Dumb College Quotes

Submitted by: buddy 10 years ago Funny
http://www.pointsincase.com/quotes.htm

Dumb things said by college students.
There are 41 comments:
Female 1,228
nice and random
0
Reply
Male 738
Mixing beer and video games is just brilliant. I want to do that now.
0
Reply
Male 4,246
I suddenly REALLY wish I had gone to university.
0
Reply
Female 1,652
Rachel: This kid is such a good actress, I watched her on a TV show once and she played a blind kid and I thought that she really was blind, kinda like the time a thought that Leonardo DiCaprio really was retarded when I saw him in...
Drie: What`s Eating Gilb--
Rachel: --Titanic.

LMAO. I was thinking whats eating gilbert grape too but then I scrolled down.

0
Reply
Male 732
This reminds me in something, one of my smarter ex-fellow students said, while he was tampering around with his calculator: "Hey, this pi-number is always the same!"
0
Reply
Female 32
"Rule number one: never trust a statistic. It`s pretty ironic that I`m saying this on the first day of class, but everything you`re about to learn is useless."
-Professor H, on the first day of Stats

I so wish I had this teacher.

0
Reply
Female 600
I am so glad I`m not that stupid. Really hoping that one of those quotes wasn`t from my friend. I have such a bad feeling it was because it sounds like him.
0
Reply
Male 306
lol...what I don`t get is, why do ppl study so drating hard to get to college. Then once they get there, they automatically become drunk idiots?? lol, its still funny tho, and these quotes make it better.
0
Reply
Male 160
some of them were funny
0
Reply
Female 3,001
hah
:)
funny stuff
0
Reply
Female 280
it`s like a college version of bash.org haha
0
Reply
Male 284
Hahahahaha! I`m still laughing from this stuff.
0
Reply
Female 15
Kevin: I`m gonna throw you the sleaziest bachelor party ever.
Darren: I`ll wind up with like 5 STDs. I`ll have super gonorrhea.
Kevin: It won`t just be the clap, it`ll be a standing ovation.

Hahahahaha, now that is genius.

0
Reply
Female 2,552
Rachel: This kid is such a good actress, I watched her on a TV show once and she played a blind kid and I thought that she really was blind, kinda like the time a thought that Leonardo DiCaprio really was retarded when I saw him in...
Drie: What`s Eating Gilb--
Rachel: --Titanic.


Carrie`s Mom: Do you see a lot of peeps in New York?
Carrie: ...The little marshmallow birds?
Carrie`s Mom: No! That`s what you call people on AOL.

LLLOOOLLL

0
Reply
Female 420
"i don`t have sex JUST to have sex."

"oh good"

"i do it to objectify women"

0
Reply
Female 681
Just like the title.. dumb!
0
Reply
Female 2,695
link doesnt work for me.
0
Reply
Male 170
Lmfao I miss my colege days.
0
Reply
Female 2,552
I "lol"ed a couple of times ...lol.
0
Reply
Male 1,425
haha, funny stuff. it amazes me what these college people said.....
0
Reply
Male 988
lolol @ Tracy!
0
Reply
Female 430
Wow, colleges use to educate, now you can go to college in the food court or on the computer without test scores....
0
Reply
Male 2,600
...Ugh. I`ll repeat: college students are some of the stupidest people I know, more so because they have a great reason *not* to be.
0
Reply
Female 263
Josh: Why do girls always wear hair ties on their wrists?
Jocelyn: So you can throw your hair back when you`re having a quickie.
-One of life`s little mysteries finally explained


lol, shuuuuuuuuuuuuuuuuush.... der not supposed 2 no dat.........

0
Reply
Male 572
"Drinking on the job is like having a hot cousin. You want to do it, but you know you`ll regret it the next morning."
-Bret, on bad ideas

ive had the same idea XD jk

0
Reply
Female 354
Wait, I forgot. When did swearing become funny? I must have missed the memo, because I don`t find 3/4 of these quotes funny at all.
0
Reply
Male 376
"Of course it was the anal sex, Tom! What do you think all the butter was for?!?"

From ODU, hell yeah i`m proud to go there...

0
Reply
Male 236
Good old college stupidideety
0
Reply
Male 213
these are good


Brittany: Eww that fog machine smells gross. They should make different scents.
Gale: Yeah, like "drunk."
Brittany: What would that smell like?
Kenny: Like stale beer, used condoms and vomit?
-On hazy propositions
University of Washington

Louie: Dude that girl just sucked me off in the restroom like half an hour ago.
LJ: drat dude she just gave me a good night kiss!
Louie: But she doesn`t even know you....
-Discussing party etiquette
University of Puerto Rico

0
Reply
Male 513
So this is our future? Sad....
0
Reply
Male 226
"I`VE GOT LEGS!! ...Wait, why have you all gone quiet?"
-Lee, after hearing that a girl at a party would "drat anything on legs"

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOl
0
Reply
Male 68
Come to think of it, I never heard anyone I went to college with say something even remotely intelligent....
0
Reply
Male 242
Whitney: It was like being at a concert. You know how it`s kind of chill before the band comes out and then they come out and the place drating erupts?
Jules: Yeah.
Whitney: My tits were the band.
-Body shots in Panama City Beach

LOL!!! that one really made me crack up :-P

0
Reply
Male 400
LOL i nvr knew dumb people went to college XD
0
Reply
Male 242
"If flies don`t have wings, are they called walks?"
-Ian, letting out a brain fart
University of Georgia

hey, I actually made that one up myself earlier :P

0
Reply
Male 130
Luke: So, are you mad that I`m 3000 miles away and you can`t get laid?
Kat: The hell I can`t, I had sex last night.
Luke: Wanna run that by me again?
Kat: ...poo.
-Christmas break in the military

You have to love that kind of stupidity. Reading the site makes me want to have a drink... wierd.

0
Reply
Female 145
"Are you from heaven, because I`ve got an erection!"
XDD That`s amazing.
0
Reply
Male 99
Why didn`t this work for me? Is God mocking me?
0
Reply
Male 1,263
ahh college...Thatz whear ya gets EDJU-MA-KA-SHUN-ARIED o` corse
0
Reply
Female 560
wow cant wait til i get to college and all the stupid things ill probably say
0
Reply
Male 10,115
Link: Dumb College Quotes [Rate Link] - Dumb things said by college students.
0
Reply