Cats do the Strangest Things

Submitted by: acjacobson 10 years ago in Funny
http://www.slideshare.net/EGK/cats

Cool selection of photos catching cats in interesting positions.
There are 53 comments:
Female 10
loved it 10101010101010101010101010101010-10
0
Reply
Male 216
matchu1993

"You can tell from the shadow in the first one that it`s a photoshop. As if it wasn`t obvious already ;)"

so he photoshoped a pic of a cat jumping into a picture of a cat jumping...
o...k....

0
Reply
Male 217
nvm...
0
Reply
Male 217
PHOTOSHOPPED!
no one said this yet?
0
Reply
Male 738
Picture 31 is not important, the cat was young and inquisitive. It was just exploring, and it meant nothing. It doesn`t want us to bring it up again.
0
Reply
Male 1,725
lol the cat on dog 1 was great
0
Reply
Male 731
im putting this in favorites, i just love cats
and the cat on number 22 whas on a cat dating site i suppose n.n
0
Reply
Female 111
hahahahahahahahahahahaha pic 31 a cat shaggin a dog
0
Reply
Male 33
Nyaa! Kitties! =^_^=

meow meow meow meow...

0
Reply
Male 1,521
Cats are just so cute!!!!! I love cats!
0
Reply
Male 217
holy crap the guy in the 4th one does have an erection
0
Reply
Male 222
Monday, December 18, 2006 10:11:32 AM
4th pic, look down :)

ROFLMAO OMG... LOL!

0
Reply
Male 222
ZOMG PHOTOCHOP?!!??

o_O

0
Reply
Female 412
the one w/ the guy in like the hat and like buck teeth
adorable and hilarious!
i hate/like cats..and im allergic
so GO DOGS!
0
Reply
Female 2,552
Aww, kwitty cwat.
0
Reply
Male 27
OMG you guys are right about number 4.

Surely it can`t be...?

0
Reply
Male 27
I swear, number 23 IS my cat. It looks way too much like it.
By the way, what is with number 36?
That is just scary, I think I`ll have a lot of trouble getting to sleep tonight...
0
Reply
Female 29
CEILING CAT IS WATCHING YOU MASTURBATE.
0
Reply
Female 2,084
lol. i liked the one where it zooms in on the cat`s tongue. it looked really cool.
0
Reply
Male 528
gay cats
0
Reply
Male 1,866
Lol.. the first one looked like someon punted that cat across the room.
nice quality though.
0
Reply
Male 23
eh, the only one i really found funny was the one about the two of them pooping
0
Reply
Female 811
Aww, kitties!
0
Reply
Female 294
Haha. Yeah. In #4, looks like someone likes his cat a little too much.
winkwinknudgenudge.
0
Reply
Female 797
I only like the kittens.
0
Reply
Female 496
awww that was really cute
0
Reply
Female 18
Number 36 is one of the scariest things I`ve ever seen :-|
0
Reply
Male 986
oh and ^^^ (rich5678) Rofl! i dunno, its like if his dick was on his knee.... (?!!??!)
0
Reply
Male 986
^Agreed, at least you can play with dogs (i no you can with cats too but, with the dogs, you can play outside and have even more fun! yay exercise! Of course, fatty cats dont know what exercise means)
0
Reply
Male 321
I don`t see why some many people like cats.
Dogs are way better than cats
0
Reply
Male 131
uhh does the guy in the 4th one have an.. an.. an erection!!
0
Reply
Female 1,262
Sweet kittens...
0
Reply
Male 1,152
cute enough without the photoshopped ones
0
Reply
Female 878
Aww!
The kitty with the ladybug!
**Gush**
0
Reply
Female 583
Those cats are very strange....very strange indeed...
0
Reply
Male 1
You can tell from the shadow in the first one that it`s a photoshop. As if it wasn`t obvious already ;)
0
Reply
Male 23
lol the last cat and the one slumped aginst the wall are from a movie.
0
Reply
Female 1,697
aww my cat looks like number 9!!!
0
Reply
Male 88
4th pic, look down :)
0
Reply
Male 18
PHOTOSHOPPED!
0
Reply
Male 15
boom headshot!
0
Reply
Female 13
bald cats are just ugly :s reminds me of E.T
0
Reply
Male 988
lol tail-penis
0
Reply
Female 39
i wish i were a cat.
the one that was slumped up against the wall was my favorite.
0
Reply
Male 161
Cute, some where ugly though.
0
Reply
Female 235
And this is why I love cats..
Though some of them weren`t that strange..
0
Reply
Male 153
I liked 16.
0
Reply
Male 459
i liked 10
0
Reply
Male 1,217
Cats do the darnest things.
0
Reply
Male 239
Beautiful... I just love cats.
0
Reply
Female 2,144
The Last One Is Pretty Cute.
0
Reply
Male 28
Hrm. Cats. Cool?
0
Reply
Male 148
Link: Cats do the Strangest Things [Rate Link] - Cool selection of photos catching cats in interesting positions.
0
Reply