Bing Bang

Submitted by: buddy 10 years ago Entertainment

Another catchy, overly cute song from Lazy Town.
There are 48 comments:
Female 152
this song makes me wanna shoot myself.

i like her hair though.

0
Reply
Female 153
I find this show extrememly creepy...Seriously, it`s 2 grown men and a little girl..Does the word "Pedophile" come to mind? Well, it does to me lol.
0
Reply
Male 1
Actually, the guy who plays Sportacus is the creator of this show(who btw is not gay, has a wife and children:P). He is Icelandic as well as the guy who plays Robbie Rotten
0
Reply
Female 36
i found out something interesting about lazy town the show was created by an icelandic guy and is all filmed in iceland and all the actors have to know icelandic isnt that wierd
0
Reply
Female 1,382
My Drama teacher brung them up during class, she said they really creeped her out.
0
Reply
Male 41
OMFG thats SCARY! What are kids shows turning into these days?! this poos like sesame street on LSD
0
Reply
Female 159
Oh my... the :05-:06 thing.. how horrible is that? Other than that, this was quite annoying yet, I know every word to it.. I babysit my five year old cousin too much I think.
0
Reply
Male 662
one question. does the carpet match the drapes? Ok...start flaming.
0
Reply
Female 2,552
Stop is at :05-:06 and maybe you`ll see what I`m thinking ..
Or maybe I have a strange mind? Haha.
0
Reply
Male 1,496
Wow all the guys in that look sofa king queer.
0
Reply
Female 130
I love lazy town
0
Reply
Female 799
Its a KIDS program for a reason.
0
Reply
Male 356
I hate the fact that this even exists, much less that it`s posted on I Am Bored. I will NEVER be so bored that i`ll think it`s a good idea to watch mutants on television attempting to re-program young viewers to believe that malls are good and that creepy puppets and shrill bimbos in pink wigs are trustworthy.
feh
0
Reply
Female 408
There`s something faintly disturbing about a fourteen year old with bandaged breasts to make her looks seven, bubblegum hair and the way she lets Sporticus sweep her off her feet.
0
Reply
Male 1,386
why the heck do people keep posting this crap?!!?!?!?!?!?!? aaaahhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Reply
Male 943
wtf?!?!? why is this sh17 on here?
0
Reply
Female 395
God, this has GOT to stop. Who ever keeps posting this crap from that show...needs to be shot.
0
Reply
Male 67
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
that is very disturbing
0
Reply
Male 95
Kill, kill, kill...
0
Reply
Male 724
Thursday, November 09, 2006 2:32:36 AM
"This has got to be the 8th way to kill yourself with technology."

... Amen

0
Reply
Male 908
Nevermind the older dude is obviously gay
(Those kicks he did in the air where a dead on indicator)
No straight man is that flexable
0
Reply
Male 908
I wonder if these older men and this 16 year old feel really proud about themselves doing this...
Like I am sure she has to go to school...
0
Reply
Female 560
wow i watched 3 seconds and i swear im temporarly blind.and i think my little cousin wants to bang the pink haired girl.
0
Reply
Female 198
I SWEAR IM NOT A PERVERT LOL but if you think about it...you and me, on te floor, you get it. >.<
0
Reply
Male 37
not so much catchy as annoying, and a little bit homo-ish
0
Reply
Male 747
I think im going to slowly and painfuly die now
0
Reply
Male 2,057
isnt BING BANG the name of Borat`s Kazakhstan`s number one song that has been at the top spot for 15 years?
0
Reply
Female 1,697
come on!!! stop posting things from that stupid show!!!!!!!, I`m not going to watch it, but I demand a better post.
0
Reply
Male 3
thanks for that really intelligent post, pui.

this video is nightmare-worthy.

0
Reply
Female 3,574
just wait, in a few years this girl is going to be a famous artist and she`s going to become a slut just like Britney and Christina and the rest of them
0
Reply
Male 734
Does this qualify as terrorism?
0
Reply
Male 1,365
Does anyone else think that Sportacus is having an illicit relationship with the girl in the pink hair, and that Robbie Rotten is secretly waging a war for her love, it is the "Lolita" of the new millineum. I don`t know but it all seems pretty sick and twisted to me.
0
Reply
Female 78
So...repetitive. I hate repetitive songs. AHHHH MOMMY MAKE THE MUSIC STOP.
0
Reply
Male 14
Does anyone remember Aqua and the Cartoons - that sang Witchdoctor (ooh ee oh ah ah ting tang walla walla bing bang) catchy nonsense that ends up sticking in your head and ruining you everyday life !!
0
Reply
Female 216
Oddly enough, I love this show and I`m nearing 30. I just can`t take the sped puppets...they freak me out man...
OH and the two guys on there, OMFG what freaking hotties!!
Minus the makeup of course lol
0
Reply
Male 3
Why is this even on here?
0
Reply
Female 1,972
Ok, I have had enough of this pink haired bouncy child.
0
Reply
Male 1,142
kate192 did you pick the wrong age set win you made your account or that as a 18-29 year old you love the show more then a 16 year old should? the latter is unlikely but i want to cover all the basses.
0
Reply
Female 289
It is disturbing that my four year old niece wants us to call her Stephanie from now on. All because of this programme. Hmm.
0
Reply
Female 166
I love Lazy Town far more than any sixteen-year-old should.
0
Reply
Male 4,246
There MUST be a less annoying way to get children to exercise.
0
Reply
Female 201
Nope, it`s definitely not the pirate song.
0
Reply
Male 272
OMG!!!
i f*cking hate how those puppets look!
0
Reply
Male 555
What the hell is this?
0
Reply
Male 1,354
This has got to be the 8th way to kill yourself with technology.
0
Reply
Male 61
I couldn`t even make it through 1 min of it. I can imagine the preschoolers getting hurt trying to half the stuff in that video.
0
Reply
Male 356
NO MORE PLEASE!....For my (in)sanity? Please?
0
Reply
Male 10,115
Link: Bing Bang [Rate Link] - Another catchy, overly cute song from Lazy Town.
0
Reply