Mattress Jousting

Submitted by: buddy 11 years ago in Entertainment
http://www.collegehumor.com/video:1711378/ls:1701

Something to try in your dorm room hallway.
There are 48 comments:
Male 25
Great video, love it. I wonder if that would work with my posturepedic mattress.
0
Reply
Female 297
then we had the Hunt. started off when someone went behind the bushes to get a tennis ball, and everyone else started pelting stuff at him. turned into a game where you make an animal noise behind the bushes and the `hunters` had to figure out where you are from the sound and throw stuff through or over the bushes at you (balls, waterbottles, apples, etc)until you`re hit. it was funny to watch, especially when the teacher caught the guy crouching behind the bushes making pig noises. everybody else bailed out of course.
0
Reply
Female 297
we did wheelie bin jousting at school once when a kid was on crutches. you take 2 wheelie bins, one at each end of a pathway and tip them on their side, so when you open the lid it flips upwards. 2 people get a crutch each and sit on the wheelie bins with the lid up like a shield. then a person gets behind each wheelie bin and pushes them towards each other. one of the guys got it all on video and showed it as part of our graduation thing. f**king hilarious to watch.
0
Reply
Male 223
That..is..the..coolest..thing...in...the...world.

It makes me wanna go to collage just for that

0
Reply
Male 943
haha sweet.
0
Reply
Male 664
Why was he celebrating? Didn`t the other guy win?
0
Reply
Male 102
OMG!!!!!!! that was soooooooo funny!
i played it for about 5mins ova nd ova nd ova...

im gonna try tht!!!!!

0
Reply
Male 260
look like fun, he made a nice landing
0
Reply
Female 131
Now that I have to try.
0
Reply
Male 4,246
Very cool! His recovery after getting tossed off his mattress was flawless; in jousting, one expects more injuries.
0
Reply
Male 157
I`ve don`t mattress wrestling before... but it wasn`t quite the same...

and unfortunately, the two colleges i`m looking at both have carpeted dorm hallway floors.

0
Reply
Female 23
sweet... that would be so much fun
0
Reply
Male 1,478
Sorry, i`ve only ever been to this place called marle hall, [url=http://www.marlehall.co.uk/index.htm](link)[/url] and that had carpeted hallways. nice dorms, though.
0
Reply
Female 59
I wanna try that! .. If I don`t get hurt.
0
Reply
Male 598
AWESOME, GOTTA TRY THAT!!!
0
Reply
Female 67
My dorm days are over...i live in a townhouse now. Besides, the halls were carpeted in a seizure-inducing gray and purple leaf pattern. oh, college, how i love thee
0
Reply
Female 284
Too bad my dorm hallways aren`t straight, and covered with icky brown carpeting...
0
Reply
Female 3,574
that seriously looks awesome hahaha
0
Reply
Female 340
awesome, that looked like so much fun.
0
Reply
Female 797
That look like so much fun.
0
Reply
Female 572
^i tried that on a duvet once... accidently knocked a cacti plant down with me.. ouchies!
0
Reply
Female 106
holy poo this looks like fun....but you know whats better??.......going down stairs!!
0
Reply
Male 19
gnomes and genomes!
0
Reply
Male 163
cool dorm sport
0
Reply
Female 2,552
Ow! Looks painful lol
0
Reply
Male 410
hahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha

~~~~~~~~
those crazy gnomes

0
Reply
Female 108
That should be something they do in highschool gymclass... I agree mazztek
0
Reply
Male 586
Did the jackass theme go through your mind at the beginning, too?
0
Reply
Male 213
Ha, that was brilliant.
0
Reply
Male 2,057
wtf
0
Reply
Female 663
"Why the hell doesn`t this stuff ever happen to me? The biggest thing on campus is knome hunting, where ppl go around town stealing garden knomes."

"You mean gnome. Knome isn`t a word."
~~~~~~~~~~
It was 2 am.

0
Reply
Female 345
Youuuuuuuuuch!
I played a game like this once but we piled matresses so they were standing on their long side against a wall and jumped into them. Ah, how I miss being 6 years old.
Can`t wait for uni...
0
Reply
Male 498
AWSUME IM GONNY TRY IT LOL
IF I CAN FIND A PLACE LIKE THAT N SOME1 WHO WANTS TO DO THAT N A HARD HELMATE AND 2 BIG MAT HINGS
0
Reply
Female 3,001
haha fun!! lol =)
0
Reply
Male 4,431
So that was the US Naval Academy, eh? All I can say is, "horseplay leads to sickbay." The corpsman on my first submarine used to say that all the time. Of course, he was a dippoo, and this looks like fun, so, forget him. :-)
0
Reply
Male 2,551
"Why the hell doesn`t this stuff ever happen to me? The biggest thing on campus is knome hunting, where ppl go around town stealing garden knomes."

You mean gnome. Knome isn`t a word.

0
Reply
Female 811
Aww, we never did stuff like that when I was at uni, then again the halls were carpeted.
0
Reply
Female 1,158
Wow, that looks like so much fun! Although I probably would just slide down the hallway for as long as I could instead of trying to flip on my back, hah.
0
Reply
Male 731
omg so cool XD
0
Reply
Female 91
hahaha! that look so fun :P hopefully my brother will share his college stories with me later on in life...
0
Reply
Male 888
Wow. Kinda makes me want to go to college.

And get friends!

0
Reply
Male 3,060
i hate how collegehumor is turning into facebook...and facebook is turning into myspace. stupid internet.
0
Reply
Male 2,567
lol
0
Reply
Female 663
Why the hell doesn`t this stuff ever happen to me? The biggest thing on campus is knome hunting, where ppl go around town stealing garden knomes.
0
Reply
Male 756
looks awesome...too bad very few dorm hallways are that wide.
0
Reply
Male 55
looks like fun
0
Reply
Female 327
OH maaaaaaaaaaan!
Ouch!!!
I would so take part in that if I lived on Rez and our hallways were that wide...
0
Reply
Male 10,115
Link: Mattress Jousting [Rate Link] - Something to try in your dorm room hallway.
0
Reply