
    896 posts
    February 2, 2007 at 5:39 am
    I cant do the mohawk, my hair is to long. I thought I was the only one who drew a "pen15" on the mirror and then laughed.
  16. Profile photo of FLB
    FLB Female 18-29
    1229 posts
    February 2, 2007 at 5:45 am
    that was funny and very acurate. Although, I do think only `girly girls` wash their hair with all that herbal crap, I dont.
  17. Profile photo of animefreak88
    animefreak88 Female 13-17
    319 posts
    February 2, 2007 at 5:49 am
    lol the woman one was pretty accurate...
  18. Profile photo of AK-047
    AK-047 Male 13-17
    270 posts
    February 2, 2007 at 6:02 am
    YIELD TO ME knows how to shower, thats for sure. Who wouldn`t enjoy the feeling of being clean and taking something of a liquid sauna at the same time?
  19. Profile photo of phoenix6
    phoenix6 Female 18-29
    407 posts
    February 2, 2007 at 6:11 am
    I don`t use too many things...just the shampoo, then another shampoo, then the hot oil conditioner, then soap. Yup, that`s it. Oh then I come out and put this Crystal gel in it, then straighten it with mousse...but that isn`t really much. Ok yeah vid was pretty accurate I guess.
  20. Profile photo of stereotypic
    stereotypic Male 18-29
    356 posts
    February 2, 2007 at 6:17 am
    "Dry with a towel the size of a small country"...

    LMAO

  21. Profile photo of sunwavewind
    sunwavewind Female 18-29
    690 posts
    February 2, 2007 at 6:41 am
    So I guess guys try to have fun when they take a shower where women use the shower for what its actually for, to get clean.
    The woman one was accurate for me.
  22. Profile photo of speedsta
    speedsta Male 18-29
    609 posts
    February 2, 2007 at 6:56 am
    bwahah it`s funny cause it`s true lol.. blow nose in hand.. yep.. fart to see how loud it sounds yep.. miss bath mat.. yep.. clothes in a mess. yep hahaha classic.. this was done from an old list i saw ages ago on the net they just made a video out of it.. supprized someone hasn`t said this already
  23. Profile photo of JAK-STEEL
    JAK-STEEL Male 13-17
    1364 posts
    February 2, 2007 at 7:10 am
    hahahaha shake wiener
  24. Profile photo of rawr_noozle
    rawr_noozle Female 18-29
    211 posts
    February 2, 2007 at 8:57 am
    Pretty accurate for me. I do use Paul Mitchell`s Tea Tree Oil shampoo and conditioner though. Because it`s reallllly good for my hair. And it`s so freakin long that I have to use something good or it looks horrible. Also, I use apricot scrub on my face. :( Although not for 10 minutes.
  25. Profile photo of Delfette
    Delfette Female 18-29
    173 posts
    February 2, 2007 at 9:09 am
    Not a single one of the boyfriends I have lived with has ever showered like that.

    But... Do girls shower like that?
    I`m just happy using Lava soap and some cheap shampoo.

  26. Profile photo of Sabre200000
    Sabre200000 Male 18-29
    1039 posts
    February 2, 2007 at 9:18 am
    The woman one is somewhat accurate on my wife. Not completely though. The guy one is way off for me, lol. Who in the world washes their crack with the actual bar of soap?! That`s just messed up.
  27. Profile photo of YevraHNairB
    YevraHNairB Male 18-29
    579 posts
    February 2, 2007 at 9:35 am
    Peeing in the shower is gross.
  28. Profile photo of etoare
    etoare Male 18-29
    2 posts
    February 2, 2007 at 9:48 am
    Does anyone know the songs used in this video? :D I swear I heard them already, just cannot remember the titles/artists :)
  29. Profile photo of ajr2006
    ajr2006 Male 18-29
    943 posts
    February 2, 2007 at 9:49 am
    very, very accurate
  30. Profile photo of vachement
    vachement Male 18-29
    129 posts
    February 2, 2007 at 10:22 am
    That was offensive.
  31. Profile photo of etoare
    etoare Male 18-29
    2 posts
    February 2, 2007 at 10:53 am
    I got the second one: Four Tet - As Seriuos As Your Life; now i gotta find the first one :P Doeas any1 know it?
  32. Profile photo of Elbowfrenzy
    Elbowfrenzy Male 13-17
    14 posts
    February 2, 2007 at 11:05 am
    Devi3000, I`ve read some of your comments from here and other videos and stuff, and I can`t help but picture you as some fat macho woman lesbian feminist that hates men. Eww. I`m scared.

    PS: Admires size of the penis, shower mohawk, washing privates 90% of the time, draw penis, avoid shower mat are all true and funny, but I just don`t get the bar of soap up butt and pee in the shower. That`s just gross.

  33. Profile photo of Lorynne
    Lorynne Female 13-17
    61 posts
    February 2, 2007 at 11:11 am
    I thought the woman one was innaccurate.

    Remove clothes, leave them on the floor. Admire womanly physique (that one was accurate. Turn on shower, wash hair once (I use the tea tree stuff as well, it smells AWESOME), condition, do whatever other washing that needs to be done, then turn the shower off and shiver in a towel for ten minutes.

    Showering should be uncomplicated!

    Also, now I`m inclined to try a shampoo mohawk.

  34. Profile photo of Riddell
    Riddell Male 13-17
    239 posts
    February 2, 2007 at 11:48 am
    I`ve heard about swimming pools,the sea and even a dark alley ways but I never heard about anyone peeing in the shower before.lol.
  35. Profile photo of marisaface
    marisaface Female 13-17
    29 posts
    February 2, 2007 at 11:48 am
    they got this out of the autobiography of gene simmons.
  36. Profile photo of h0ax_d3m0n
    h0ax_d3m0n Male 18-29
    2513 posts
    February 2, 2007 at 12:07 pm
    Makes the woo-woo sound
    shakes pen15


    ^^^^

    do you not know penis is not a dirty word.

  37. Profile photo of Randyhart
    Randyhart Male 13-17
    57 posts
    February 2, 2007 at 12:49 pm
    I once actually showered like a woman for a laugh and I regretted it immediatly since my leg hair grew back after an age and in sports people kept laughing at Me
  38. Profile photo of SubElixer
    SubElixer Female 18-29
    289 posts
    February 2, 2007 at 12:52 pm
    Thats some funny poo. My ex used to do the penis waving thing at me. Chucked a bottle at him for it...it gets old fast.
  39. Profile photo of schmexie
    schmexie Female 13-17
    351 posts
    February 2, 2007 at 12:58 pm
    ha, i don`t know about the man one, but the woman one is right on.
  40. Profile photo of gingernut333
    gingernut333 Female 18-29
    1071 posts
    February 2, 2007 at 1:34 pm
    Lmao @ Lorynne `shiver in a towel for ten minutes`

    That`s exactly what I do after a shower :P

  41. Profile photo of KikiPeepers
    KikiPeepers Female 30-39
    2247 posts
    February 2, 2007 at 1:36 pm
    I`ve heard that joke so many times, it`s funny to see someone make a video of it!
  42. Profile photo of SPrinkZ
    SPrinkZ Male 18-29
    2284 posts
    February 2, 2007 at 1:40 pm
    I swear, 90% of the stuff this site gets it`s from www.compfused.com
  43. Profile photo of demontoast
    demontoast Female 18-29
    22 posts
    February 2, 2007 at 1:42 pm
    I don`t shower like her...showers are totally functional, I jump in, use some soap, use shampoo/conditioner, rinse, dry off, it takes like five minutes. Seriously.
  44. Profile photo of r-chill
    r-chill Female 13-17
    560 posts
    February 2, 2007 at 1:46 pm
    do other girls acually shower like that who has that much time?the man one was right one for my brother
  45. Profile photo of freddyferret
    freddyferret Male 40-49
    11741 posts
    February 2, 2007 at 1:55 pm
    ha ha?
  46. Profile photo of VictoryRider
    VictoryRider Male 40-49
    1461 posts
    February 2, 2007 at 2:07 pm
    Meh.
  47. Profile photo of SpaceFluff
    SpaceFluff Female 18-29
    27 posts
    February 2, 2007 at 2:11 pm
    I`m more like a guy in he shower regard... with obviously some things left out.
  48. Profile photo of PeterLazarou
    PeterLazarou Male 40-49
    24 posts
    February 2, 2007 at 2:29 pm
    I so shower like a man, blowing your nose into your hands and peeing in the shower I always do. And I don`t take forever, 10 minutes at best i`m in and out.
  49. Profile photo of xRevengex
    xRevengex Female 18-29
    419 posts
    February 2, 2007 at 2:45 pm
    Haha I do them things, I repeatedly wash my hair then condition it. When I get out I usually miss the bath mat and get water footprints all over the bathroom lol.
  50. Profile photo of Galileo53
    Galileo53 Male 13-17
    731 posts
    February 2, 2007 at 3:01 pm
    hahaha, this whas so funny
    i loled!
    hey! i always make a shower mohawk!
    no seriously!
  51. Profile photo of STARTSOMETIN
    STARTSOMETIN Male 18-29
    561 posts
    February 2, 2007 at 3:14 pm
    I Pi$$ in the shower oh and dont use a towel to dry off at all I just cup my wiener in my hand and run for my room
  52. Profile photo of STARTSOMETIN
    STARTSOMETIN Male 18-29
    561 posts
    February 2, 2007 at 3:15 pm
    weiner and balls^^^
  53. Profile photo of pinker
    pinker Female 18-29
    427 posts
    February 2, 2007 at 3:19 pm
    lets see.

    Peel myself otu of bed. Undress, leave clothes in a pile to pick up 1 or 2 weeks later. Look at myself in a mirror and think of how hot I have gotten, true or not. Get in the shower standing out of the stream of water till it is the right temp. lay down in the tub (since I have one of those combo bath+shower thigns) 15mins later I notice the water is getting cold so I wash my hair with shampoo that has a longer chemical list than most cleaning detergants. Put Special mosturizing conditioner in my damaged hair and let it sit while I lather my body with a body wash/lotion combo. Let the water rinse my hair and body. Step out of the shower, try to avoid the bare floor but don`t go out of my way to do so. Towel in my hair, dry myself off with another, leave that towel on floor, put on pink bathrobe and travel to my bedroom to change.

  54. Profile photo of CmdrBittles
    CmdrBittles Female 18-29
    1172 posts
    February 2, 2007 at 3:28 pm
    I hate the fact that men do not use bathmats. >:| Grrrr.
  55. Profile photo of nicole_xo
    nicole_xo Female 13-17
    2552 posts
    February 2, 2007 at 3:35 pm
    I do what the woman does except I don`t wash the shower and I don`t wash my hair twice in one shower.
  56. Profile photo of -NeonCarrot-
    -NeonCarrot- Male 13-17
    1496 posts
    February 2, 2007 at 3:36 pm
    Really? I pee first...
  57. Profile photo of DJTux
    DJTux Male 13-17
    16 posts
    February 2, 2007 at 3:39 pm
    I sometimes shower like the guy in the video. 8-)
  58. Profile photo of hannah_h
    hannah_h Female 13-17
    155 posts
    February 2, 2007 at 3:46 pm
    This makes all girls sound like high-mantinence bitches. I use hotel soap, whatever kind of conditioner, and dandruff shampoo for my hair. I don`t even own any face wash.
    I shower more like a man, but minus the pissing and blowing nose and spending most of the time washing... stuff.
  59. Profile photo of hannah_h
    hannah_h Female 13-17
    155 posts
    February 2, 2007 at 3:48 pm
    On 2/2/2007 4:27:23 AM Shipduck wrote: Uh-oh, sounds like tourettes has a bit of a problem with his sexuality...
    Seriously.
  60. Profile photo of gorgokid333
    gorgokid333 Male 13-17
    227 posts
    February 2, 2007 at 3:51 pm
    almost exactly how it goes!
  61. Profile photo of poematik13
    poematik13 Male 13-17
    21 posts
    February 2, 2007 at 3:59 pm
    the guy one was accurate. except i dont shake my member or make mohawks. but i do pee in the shower..lol. and yes i do spend miniutes by the mirror admiring my "erotic physique" (borat). lol
  62. Profile photo of xx75vulcan
    xx75vulcan Male 18-29
    25 posts
    February 2, 2007 at 4:06 pm
    So True!
  63. Profile photo of turkeyman
    turkeyman Male 13-17
    379 posts
    February 2, 2007 at 4:07 pm
    i only whatched the first half.
  64. Profile photo of sanrio908
    sanrio908 Female 13-17
    29 posts
    February 2, 2007 at 4:07 pm
    lol you just knew showering like a guy was gonna be worse
  65. Profile photo of omggilyy
    omggilyy Female 13-17
    576 posts
    February 2, 2007 at 4:10 pm
    haha, true in SOME ways
  66. Profile photo of omggilyy
    omggilyy Female 13-17
    576 posts
    February 2, 2007 at 4:12 pm
    lol strange isnt it though, how before we shower we look in the mirror at our naked physique,

    mwuahahaha.

    ha.

  67. Profile photo of hagane
    hagane Male 30-39
    967 posts
    February 2, 2007 at 4:12 pm
    Quote by Elbowfrenzy:

    "Devi3000, I`ve read some of your comments from here and other videos and stuff, and I can`t help but picture you as some fat macho woman lesbian feminist that hates men. Eww. I`m scared."

    HAHAHA, LMFAO!

    Those videos describe more than 90% of the women I`ve known. I can agree with everything on the men`s part, except washing your crack with the bar of soap.

  68. Profile photo of majwhite
    majwhite Male 18-29
    250 posts
    February 2, 2007 at 4:18 pm
    True true true
  69. Profile photo of tbid2
    tbid2 Male 18-29
    49 posts
    February 2, 2007 at 4:35 pm
    Nope, my wife showers like the guy. First undresses (doesn`t put on bath robe) walks through the room naked, stops to shake her jiggly bits at me and heads for the shower. Stands under scalding hot water for about 1 hour then begins to wash with bar soap and cheap shampoo/conditioner. Finishes 5 minutes later, drys off and comes to sit in the living room naked until bedtime.
  70. Profile photo of buryxmealive
    buryxmealive Female 18-29
    34 posts
    February 2, 2007 at 4:58 pm
    It was so accurate that I even have the apricot face wash. Seeing that made me laugh haha. xD
  71. Profile photo of masterigloo
    masterigloo Male 18-29
    14 posts
    February 2, 2007 at 4:59 pm
    i would say the man one would be more like sneaking into the woman`s one... for me.

    plus i use apricot scrub... it`s not woman-only it gets rid of the acne on my chest and back... plus peeing in the shower is gross... and finding it funny past the age of 6 to draw penises in the condensation on the mirror is sad.

  72. Profile photo of imstaringatu
    imstaringatu Female 18-29
    58 posts
    February 2, 2007 at 5:02 pm
    Hmm, I wash my face last (to get shampoo residue off)and I also shave my arms, but other than that...
    sounds about right
  73. Profile photo of Goldfishgal
    Goldfishgal Female 18-29
    426 posts
    February 2, 2007 at 5:06 pm
    haha, tbid2!!

    -throw clothes on floor away from the tub because water sprays out of there later
    -Spend 15 minutes looking at naked self in mirror
    -hop in shower and turn it all the way to hot
    -wash hair with cheap dollar store crap a few times
    -condition with expensive Victoria Secret conditioner
    -use suds from shampoo and conditioner to help in the washing of other body parts
    -hop out of the shower really fast because you forgot to grab your new razor and shaving cream
    -hop back in
    -shave shavable area you..shave?
    -pout because the shower is going cold and make a mental note to call that plumber dude to give you a new water heater
    -hop out again and turn the radio up, blasting some random song you can`t help but dance to
    -hop back in and rinse off in the cold water while singing at the top of your lungs
    -turn off shower
    -grab towel and dry off in the shower because you have no mat.
    -wrap up hair
    -cover in towel
    -grab clothes off the fl

  74. Profile photo of imstaringatu
    imstaringatu Female 18-29
    58 posts
    February 2, 2007 at 5:06 pm
    OH, but I don`t clean the bathroom afterwards either... That`s just crazy.
  75. Profile photo of Goldfishgal
    Goldfishgal Female 18-29
    426 posts
    February 2, 2007 at 5:08 pm
    ...........floor
    -run to room hoping no one sees you
    -get in room and remember to next time turn your fan off
    -freeze your a ss off while getting dressed
  76. Profile photo of 12gaugelove
    12gaugelove Female 13-17
    1025 posts
    February 2, 2007 at 5:17 pm
    the woo-woo sound

    haha i love this. so true. and that guy was HOTTT

  77. Profile photo of wales4eva
    wales4eva Male 13-17
    572 posts
    February 2, 2007 at 5:23 pm
    well i do all of that woo woo

    and btw i have to say this NATTY IS HOMOSEXUAL

  78. Profile photo of valgal
    valgal Female 30-39
    666 posts
    February 2, 2007 at 5:51 pm
    A little nasty with the man
  79. Profile photo of primetime101
    primetime101 Male 13-17
    143 posts
    February 2, 2007 at 5:53 pm
    so true so true
  80. Profile photo of M3ntal1313
    M3ntal1313 Male 18-29
    448 posts
    February 2, 2007 at 6:02 pm
    Woo woo
  81. Profile photo of Bekll
    Bekll Female 18-29
    1984 posts
    February 2, 2007 at 6:09 pm
    Sheesh... I`m more like a man.
    I live in college w/ no roomate so I:
    Throw clothes on floor; wash face; wash hair (normally - I don`t RE-wash); don`t shave (I rarely do); use a body wash (no soap); quickly dry off, put on w/e clothes I can find (may re-wear socks from b4); then I`m good to go.
    Oh yeah... and like guys... I do sneeze in my hand and have it be washed off by the water. :-p
  82. Profile photo of catlikegrace
    catlikegrace Female 18-29
    486 posts
    February 2, 2007 at 6:15 pm
    Wow...this might be true for some people, who knows, but not me!

    Are there any girls who shower like that? Ack! I don`t even own a bathrobe. I undress in the bathroom, get into the shower, spend like 15 minutes in there tops...I don`t have special soaps or shampoos, I mean, who cares? And I don`t dry off the bathroom afterwards! However, I`ve broken the habit of drawing smiley faces on the fogged up mirror, now that I have to clean the mirror myself...

    I have no idea how guys shower. I know some who seem to think showering twice a week (if that) for a minute or two is enough, and I know some who spend like an hour in the shower. Haven`t got a clue -how- they do the actual showering, and I don`t really want to know.

  83. Profile photo of zomgimonfire
    zomgimonfire Female 18-29
    582 posts
    February 2, 2007 at 6:21 pm
    blargh

    i shower like a man in the sense that i throw my clothes on the floor, and i use normal products (shampoo, conditioner, soap, facial wash). if i had shorter hair, i would made shampoo mowhawks XD

    i loved how accurate some of that was though

    oh, and i draw on the mirrors too :P

  84. Profile photo of shizzaster
    shizzaster Male 13-17
    1866 posts
    February 2, 2007 at 6:36 pm
    i thought this would be another stupid sexist link showing guys as cavemen...
    but..
    holy crap.
    i do every single one of these things, and only just realized it now.
    maybe we ARE all cavemen. :S
  85. Profile photo of Overmann
    Overmann Male 18-29
    2600 posts
    February 2, 2007 at 6:41 pm
    No, shizzaster, not all.
  86. Profile photo of cfaw2112
    cfaw2112 Male 13-17
    1 post
    February 2, 2007 at 6:42 pm
    great lol

    http://www.myspace.com/tonygee21

    put your location on my map!!

  87. Profile photo of linkcma
    linkcma Male 18-29
    302 posts
    February 2, 2007 at 6:54 pm
    Am I the only one that uses herbal essence shampoo and not be gay?
  88. Profile photo of liniarc
    liniarc Male 18-29
    238 posts
    February 2, 2007 at 7:09 pm
    WOW That Is so true... I bet they had a poll and asked how do you shower cuz thats how I shower
  89. Profile photo of sinsane
    sinsane Female 18-29
    84 posts
    February 2, 2007 at 7:14 pm
    I guess I shower like a man ... except I shave.
  90. Profile photo of EvilSock737
    EvilSock737 Female 13-17
    442 posts
    February 2, 2007 at 7:21 pm
    I like to put shaving cream on the wall and make pictures!! WOOOOO!!!!!
  91. Profile photo of fusion42x
    fusion42x Female 18-29
    157 posts
    February 2, 2007 at 7:26 pm
    Ha, this is all so true!
  92. Profile photo of mushslipvayn
    mushslipvayn Male 13-17
    146 posts
    February 2, 2007 at 7:42 pm
    Wow...I though I was the only dude that did a shampoo mohawk! Yaya Im not alone!!!...and wow... the "How To Shower Like A Man" One is EXACTLY what I do!!!
  93. Profile photo of HarryBalszak
    HarryBalszak Male 40-49
    1590 posts
    February 2, 2007 at 8:33 pm
    B.S. Since when do women take showers? ;-)

    Harry "Woo-woo!" Balszak

  94. Profile photo of fractiousrmj
    fractiousrmj Male 13-17
    46 posts
    February 2, 2007 at 8:44 pm
    That "how to shower like a man" is scarily acurate! Most dudes do that. (he he he, shampoo mohawks, that is fun!)
  95. Profile photo of fractiousrmj
    fractiousrmj Male 13-17
    46 posts
    February 2, 2007 at 8:45 pm
    I agree with Harry on the B.S. part
  96. Profile photo of RadRockette
    RadRockette Female 13-17
    655 posts
    February 2, 2007 at 8:50 pm
    Girls don`t shower like that
    just to ley ypu know.
    Only freaks do that
    x_x
  97. Profile photo of 42467
    42467 Male 18-29
    743 posts
    February 2, 2007 at 9:28 pm
    all was true about the man cept the peeing,mowhawk,and woo-woo thing.
  98. Profile photo of kakophony
    kakophony Male 18-29
    122 posts
    February 2, 2007 at 9:31 pm
    The shower like a dude part is pretty accurate, except the urinate in the shower part comes first, and since i keep my head shaved, I can`t do the mowhawk.
  99. Profile photo of GrnFantasic
    GrnFantasic Male 13-17
    602 posts
    February 2, 2007 at 9:49 pm
    I do the mohawk when I have enough hair. When I don`t I put my hair James Bond Style. Rather accurate.
  100. Profile photo of CanoeReeves
    CanoeReeves Female 13-17
    59 posts
    February 2, 2007 at 9:54 pm
    I think I`m a mix between the man and the woman, though some of the things the man in the video did I stopped along time ago, but I don`t think most women clean the shower right after they use it. Though I give it a quick wipe down... I don`t know what other people have being doing in it. :-P
  101. Profile photo of gimysumlovin
    gimysumlovin Female 13-17
    173 posts
    February 2, 2007 at 9:56 pm
    LOL

    the stare in mirror for ages at womanly physic part is spot on.
    but I don`t really shower like that.

    and wtf is with the cleaning afterwards?
    WHAT KIND OF FREAKS DO THAT?

  102. Profile photo of zomgimonfire
    zomgimonfire Female 18-29
    582 posts
    February 2, 2007 at 10:08 pm
    i just asked my 10 year old brother about the shampoo mowhawk

    spot on, my friends, spot on

  103. Profile photo of Bored_Turkey
    Bored_Turkey Female 13-17
    171 posts
    February 2, 2007 at 10:22 pm
    My dad is convinced I have some sort of problem keeping water off the ground. There`s always a lot of water on the ground after I shower or when I wash my face in the evening over the sink.

    Maybe I do.

  104. Profile photo of kenny_f
    kenny_f Male 13-17
    1825 posts
    February 2, 2007 at 10:24 pm
    lol what was the point of that, even though it was totally true
  105. Profile photo of Lazorfish
    Lazorfish Male 13-17
    738 posts
    February 2, 2007 at 10:41 pm
    Woo-Woo indeed.
  106. Profile photo of Oggleboppite
    Oggleboppite Male 18-29
    180 posts
    February 2, 2007 at 10:46 pm
    Woo-woo!
  107. Profile photo of Pilanus
    Pilanus Male 18-29
    675 posts
    February 2, 2007 at 10:47 pm
    Quite accurate, for me at least...

    -Get up with 40 min before i have to leave
    -go to bathroom
    -pee in toilet(maybe later in shower if this step is missed)
    -turn turn water the the 1 fraction of the dial between freezing and scalding
    -go back to bedroom, gather random wardobe
    -set clothes on toilet placing towel on top to preserve dryness
    -get in shower
    turn around several times warming half of body then the other
    -grab random bottle of hair cleaner
    -step out of water, lather hair
    -step back in and rinse
    -grab second random bottle, repeat previous 2 steps
    -take tiny bar of soap and wash most of body (not inside rectum)
    -stand around in water for 5 min
    -realise i am falling asleep
    -force myself awake and brush teeth
    -turn water to scalding, and turn to freezing over next 2 minutes
    -turn off and get out
    -dry off body from top to bottom
    -put on damp clothes
    -quickly clean face
    -go back to bedroom, and lay back in bed
    -wake

  108. Profile photo of Lorah
    Lorah Female 18-29
    1784 posts
    February 2, 2007 at 10:51 pm
    I love to fill the tub with hot water and put on the shower on with warm water and lay there its gets all steamy, and I can chill and do my legs while I am layin there. Its great
  109. Profile photo of stumped4ever
    stumped4ever Male 13-17
    577 posts
    February 2, 2007 at 10:58 pm
    Man... how did they know i did a shampoo moehawk?
  110. Profile photo of MechBFP
    MechBFP Male 18-29
    813 posts
    February 2, 2007 at 11:16 pm
    HAHAHHA, so much of the man shower is SO TRUE. :D
  111. Profile photo of BakaNeko728
    BakaNeko728 Female 18-29
    665 posts
    February 3, 2007 at 1:20 am
    hahah that`s awesome.
  112. Profile photo of shizzaster
    shizzaster Male 13-17
    1866 posts
    February 3, 2007 at 2:01 am
    lol Overmann,
    maybe it`s just me then.
    :D:D
    yeh it probably is.
  113. Profile photo of Link1919
    Link1919 Male 13-17
    236 posts
    February 3, 2007 at 2:05 am
    Its so..........true
  114. Profile photo of JaLacaob
    JaLacaob Male 18-29
    1647 posts
    February 3, 2007 at 4:56 am

    I do know at least two women who pee in the shower, and.. the rest.. *sigh*

    And why would you clean the shower `after` you use it? Rinse, sure, but if you`re going to clean it, clean it BEFORE you use it.

    Because, y`know.. people piss in there!!

  115. Profile photo of Megan3445
    Megan3445 Female 13-17
    193 posts
    February 3, 2007 at 5:00 am
    thats exactly true only a few difference, like the butt hair, but i watched it with my `manly` boyfriend
  116. Profile photo of LaChica
    LaChica Female 18-29
    1596 posts
    February 3, 2007 at 1:35 pm
    -.- I do half of that, but not the cloth thing.
  117. Profile photo of thewabbit
    thewabbit Male 13-17
    366 posts
    February 3, 2007 at 4:13 pm
    lol, that was spot on. my favourites were the soap, farting and mohawk ones though. but i gotta say, some girls pee in the shower too, most just deny it.
  118. Profile photo of
    v_wilkes85
    246 posts
    February 3, 2007 at 4:56 pm
    OK, this is pretty accurate, but what I do is:
    - Stick clothes in the laundry basket
    - walk to the bathroom in towel
    - turn on shower
    - piss
    - shampoo hair
    - soap up body, rince
    - jerk off
    - get out, dry self off in bathtub, so I don`t get water on the floor, because if i do, the water flows down the heat register, into the basement, and sometimes into the furnace
    - comb hair, brush teeth, shave
    - go to room, get dressed, comb hair again
    - total time: 10-15 min.
  119. Profile photo of Yumiii
    Yumiii Female 13-17
    1382 posts
    February 3, 2007 at 7:48 pm
    I shower more like a guy, stuff left out of corse, but anyway, I love doing the blow nose thingy!
  120. Profile photo of dementor440
    dementor440 Male 13-17
    62 posts
    February 3, 2007 at 8:33 pm
    The only good part was think about doing more sit-ups ect. i really dont like this, but next up is how to breath!!!
  121. Profile photo of Steph321
    Steph321 Female 13-17
    2 posts
    February 3, 2007 at 9:14 pm
    Haha i use the same shampoo as the guy...gotta love Costco. But appaerntly I`m half and half cause I do both...just not the mowhawk...i do the hair that those colourful trolls have...but i guess thats just me.
  122. Profile photo of P-Chanmisao
    P-Chanmisao Female 18-29
    228 posts
    February 3, 2007 at 9:44 pm
    Yah, it`s true. I can`t even think of how many bottles, etc. my roomate and I have in the shower right now. >>
  123. Profile photo of Lovely_Libra
    Lovely_Libra Female 13-17
    6 posts
    February 3, 2007 at 11:24 pm
    That thing is scary. I do eveything they said. Even the mat thing!
  124. Profile photo of snapplemouse
    snapplemouse Female 13-17
    160 posts
    February 3, 2007 at 11:40 pm
    I like to put shaving cream on the wall and make pictures!! WOOOOO!!!!!
    ---
    I am not alone! And plus I like to brush my teeth in the shower. :-D
  125. Profile photo of PlatinumKate
    PlatinumKate Female 18-29
    301 posts
    February 4, 2007 at 4:25 am
    oh my god its true
  126. Profile photo of T3h-Wraith
    T3h-Wraith Male 13-17
    645 posts
    February 4, 2007 at 5:38 am
    I`ve pictured the exact same person,ElbowFrenzy.
  127. Profile photo of RinjiHalfElf
    RinjiHalfElf Female 18-29
    335 posts
    February 4, 2007 at 1:19 pm
    Wow.. I blow snot in the shower too.
    Then again I had bad sinus/allergy problems for 10 years. Why waste the time to blow it on a tissue?

    I dry off IN the shower. Nothing pisses me off more than going in the bathroom and getting wet socks.

  128. Profile photo of Oceana
    Oceana Female 18-29
    27 posts
    February 4, 2007 at 3:56 pm
    The woman`s one was so accurate, it freaked me out.
  129. Profile photo of ellabridgie
    ellabridgie Female 18-29
    3 posts
    February 4, 2007 at 6:21 pm
    no way.. was written by a bloke.. us girls all know..u shampoo.. condition.. then shave etc.. then rinse the conditioner.. nice vid though.. urgh u dont really blow ur nose in ur hands do u?
  130. Profile photo of ten_10
    ten_10 Female 18-29
    607 posts
    February 4, 2007 at 6:57 pm
    ...I shower like a man, it seems...
  131. Profile photo of Chibi_Ichigo
    Chibi_Ichigo Female 18-29
    986 posts
    February 4, 2007 at 7:52 pm
    lol I don`t shower like that XDD I use the same shampoo that guy uses XDD I only spend like 10 minutes in the shower unless I am washing my hair then it is 20... Woot for generic soap and shampoo!
  132. Profile photo of nicholelibra
    nicholelibra Female 18-29
    663 posts
    February 4, 2007 at 7:59 pm
    That was pretty accurate, even down to the apricot scrub. I have sensitive skin that gets dries out and flakes off. Not very appealing. I often spray down the shower because I also use olive oil. The olive oil is also why I use the bath mat. My ass is still feeling the effect of a hard, cold ceramic floor.
  133. Profile photo of Mbirdgurl
    Mbirdgurl Female 13-17
    920 posts
    February 4, 2007 at 8:26 pm
    lol tru tru
  134. Profile photo of NumbuhZero
    NumbuhZero Female 18-29
    878 posts
    February 4, 2007 at 9:13 pm
    I liked when he kicked the bathmat out of the way
  135. Profile photo of JHSpring26
    JHSpring26 Male 18-29
    492 posts
    February 5, 2007 at 1:18 am
    the man part didn`t even look remotly familiar. Then again, i live alone. I DO have a bath mat, and use it. I have never once done the shower mowhawk, or took a piss in the shower. Never drew anything on the mirror. I`m such a multi tasker in the shower. I`ve even gone so far as to have a cup of coffee in there with me! lol. Brush the teeth, shave my face, wash my hair with the most inexpensive shampoo i can find. in and out bing bang boom. I do spray the shower down with this tile grout cleaner stuff right after the shower. And I insist on those huge towles.
  136. Profile photo of AKappy
    AKappy Male 18-29
    2616 posts
    February 5, 2007 at 2:34 pm
    its so funny because its so true
  137. Profile photo of guanatos
    guanatos Male 18-29
    132 posts
    February 6, 2007 at 12:48 am
    what about singing? i usually sing.
    and do most of those things.
  138. Profile photo of fitzinator
    fitzinator Male 13-17
    58 posts
    February 8, 2007 at 9:02 pm
    funny
  139. Profile photo of pandapo0h
    pandapo0h Female 18-29
    242 posts
    February 8, 2007 at 11:03 pm
    that was surprisingly funny.
  140. Profile photo of milkybunny
    milkybunny Female 13-17
    60 posts
    February 18, 2007 at 10:26 am
    coarse Butt hairs on the soap?
  141. Profile photo of newgurl50112
    newgurl50112 Female 13-17
    81 posts
    February 23, 2007 at 9:53 am
    ha ha... a towel the size of a small country... I love big towels!

    And I could relate to most of what the women`s shower was. I also own apricot scrub, although I don`t use it for nearly 10 minutes!

  142. Profile photo of cookie11111
    cookie11111 Male 13-17
    184 posts
    March 21, 2007 at 12:27 am
    HAHA So true, so true
  143. Profile photo of becca123
    becca123 Female 13-17
    23 posts
    March 21, 2007 at 1:15 am
    I shower like a man. :-(
  144. Profile photo of Lisahbunny
    Lisahbunny Female 13-17
    15 posts
    June 2, 2007 at 1:28 am
    exxageratted.
  145. Profile photo of manditaaknfv
    manditaaknfv Female 18-29
    288 posts
    September 7, 2007 at 11:18 am
    my boyfriend doenst EVER drys his back...lol it annoys me when i go hug him after he comes out of the shower....
  146. Profile photo of kribbe
    kribbe Male 18-29
    2006 posts
    December 27, 2007 at 1:49 am
    i usually just take a bath, but not so very often... i guess i can finally shower like a true man! shower mohawk RULEZZZ!!!!
  147. Profile photo of Hanninha
    Hanninha Female 18-29
    95 posts
    December 27, 2007 at 4:50 am
    OMG!!!! I shower LIKE A MEN!!!!
  148. Profile photo of Anichan24
    Anichan24 Female 18-29
    115 posts
    December 27, 2007 at 4:46 pm
    poo, I do half the things a man does. xDD

    Shampoo mohawks rock so hard.

Leave a Reply