The Danger of Video Phones

Submitted by: buddy 10 years ago in Funny

This is why they will never catch on.
There are 83 comments:
Male 988
"I`ve never seen a video phone in my life."
Exactly.
0
Reply
Female 422
Hey, you norwegians out there, what is the song.
0
Reply
Female 963
LOL
0
Reply
Female 25
Brilliant :)
0
Reply
Male 377
I`ve never seen a video phone in my life.
0
Reply
Male 3,619
i suport scarymeadow!!!
its been like a hundred posts wich where norwegian onm this webpage, and idont think its fear that we norwegians not getting any credit!
0
Reply
Male 1,386
L O effing L!!!!!!!!!!!!!! that is one of the best commercials i have ever seen. makes me want one bad, though
0
Reply
Female 1,492
I liked that...
0
Reply
Female 2,084
hahaha awesome . . lol
0
Reply
Female 163
That was good:]
0
Reply
Female 2,220
HAHA
BRILLIANT.
0
Reply
Female 115
Ah... that has warned me never to get a video phone, i always lie about where i am. Heh.
0
Reply
Female 1,572
Haha That` funny...^^
0
Reply
Female 31
That`s Genius in the making man
0
Reply
Male 239
lol!!! Smart
0
Reply
Male 1,521
I hate to work!!!!
0
Reply
Male 1,385
funny, but what the difference between posting coments classed as spam and ads on IAM? seriously
0
Reply
Female 1,398
lmfao
0
Reply
Male 142
thats ... awsome
0
Reply
Male 3,631
That IS one solid reason! That, just like with cell-phones and answering them, once in possession of a video-proxy communication device, you will be forever liable to activite it`s full capacity upon request, since not doing so would be considered "rude" or at the very least suspicious on some level...
0
Reply
Female 9
how come we don`t get ads like that in the US? that was freakin hilarious. Love it
0
Reply
Male 2,567
lol
0
Reply
Male 1,725
thats great
0
Reply
Female 878
lol
pretty awsome
0
Reply
Male 608
:) That was funny!
0
Reply
Female 412
lmao tat was pimp.
0
Reply
Female 364
Haha.
0
Reply
Female 342
Whats The Song?
0
Reply
Male 109
I doubt it if they were doing something wrong the would be stupid to pick up.
0
Reply
Female 584
I wonder if someone`s ever been caught out like that before.
0
Reply
Male 312
haha silly stoner
0
Reply
Female 302
Funny :P

I think video phone are a bit bad for private life >.> how many crazy wife gonna call them husband over and over again to check if he is really doing overtime at work? >.<

0
Reply
Male 588
I have the same phone. Too bad 3G is not supported here :(
0
Reply
Male 51
problem is i answer my phone on the toilet sum times

it cud get messy ;)

0
Reply
Male 701
that great, i want one
0
Reply
Female 1,463
predictable
0
Reply
Female 77
Metter, no.He called in work sick, and he just went to the mall.So when his boss called him, he ran to the bed so it looked like he was sick at home.duh.
0
Reply
Female 1,944
y wouldnt he just ha ng up the phone?
0
Reply
Female 4,447
I here by declare this idea...GENUIS!
0
Reply
Male 1,016
WAIT!!! IS IT BECAUSE IT LOOKED LIKE HE WAS HAVING S*X?

I THINK I GOT IT!

0
Reply
Male 1,016
i need help i dont get it...isd it because the boss worked at the video/music store!?!?

0
Reply
Female 799
lol
0
Reply
Female 2,552
Lmaoo! He`s smart.
0
Reply
Male 90
lol very good
0
Reply
Male 938
good clip, made me laugh but yet it will be a waste of energy just to make those and well just annoying to get out of work with those...
0
Reply
Female 340
lmao, that was great. I didn`t know what was going on at first but it all made sence at the end.
0
Reply
Female 95
That was great! what was the song in the background?

Too right 3G hones are bulky, mines HUGE (blame my parents, they gave it me for my birthday) but the good thing is, u can just use a picture while on video phone, u don`t have to have live video. so it wouldnt matter wat u were doing coz no1 would see.

0
Reply
Female 447
Wait, wait...so that was an ad FOR the video phone?

Reverse psychology, eh?

0
Reply
Female 583
that was good!hee hee! :-D
0
Reply
Male 587
lol haha
0
Reply
Male 275
:D
0
Reply
Female 943
haha i like this!
0
Reply
Male 2,057
lol good trick
0
Reply
Female 1,158
Not working.

"This video is currently unavailable."

0
Reply
Male 1,383
lol, i thought they would be a good thing but this proved me wrong
0
Reply
Female 818
Hah, cute.
0
Reply
Male 1,354
Exactly like 100 other situations you wouldn`t want to happen while using a video phone.
0
Reply
Male 1,217
lmao!

i want one so i can see my girlfriend when i talk to her on the phone

0
Reply
Male 32
hilarious
0
Reply
Male 80
lol mine aint 3G yay my frends is tho haha 3gs are all bulky
0
Reply
Female 718
sweet, very cool.
0
Reply
Male 3,014
Wow, never thought of that.
0
Reply
Female 873
LOL!! wicked!! :P
0
Reply
Female 345
Haha..

You can`t do video on mine... SCORE!

0
Reply
Female 316
Very funny
0
Reply
Male 135
the marketing directors for that compsny are retards, they just gave the reason why video phones are bad...
0
Reply
Male 157
ohhh, very good point. and if the boss rang a few hours later on, and he`d have to run to a similar looking bed.
0
Reply
Male 761
haha funny
0
Reply
Male 4,431
I`m not a fan of cell phones, but I WANT ONE OF THOSE! Wow! :-)
0
Reply
Female 408
Hehe, that was cool.
0
Reply
Male 17
Haha wow :P Norwegian commercial up in here... that`s great :D
0
Reply
Female 333
Haha that;s an awesome commercial!
0
Reply
Male 129
Wow, that`s a good one!
0
Reply
Female 266
Priceless lol.
0
Reply
Female 189
It`s Norwegian! I remember it! About 1/2 a year old.
0
Reply
Male 1,526
whats that song ?
0
Reply
Female 91
i`ve actually kind of always wanted to do that
0
Reply
Female 25
Ha Ha funny clip.
0
Reply
Female 17
But I would still want one anyway. D:
0
Reply
Male 4,246
Sure, that deserves a chuckle. Not a bad clip at all.
0
Reply
Male 724
LMAO!
0
Reply
Male 986
LMAO

at start I couldnt understand... but now.... its funny


First post

0
Reply
Male 10,115
Link: The Danger of Video Phones [Rate Link] - This is why they will never catch on.
0
Reply