Shoe Tying Trick

Submitted by: buddy 10 years ago in Entertainment
/media/80036_shoetietrick.flv
Look ma, no hands!
There are 103 comments:
Male 61
that was neat!
0
Reply
Female 300
how incredibly pointless, he would have to redo them becuase it was not tight anyway.
0
Reply
Male 459
0
Reply
Female 1,572
must be one of those no tie laces
I had a pair when I was younger
0
Reply
Female 101
God, you guys are f__king lame. It`s a real magic trick. My uncle is a magician and I`ve seen it done before millions of times right in front of my face. Accept it, and stop resulting to "photoshop" you idiots who think that.
0
Reply
Female 9
urmm that was sooo stupid, all he did was tie his lace BEFORE, shake so it would come undone, then REWIND the video, to prove it look at his trouser leg, first, UNtucked, then after, tucked in, now wouldnt you think thats odd??????????
its not `STS` just, watch it again and look at his trouser leg

love ya! XX

0
Reply
Male 870
Wow, this has suddenly become the anti-KoalaMeatPie forum. He maybe overreacted a bit in some of his posts, but he hardly deserves all this flaming.)-|
0
Reply
Male 2,576
And yet no matter how many times I say it, I`ll say it again.
I am doing this for fun, Even the ones I never talked to Who have nothing to do with anything Start talking trash to me.
It Brings out all the real nosey Douchbags and morons.

It makes me laugh.

The best one So Far is that Estilo Chick. She Did not nit-pick on logic or something I said in particular, but everything as whole. Even thought being a waste of life had nothing to do with Spelling in what she said, What Really made it good was the ending and how she tied it all up. As far as insults go, That was really class.

Good job.
Seriously.

0
Reply
Male 78
koala stop being a fag.
0
Reply
Female 2,084
that`s cool. i wanna learn how to do that.
0
Reply
Male 572
its magic shoelaces
0
Reply
Female 1,025
schveeeettt!!!
0
Reply
Female 351
ok...
why?...
not sure...
0
Reply
Male 91
I read this off http://uneasysilence.com/archive/2006/12...

UPDATE: Ah ha! T.M. Tracy has done some good detective work and found out the secret! To quote: “Do you notice that his pants are really baggy? This covers the real shoelaces that are tied (that are attached to a a spring loaded key chain retractor). He then places the tied bow under the pants, and runs the shoe lace down his leg and out his pants to make it look like his shoes are untied.

When he shakes his leg around he starts retracting the face shoe lace up into his pants and the bow starts to flop out making it appear as they tied them self. Watch it a few times and you might catch on it a bit, but the video makes it tough to see… this *is* how its done.”

0
Reply
Female 1,262
Wtf?
0
Reply
Female 447
I`d like to see that in slow motion.
0
Reply
Female 10
u can tell its fake********
0
Reply
Female 280
haha. "OMFG, Do you even KNOW WTF photoshop is? NO, it is NOT Photoshopped..." isn`t agressive? because to most people, that would come off as massively agressive, but then again, i`m probably just another person who you automatically assume to be a moron, like you accuse us of assuming you`re mad, right after you state that you hate idiots. well, stop assuming we`re mentally defficient and we`ll stop assuming that you`re an ass.
0
Reply
Female 422
maybe we should all agree to disagree. Does that sound good to you guys?
0
Reply
Female 2,074
Meat Pie, my blue balled man...

Do me a favor. If/when you`re going to go on an online-insulting rampage, do a spell check first so that you don`t look like a total, complete waste of life.

If that doesn`t sound appealing to you, ask your mom if you can climb back into the womb and come back to Earth as an abortion.

Thanks =)

0
Reply
Female 39
WEIRD!! Darn Asians.... We`re just that cool I guess
0
Reply
Male 138
hee, cool.
0
Reply
Male 239
I wanna say that it was edited but...I dunno i guess it wasn`t.
Still i wish i could do that.
0
Reply
Female 1,984
O.o???

How`d he DO that?!

(WOOT! 515 posts!)

0
Reply
Male 142
I didnt want to spend the whole time reading if any1 put an explination so this is mine.

His pant leg was covering the top of his leg so the string you see is atatched to the inside of his pant leg. if you watch closely you can see when he shook his leg you can see 2 set of white string 1 set is the real laces and the other set are the fake ones that went around the back of his leg and if you pay even more attention you can see it spinning around to the back of his leg on the left side of his leg.

and just becuse I couldnt resist. if you pay super close attention you can see bigfoot being obducted by an alien while a nude person is walking by

0
Reply
Male 2,576
"More like no sex ever."

If I had a Dime Everytime Said that, I`d have 1,25$ <== Yes. I know.

And in a typical "idiot" Douchbag reply, if nobody Cares, Who`s going to care if I Say What I think.

0
Reply
Male 3
Well, while you have some free time, work on your spelling. And I never said I hated you, just that you`re an idiot because of your attitude towards people that you seem to have to put down because they may not be as smart as you. Keep your comments to yourself. No one cares what you think.
0
Reply
Female 101
Quote
More like no sex ever.
0
Reply
Male 2,576
Actually I`m enjoying this. Its a Good Work out.
0
Reply
Female 101
Koala? who the F__K? this kid wants to be noticed,
you all are giving him the pleasure...
If you ignore him, everyone act like he dosen`t exist.....his a__ will give up. Yet, you all are arguing with this a__Hole as if he is of some importance.

Ps. My uncle does this trick all the time...he hasn`t told me what he does. Wanker.

0
Reply
Male 1
oh come on why cant everyone get along, leave poor koala alone, u never know the poor kid might be crying in a corner and cutting his wrist cause everyone hates him
0
Reply
Male 2,576
Lol I see, So, Because Everybody else hates me, You hate me too.
And also now you`re just picking on me with Assumptions and just general name calling.

While I take what the people give me and use it against them. See the Difference?

Oh and
Its Sunday, The Familly is upstairs, Right like I really want take part in their annoying conversations about the 50ies and how school was like back then, while they Wait down the `Bye Bye 2006` On TeleQuebec.

So yes, Right now, I have nothing better to do. College Doesn`t Start untill the 17th, And I`m pretty laid back untill then, hanging out with friends, JJob now end then untill i give them my Schedua, right now, I have nothing better to do.

0
Reply
Male 3
Whatever dude. Your general attitude on here is all I needed to figure you out, that and the fact that everyone else on here pretty much thinks the same way. And it`s pretty funny that you replied so fast to my post...almost like you`re waiting to read what everyone else is saying about you. And, you know what? I`ll say whatever I want too. If it`s ok for you to say you hate morons and stupid people and you get off pointing out other people`s "stupidity." Like you`re so much better than everyone else. THAT`S why I`m calling you an idiot. So, once again, STFU you skinny dork.
0
Reply
Male 2,576
And thats no better of a post then any of mine.
You just did exactly what I do, Eccept I don`t generalize an entire Country.
And please, tell me how I am an idiot. I would like to know.

`Not everybody Cares as Much as you do` yet you care enough to Sign up and try to tell me off.

`Don`t spout off at the mouth Just because you think you`re cool because you spend every waking moment infornt of the computer`
Just shows how much you don`t know me.

0
Reply
Male 3
Hey Koala...I had to create an account just to reply to you and tell you what an idiot you are. Have some respect and don`t spout off at the mouth just because you think you`re cool because you spend every waking moment in front of your computer. Not everyone cares as much as you do. So S.T.F.U. and go back to doing whatever retarded stuff you Canadians do up there.
0
Reply
Male 2,576
I generally have no probalem with anybody. I only hate morons, And then again, i only really bashed 3 or 4 people, The rest I have no problem with, yet they all seem to have a problem with me.

So yeah, i Only have a problem with morons, I only bashed 4 people, yet two dozen people hate me.

GEE I wonder why 2 dozen people I never talked with feel targetted.

0
Reply
Male 8
i think the koala guy needs to go suck a fat one.
0
Reply
Female 169
Has this become the un-official KOALA HATING forum?

I really have no problem with him.

0
Reply
Male 2,576
lol, nope, I`ll tell you the trick if you e-mail me.
0
Reply
Female 670
woot?????
0
Reply
Female 1
Haha found that "trick " on the first look. It was just a trick with the shoelaces, there were two sets and what u see at first is his pant leg over his shoe and then after the "trick" his pantleg was behind the lip of his shoe. Real easy trick to do, just need two laces.
0
Reply
Female 2,074
I like how the Asian girl said:

Wha dah heah!

Haha, cute accent.

0
Reply
Female 1,382
Yay speech! *clap clap clap*

0
Reply
Male 2,576
lol, It nakes me laugh the way you spent an entire page just saying "chill" When i`m not even mad, You just assume I am.
This is what I do, I point out people`s own stupidity, and Then they get mad at me, somehow thinking thats the right thing to do. Then I insult them back, and other people get mad at me, even thought I never spoke to them.

Then you wonder Why I`m aggressive.

How about this, Mind your own business, If you say smething stupid, I will point it out.

Otherwise Piss off or step asside. Its none of your business, the beauty of the internet is that you can say whatever you want, within censor`s reason. If you try and stop me, well that goes against the First amendment, and a hole bunch of other things in the Canadian Charter.

I`m not mad, I`m just saying, Now one moron is going to say "Geez chill".

And the person who WAS going to say that is going to get mad and get pissy.

But thats just the way of you morons isn`t it?

0
Reply
Male 59
Sunday, December 31, 2006 3:18:56 AM
TRICK SHOELACES!!!! lol

technically... no, i have the trick

0
Reply
Male 608
KoalaMeatPie, are you a real self spouting a$$bag or is that just a magic trick too?
0
Reply
Male 4
lol, people its a magic trick, the shoes are already tied, and he has loose shoelace coming out of his pants, and his pants are covering the tied laces, he shakes his foot, and pulls up the pants and the string and walla. stupid photoshop ppl, photoshop duznt even edit videos
0
Reply
Male 1,420
"Anyways if you WANT to see photoshop, go to PsiPog .com /net /org I don`t remeber.
Just don`t get into their Forums, they Snooty Morons who think they rule the world."
it seems you frequent those forms.

anyway, Koala, havent you noticed practically EVERYBODY saying something to you about how mad you get at nothing? maybe you should take a hint. if you have to post morfe than two comments, it probably doesnt need to be said.

0
Reply
Male 1,825
ps. slipknot sucks
0
Reply
Male 1,825
that was pretty kool exept that it was a magic trick. koala dude, calm down and pay for a whore to give u a bj or something.oh and that one asian chick`s high pitched voice was getting on my nerves
0
Reply
Male 561
Koala Give up its like arguing that candy is bad for you to a 3 year old
0
Reply
Male 109
impressive
0
Reply
Male 1,521
Whatever!
0
Reply
Male 280
way to get irritable KoalaMeatPie...
0
Reply
Male 363
Koala- chill. for the love of god chill.
0
Reply
Female 1,065
Whaaaaaaaaaaaat?! haha.. that was cool.
0
Reply
Male 2,576
And? You spammed up almost an entire page With nothing but you saying "SPAM! I AM SPAMMING!"
0
Reply
Male 379
koala u post so much and always complain about people`s coments...also STOP POSTING THIS Sunday, December 31, 2006 4:24:27 AM
5$ American (I have a Paypal Account) to anybody who Posts a link that shows all posts by this user:
http://www.youthink.com/show_profile.asp...
I know its possible, I`v done it a few times With YT.

Yeah and I`m not fooled, it just screams of a big joke.
YOU POST IT IN EVERY dratING LINK I CLICK

0
Reply
Male 2,576
The Guy who made / Invented STS is Jay N-something
0
Reply
Female 1,596
I searched Self Tying on that penguin website, and...
"Jay! I love your trick" - David Blane.

Ummm, say huh?

0
Reply
Female 2,552
As soon as I read this, I instantly thought "David Blaine". Lol, he can do it, too!
But that`s cool.
0
Reply
Male 1,383
hmmm that seems interesting to say the least
0
Reply
Female 1,492
everyone just needs to calm down...dude...seriously...it ain`t that important....

anywho....very cool...although i refuse to pay $20 for shoelaces

0
Reply
Male 147
This becomes much more believable, given the fact that he`s Asian.
0
Reply
Male 1,263
kool...
0
Reply
Female 243
Ok we get it KoalaMeatPie,its a trick honestly...
0
Reply
Male 268
god damn asian over acheavers did it again, always beating us americans to these things
0
Reply
Male 101
KoalaMeatPie


how many times do you post on one page???...pretty hardcore shoelaces tho

0
Reply
Female 1,007
;-();-();-();-();-()
0
Reply
Female 324
`whuuut.. whuuuuuuut?` :-)
0
Reply
Male 988
lol reminded me of that David Blaine Spoof, because he does a strange trick then everybody screams and goes WHAAA?!
0
Reply
Male 576
I think that he just slung his laces around and got lucky. If you look at his reaction you can tell that he suprized himself too.
0
Reply
Male 1,003
Ok. I`m not as smart as all of you. So it took me 10 views to figure out how they do that. Hahah, magic.
0
Reply
Male 1,461
The shoelace video: Trick or not, It does look pretty cool.
0
Reply
Male 1,461
[quote]On 12/31/2006 2:28:42 AM KoalaMeatPie wrote: OMFG, Do you even KNOW WTF photoshop is? NO, it is NOT Photoshopped, not even "Premiere pro" it is a Magic Trick Called "STS" or Self Tying Shoelaces, Go to www.penguinmagic.com Or Check this out: [url=http://www.youtube.com/watch?v=zMzdLTWDQFY>http://www.youtube.com/watch?v=zMzdLTWDQ...[/url] [/quote]
KoalaMeatPie, That link says that your mental......wait, wait, a mentalist. (Just kidding):-)

Oh yeah, nice trick too.

0
Reply
Male 160
HOW THE HELL DID HE DO THAT? 8| WOW!
0
Reply
Male 810
stupid kid showing off cause he thinks he`s the shizz... gotta love people like that

anyway, there`s some shoelaces running down his pant leg or something held in by a spring, and when he shakes his foot they retract and the real, already tied, bow falls out from just under the bottom of his pants
you have to wear baggy pants for it not to be completely obvious

0
Reply
Male 21
Nah you guys... nah.

David Blaine has done it before...

SO IT MUST BE REAL!!!!

0
Reply
Male 731
just to annnoy that biatch kmeatpie:
Ph07050PP3D!!!!!
0
Reply
Male 732
@Zygomaticus: I think you commented for the wrong thing.
0
Reply
Female 429
HA.
BULLPOO xDDDDD
i said the s word
with a ! for the i
haha
0
Reply
Female 429
bullpoo.
0
Reply
Male 888
is dis fotoshopped?

nah gotta be real o.o hes rly good

0
Reply
Female 178
Haha wow.
0
Reply
Female 1,172
TRICK SHOELACES!!!! lol
0
Reply
Male 2,576
Oh and Sorry.
0
Reply
Male 2,576
Anyways if you WANT to see photoshop, go to PsiPog .com /net /org I don`t remeber.
Just don`t get into their Forums, they Snooty Morons who think they rule the world.

And Cy, Its just about a year old, its old news, I mean, David Blane used it (And he can`t come up with anything original, every Trick he used is basically taken from somebody else)
Even FRAUD, can be concidered old news in Magic Circles, Thats why I go for The Ellusive exclusive like SPOOKED in the link, That cost me a pretty penny.

0
Reply
Male 2,576
No Sex Long Time make Koala a Cranky Boy :-/
0
Reply
Male 106
Lol koala you`ve been flipping out on every video that comes on there and everyone on the forums. Are you on drugs or something? Because maybe you need to be.
0
Reply
Male 870
Every magician`s basic trick? That`s a bit of an exaggeration for something which was just invented, but thanks for the link, KMP.
0
Reply
Male 2,576
Oh for f°cks sakes... Don`t tell me what to say think or feel.
0
Reply
Male 562
God, Koala, settle down :/. would have been cooler if it wasn`t fake, meh, oh well.
0
Reply
Male 242
Hm.. I only got 6 >.< That game was llaaammme.
0
Reply
Male 2,576
I can`t handle stupidity, and anybody can just cover up by saying "Yeah it was a joke" ot "I was being sarcastic"

Sarcasm Is in the tone of the voice as well as saying the opposit of what is being mean`t, while in here people ahve been saying it is fake, Therefore, even if you say its sarcasm, there is no way to tell, so don`t act shocked.

And "its a joke" and "sarcasm" is overused as an excuse, So don`t be surprised if less and less people feel so sorry.

0
Reply
Male 1,289
=] i can do that! seriously...
0
Reply
Female 72
lolwow.
Someone can`t handle sarcasm.
0
Reply
Male 2,576
OMFG, Do you even KNOW WTF photoshop is? NO, it is NOT Photoshopped, not even "Premiere pro" it is a Magic Trick Called "STS" or Self Tying Shoelaces, Go to www.penguinmagic.com Or Check this out:

http://www.youtube.com/watch?v=zMzdLTWDQ...

0
Reply
Female 72
...Photoshop?
0
Reply
Male 2,576
Wow, Sts, Aka Self Tying Shoelaces, Every magican`s basic Trick.
Search up STS at www.penguinmagic.com

So easy its stupid.

0
Reply
Female 112
haha, thats cool!
0
Reply
Male 880
Would have liked to see it in slower motion, because I am not sure if its edited or just fast forwarde
0
Reply
Female 17
WTF how did he do it!!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 10,115
Link: Shoe Tying Trick [Rate Link] - Look ma, no hands!
0
Reply