USB Pole Dancer

Submitted by: buddy 10 years ago Funny

Probably not a great idea to put this on your desk at work.
There are 68 comments:
Female 1,228
sweet. maybe she could a little more, and they cud make a guy do a pole dancing thang.
that wud be cool.
0
Reply
Female 6
Yeah... Seriously... That thing sucks. For a pole dancer, I thought it`d at least DANCE.
0
Reply
Female 30
She had some crazy hair.
0
Reply
Male 693
Interesting. but so totally perverted. Like as if people always need things pole dancing close to them. lol
0
Reply
Female 1,397
pfft is that all it does? Cheap.
0
Reply
Female 205
wayyyy tooooooo long
0
Reply
Male 2,576
What a waste of money.
0
Reply
Male 317
great muzik though! :D
0
Reply
Male 317
ok a waste of plastic on crap...
0
Reply
Male 1,386
lol, who makes all this crap?
0
Reply
Male 4,246
Then the camera goes down, and it looks as if it`s on stage. It still looked crappy, and the huge helmet of hair bothered me. I`d rather pay $6 for watered-down drinks and see the real deal.
0
Reply
Male 810
the killers
yeah!
0
Reply
Male 1,866
Imgo, only Canadians are allowed to use that word!
you`re in violation of the law!
i`m afraid i`ll have to arrest you now...
0
Reply
Female 501
is that it?, i was expecting something heaps better than that, at least the arms fling around abit or something.
0
Reply
Female 280
haha...erm..
0
Reply
Male 1,263
eh?
0
Reply
Male 95
go for some real music like the beatles or led zep or hendrix or floyd cmon not the f*cking killers
0
Reply
Male 95
the killers suck soooo much!!!
0
Reply
Female 2,084
haha. it even has lights.
0
Reply
Male 1,521
Stupid!
0
Reply
Female 797
meh
0
Reply
Female 44
haha wtf
0
Reply
Female 34
ken would tap dat! haha no but seriously that was pretty lame...
0
Reply
Female 920
Why... buy that? It ruined that song... Funnier if it had been some funny seductive song...
0
Reply
Male 4,393
...ok .... :(
0
Reply
Male 305
and Buddy thought it would be heralded as cool. How sad.
0
Reply
Male 1,866
.....
(my comment is warranted because some of my other comments are super long, i have a right to post padding)
0
Reply
Female 2,552
::cough::WEIRDO::cough::
0
Reply
Female 70

what a crappy song...by an even crappier band.
0
Reply
Male 608
Fear the pole FEAR IT!
0
Reply
Female 879
Ok, so if I was a dude (or a lesbian) I would never hand a woman that danced like that any money, not even a quarter...she doesnt even wiggle or shake or anything...
0
Reply
Male 99
i think its kinda cool, i want one ><
0
Reply
Female 218
Lamest video ever.
0
Reply
Female 670
... that was kinda gross...
C`mon, get a real pole dancer.
0
Reply
Female 1,065
Classy.
0
Reply
Female 222
I guess this is for the guys too lazy to go to a strip bar on their lunch break huh? Haha.
0
Reply
Male 572
im some how turned on. joke
0
Reply
Male 561
If it was cheap id buy 1
0
Reply
Male 78
I WANT ONE!
0
Reply
Male 226
yeah its probably not a very good ideia
0
Reply
Female 3,001
it was the same for ages

i could do better pole dancing :)

0
Reply
Male 64
It was funny for about 10 seconds. Then it just became really weird.
0
Reply
Male 988
Great song, stupid doll.
0
Reply
Female 1,944
wow...that could be alot better
0
Reply
Male 431
Doesn`t do much.
0
Reply
Male 170
Laaaaame my USB port pwns that one.
0
Reply
Male 731
that`s lame
one of the few useless gadgets i dotn want
0
Reply
Female 39
huh....y did he feel the need to video it 4 soo long...it just keeps doin the same thing..partially cos of the boring crappy song...maybe it woulda been better with a little system of a down perhaps?
0
Reply
Male 1,354
Utter crap.
0
Reply
Male 160
lame xD
0
Reply
Male 405
kinda lame, didn`t do much but killers kept me watchin
0
Reply
Male 732
Haha, lolakitty, you are DaBoom!
0
Reply
Male 216
"I WANT TO EAT YOUR SOUL >:-D"
0
Reply
Female 690
Why would someone spend money on that?
0
Reply
Female 1,001
What a totally useless waste of plastic..

But then aren`t all pole dancers the same

0
Reply
Male 61
Hmm id rather have the real deal...but that would do while the real deal is in the toilet...
0
Reply
Female 1,972
I bet GI Joe tips her reeeealy tiny dollar bills, then picks her up in his GI Joe Hummer for some debauchery behind Barbie`s back
0
Reply
Female 314
The dancer looks like holly from Girls Next Door
0
Reply
Male 1,647

Not the greatest, but I see the beginnings of future greatness! Sorta like how Tickle-Me-Elmo evolved from a giggling, rattling red thing, to a red thing that looks more like it`s having a seizure (and laughing), to it`s ultimate greatness of a possessed demon-toy of masochistic laughter. ^.^
0
Reply
Male 888
Um..
0
Reply
Male 1,496
Killers suck and so does that dancer.
0
Reply
Male 3,255
According to the two lights at the base, this toy seems to have rather decent beat detection, that being the case, its a pitty it only goes back and forth like that.
0
Reply
Male 1,217
ooookkk...
0
Reply
Male 157
That got so boring after like three seconds. :/
0
Reply
Male 140
lol thats weird....
0
Reply
Female 560
erm i want one but not really
0
Reply
Male 41
The Killers ftw.
0
Reply
Male 10,115
Link: USB Pole Dancer [Rate Link] - Probably not a great idea to put this on your desk at work.
0
Reply