Cow Run

Submitted by: buddy 10 years ago Games
http://www.q-lympics.de/wintermarathon/

Drag the arrows to get the cow to the end.
There are 57 comments:
Female 175
how do you make it move?!
0
Reply
Female 4
pretti - is this the one with Xmas written in it? or the one with all the locks around it?
0
Reply
Female 429
n e 1 wana help with lvl 5? man ive been postin alot hmmm help pwz =[
0
Reply
Female 4
ok can someone please help me with the solution for level 41. which side do i attack first???
0
Reply
Female 34
Oddly enough, the last level is so much easier than the 16th one. -.-
0
Reply
Female 429
neither suzie help us =[
0
Reply
Female 1
i carnt get past level 5 can any1 help
0
Reply
Female 4
Level 36 has got me :(
Can anyone post the solution so i can see how to do it?
0
Reply
Female 80
I`ll be going on that again later, it`s fun.
0
Reply
Female 536
so, whats up with the last level? it`s like, mega easy. just make sure to
[spoiler]go down first[/spoiler]

=]

0
Reply
Female 429
gah this is differ cant get passed lvl 5 wow im stupid
0
Reply
Female 429
wait this is slightly different isn`t it? =S seems it
0
Reply
Female 429
its a repost... it was funny yet agrivating at the same time but i clocked it eventually
0
Reply
Female 536
[spoiler]http://i59. photo bucket.com/ albums/ g304/ Memories_Forget/ CowRunlvl 16 walkthrough. jpg[/spoiler]

lvl 16. I put spaces, so make sure that when you paste it on your browser, you don`t put spaces

0
Reply
Female 4
Argh I can`t get level 16!!!!! need Help!!
0
Reply
Male 195
okay.... so nobody has noticed the strange jiggling of the udders when you finish a level? to me it looks nasty.
0
Reply
Male 161
I WON-DED. first spoiler is the site it links you to, and the second is the last level code. [spoiler]http://www.q-lympics.de/ wintermarathon/ gameover.php?id=ndhxlvrzbmoy (i added some spaces so it would let me post, there are none in the html[/spoiler]
[spoiler]dzcbauergn[/spoiler]
0
Reply
Female 1,007
Wha... all he does is shove a block in the corner! Screw it.
0
Reply
Female 159
Yay... Got to the end :) Wasn`t very challenging though.
0
Reply
Female 38
Can anyone help me on level 9? I`m stuck.
0
Reply
Female 128
ARGH!!!! TOO ADDICTIVE!
0
Reply
Male 813
And 42 is the last level appearantly. Oh well.
0
Reply
Male 813
Level 41 is easy people.
0
Reply
Female 149
this is a winter verson of the game that was posted along time ago.
0
Reply
Female 236
haha... utters.
0
Reply
Male 34
Easy, unfortunately.
0
Reply
Female 1,572
eh it`s k i guess
0
Reply
Male 21
i suck at this game.
0
Reply
Male 986
lmao im so nub, cant go throught lvl 2...
0
Reply
Male 21
i suck at this game.
0
Reply
Female 21
I can`t get the pic posted. go to flickr and look for mslauraeb
0
Reply
Female 21
I`m trying to post a link to the lvl 41 solution, but it`s not letting me.
0
Reply
Male 447
lvl 1 is hard!!
0
Reply
Male 3
mirnakesh`s directions don`t work on level 16, help!
0
Reply
Male 131
stuck on lvl 41
[spoiler]ptreckerbt[/spoiler]
0
Reply
Male 85
I first posted this sometime ago ;-)
0
Reply
Female 345
All that happens to me is that the cow runs into a block...

Ah, I missed the arrows at the side ><

0
Reply
Male 11,740
I played this a long time ago. It sucked then too.

In the first round you want to place the arrows so the cow walks on the button and keeps going. It should go right, down, right, up, right, down, and right. It will push the block out of the way.

Once you place the arrows click the go button on the upper right. If it doesn`t get to the end and do the retarded dance, click stop and move the arrows around.

0
Reply
Male 383
i must be definitely missing on something; i cant even do the first round. is dragging the arrows the only thing to do? are we supposed to put the block on the button? ARE THERE ANY DAMN INSTRUCTIONS??

any help would be appreciated in advance, ty

0
Reply
Female 3,001
yay i completed it!!
42 levels
its gd fun =)
0
Reply
Male 184
I must be stupid. I am stuck on level 4. How do you get the cow back out of the tunnels after getting one of the keys?
0
Reply
Female 3,001
but i got it anyway =) yay! hehe
0
Reply
Female 3,001
i dont understand Mirnakesh`s instuctions!! im so confused =(
0
Reply
Female 3,001
oh wait its level 16 lol
0
Reply
Female 3,001
really fun =)
stuck on level 14 tho!
or the one with like thw two cows n u have to get one to get to the red button so the other can get to the finish

lol its really fun tho =D

0
Reply
Male 60
ok my last help for the night[spoiler]level 26 xmoehrenpp[/spoiler]
0
Reply
Male 60
Level 16 solution:[spoiler]up in front of the cow, then left, then down immiediately after the key followed by left, up, down, right, up, and left all connected then down to the right of the blank spot in the ramp, then left at the bottom right of the ramp then immiediately up. To the right of the key in the top left corner put a left arrow then a down arrow above the hay stack in line with the previous right arrow then use the last left arrow to get the switch[/spoiler] I can`t get the pic I have to post so if someone can help me figure that one out then I will post the pick to help.
0
Reply
Male 438
level 40 so far,
[spoiler]tnfshamada[/spoiler]
0
Reply
Male 438
level 33 spoiler
[spoiler]altorfhrio[/spoiler]
0
Reply
Male 472
I am stuck in level 16
code: nghminzefd
0
Reply
Male 60
ok slightly aggrivating game when you don`t pay attention to what you are doing.
[spoiler]lvl 2 ipzolomahl[/spoiler]
[spoiler]lvl 3 xibibobaurn[/spoiler]
[spoiler]lvl 4 rexqdorfxp[/spoiler]
[spoiler]lvl 5 muxmilchxi[/spoiler]
[spoiler]lvl 6 eotraktork[/spoiler]
0
Reply
Female 180
this isn`t a `draw an arrow game` pollo. did you even play it?
0
Reply
Female 149
you need to get the gray cow to the trophy
0
Reply
Female 27
I dunno what to do on level 4 ..
I mean, I got to that golden trophy but I`m still not winning ^o)
0
Reply
Female 290
what is it with all these damn "draw a line" or "draw an arrow" games? these suck!
0
Reply
Female 458
Er...
It was sorta fun..
0
Reply
Male 10,115
Link: Cow Run [Rate Link] - Drag the arrows to get the cow to the end.
0
Reply