Voting Machine Costume

Submitted by: buddy 10 years ago in Misc

It is pretty scary.
There are 37 comments:
Male 99
Wicked sick burn red. I also have noticed the fact that links remain on the website far after i have read them. it`s like they don`t care or something... PSYCHE. for those of you who get bored on I-A-B there is this fance feature called the Random button. keeps me going for at least another too hours
0
Reply
Male 1,014
bambii311, what do you want? Do you think all these video clips and pics are made especially for I-A-B? They`re links. And besides, the strip wasn`t supposed to be especially funny, but thought provoking. But I see in the case of most of you, you can`t provoke what wasn`t there to begin with. Scary indeed.
0
Reply
Male 4,246
Personally, I think it`s damn scary that (a) electronic voting machines are crappy, and (b) nobody cares.
0
Reply
Male 216
what is suspecious about a 9 year old cat girl???

btw...
DO NOT RELATE ANIME TO COMICS OR VISA-VERSA

0
Reply
Male 460
NOT FUNNY
0
Reply
Female 333
It`s not the fact that it`s on IAB, it`s the fact that it`s on IAB 2 days after I already read it.
0
Reply
Female 23
i saw this on sundays comic... it wasnt that funny but it was true
0
Reply
Male 143
not overly funny but it made me smile
0
Reply
Female 1,944
ha i saw this in the sunday paper when i read it i was like... oook this kid has problems
0
Reply
Male 1,420
"i thought this site was called i am bored not boring stuff"
i hate it when people make "clever" jokes about the name of the website. the name is "i-am-bored, a site for when you are bored."
dot try to make any jokes, and dont act like buddy signed a contract promising you the highest quality entertainment.
0
Reply
Male 144
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
0
Reply
Male 724
"invalok ur just a bit weird.9 year old cat girl???suspecious...

but that was a bit pooe.as the line reads `no-one cares about this kinda stuff`"

Im sorry if I confused you... I was being overly sarcastic.

0
Reply
Female 2,552
Um..okay.
0
Reply
Female 20
Pffft you`s are all so boring n moany. Ok it wasn`t horribly hilarious, but it wasn`t bad!
0
Reply
Male 80
i thought this site was called i am bored not boring stuff
0
Reply
Female 177
I.DONT.GET.IT.
0
Reply
Female 1,572
I guess it` ok...:)
0
Reply
Male 3,631
Absentee, bitches!
0
Reply
Male 2,057
hmm meh methinks
0
Reply
Female 187
invalok ur just a bit weird.9 year old cat girl???suspecious...

but that was a bit pooe.as the line reads `no-one cares about this kinda stuff`

0
Reply
Male 724
I say we turn IAB into a major comic site... with anime and stuff... yea... change the happy face to some sort of 9 year old cat girl!
0
Reply
Male 651
"Meh.. thought it was kinda lame. Not the kinda thing I wanna see on iab."

You`d rather look at porn, I`ll bet.

0
Reply
Female 429
ah ah ahhh ha...erm...yea...8-)
0
Reply
Female 413
Yeah that really wasn`t funny.
0
Reply
Male 1,406
OH, yeah I get it now. Reminds me of futurama when the presidential elections reached a new high for amount of voters - 6%.
0
Reply
Female 1,158
haha, III got it. it was hilarious.
0
Reply
Female 15,763
This was in the sunday comics yesterday, find somethign original. -_-
0
Reply
Male 91
What the hey? No one gets it? Disinterest is a worse problem in the US than a huge risk with our voting equipment! Its a terrific comic strip!
although sad as well...
0
Reply
Male 239
Ha! ha ha wheeze! ha ah ha O.... no wait that wasn`t funny at all.
0
Reply
Female 1,071
okkkkk..... o_O
0
Reply
Female 811
WTF?
0
Reply
Male 3,014
I can`t believe I used to find Foxtrot funny.
0
Reply
Male 1,406
I don`t really get the end... is it just a joke that people don`t care about politics?
0
Reply
Female 426
I like the strip and all, but gaaaaaaaaaay
0
Reply
Female 583
ok....was it meant to be funny?
0
Reply
Male 29
Meh.. thought it was kinda lame. Not the kinda thing I wanna see on iab.
0
Reply
Male 10,115
Link: Voting Machine Costume [Rate Link] - It is pretty scary.
0
Reply