Playful Fingers

Submitted by: gigach 10 years ago in Funny
http://funnyto.com/funny-pictures/playful-fingers.html

Guy makes his finger into a bunch of different characters.
There are 28 comments:
Female 415
I like the one sunbathing
0
Reply
Female 550
I really like the puke one! I too can bend my finger and "lock" it at the first joint
0
Reply
Female 1,426
That`s what I`m going to do in study hall and math class from now on! Thank you!
0
Reply
Female 44
Haha, I know someone who puts one of those in all of his vacation pictures, dressed according to the country visited (finger with beret and curly moustache for France, poncho and sombrero for Mexico, etc.)
0
Reply
Male 943
they were ok... not awesome.
0
Reply
Female 412
lol tats so awesome
tat chino 1 is so kikassssss!!!
0
Reply
Female 92
man, the people who wrote the comments on the bottom of that page need to check out the smiley intervention
0
Reply
Male 5
the fire thing can easily be done with a can of deodorant, a match and some imagination. it doesn`t hurt, because it`s on fire for less than 2 seconds...so that`s some pretty good photography there. and being childish, I loved every one!
0
Reply
Male 67
the best 1 was the winter 1
0
Reply
Male 1,263
heh heh i do that in school when i get bored sometimes
0
Reply
Male 87
Nout else to say but that kids lonely.
0
Reply
Female 1,158
those were awesome!
0
Reply
Female 3,574
awww cute!
0
Reply
Male 11,740
How did this get such a high rating? Some dumbass draws faces on his fingers, adds some yarn and other crap, and that`s creative? I`ve done better drunk.
0
Reply
Female 187
lol that was very cute.made me smile.the one were his finger had a little coat,hat and scarf was great

oh and yeah the whole double jointed thing is about flexibility.its the way the muscles and bones develop as u r growing.suppose u can teach urself some of it when u r still young

0
Reply
Female 1,984
Um... skittle... there is a such thing as being double jointed. It means to have unusually flexible joints.
0
Reply
Male 908
Yea I was thinking that to ^^^
^_^ the throw up one made me sick for some reason
0
Reply
Male 506
His finger is on fire? OUCH
0
Reply
Female 1,398
ooo....k......that was so lame it was funny.
0
Reply
Female 198
hmmmm...interesting.....ive seen it before, but im not gonna be a turdbucket and say repost just to get everyone started. ^^ nope...not gonna say...repost...(aaaargh!!)
0
Reply
Male 99
metter.. there`s no such thing as double jointed, and that has nothing to do with double jointedness, it`s just the ability to lock the middle joint of your fingers, i taught it to myself in 10th grade.
0
Reply
Male 1,016
i can do gthat to skittle..im double jointed..
0
Reply
Male 3,014
Weirdo.
0
Reply
Female 235
I think I`ve see this before...it`s still pretty cute :)
0
Reply
Male 99
heh, i like to draw little smilies on my fingers, and since i can lock the middle joint of my finger, i`m able to just move the top up and down, so i make my finger dude head bang, it`s fun.
0
Reply
Female 201
Sorry, is his finger on FIRE at the end there?
0
Reply
Female 560
w00t first post but was weird and he has way too much time
0
Reply
Male 8
Link: Playful Fingers [Rate Link] - Guy makes his finger into a bunch of different characters.
0
Reply